דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גונבי חלומות - מי הם? 

מאת    [ 21/04/2014 ]

מילים במאמר: 871   [ נצפה 3369 פעמים ]

היום אני רוצה לדבר איתכם על נושא שמאוד קרוב אליי! פשוט בתקופה האחרונה נתקלתי בהרבה אנשים שמעדיפים לוותר על החלומות שלהם בגל אנשים מסויימים, וזה כואב לי לראות את זה, אז החלטתי !! לכתוב על זה ולשתף אתכם במה שאני חושבת!

אז נתחיל מההתחלה! מה זה גונבי חלומות, מה זה המושג הזה...אז גונבי חלומות אלה האנשים שהכי קרובים אליכם, משפחה חברים וכ'ו שינסו למנוע מכם לעשות משהו גדול בחיים וללכת בדרך שאתם רוצים, עכשיו שלא תטעו הם לא עושים את זה מכוונה רעה, הם עושים את זה בכוונה לשמור עליכם שלא תפגעו ושתהיו בטוחים בחיים האלה, רוב הגונבי חלומות יגידו לכם שאתם לא יכולים לעשות משהו מסוים מסיבה אחת - כי הם לא יכולים לעשות את זה, ולפי הגיון פשוט אנחנו מבינים שכל בנאדם הוא שונה והתוצאה של מישהו אחר לא תקבע את התוצאות שלנו!

גונבי חלומות יצוצו כשאתם תרצו לפתוח עסק, לקנות רכב חדש, לעבור דירה, להתחיל תחביב חדש בעצם כמעט כל דבר שאתם ממש מתלהבים לגביו (כשהם יופיעו אתם תדעו!) הם בד''כ יגידו לכם דברים כמו "עזוב אותך שטויות" "חבר שלי עשה את זה ולא הצליח" "זאת סתם הוצאה מיותרת, הסיכויים שתצליח קלושים" ועוד כמה משפטים כאלה! הם באים בכל מיני סגנונות ובכל מיני דרכים...

כשאתם מתכננים להצליח בחיים, כשאתם החלטת לקחת אחריות על עצמכם ולעבור לשלב הבא, תכינו את עצמכם לאותם אנשים, כי זה חלק מהתהליך אין מה לעשות

כשאני פתחתי עסק והגונבי חלומות התחילו לצוץ להם אז מאוד נפגעתי ולקחתי את זה קשה, עד שהבנתי איך להתמודד עם זה! דבר ראשון החלטתי שאנשים כאלה מדרבנים אותי יותר, כאומרים לי משהו לא טוב על מה שאני עושה אז אני בעצם הולכת ומוכיחה שכן! :) זה מדרבן אותי עוד יותר!! ועוד דרך שאפשר להתמודד עם זה זה פשוט להגיד להם (אל תשכחו שאלה אנשים שקרובים אליכם) "תקשיב הקשבתי למה שאמרת והפנמתי, אני בכל זאת החלטתי לעשות את זה וללכת עד הסוף, ואני אשמח אם לא תגיד לי את המילים האלה שוב פעם, אם אתה אוהב אותי אז תיישם את זה" בטון רציני, להראות את הבטחון שלכם ולהראות את הרצינות לגבי הדבר! זה מה שאני עושה כדי להתמודד איתם, ואת האמת להגיד לכם, זה עובד!! אנשים שמכבדים אותי לא יגידו לי דברים לא במקום, לא ינסו להוריד אותי, בהתחלה בגלל שאני הייתי חסרת בטחון בנושא אז הרבה אנשים ניסו לגנוב לי את החלום, והיום בגלל שהגישה שלי התשתנה אז הרבה אנשי מפרגנים לי ועוזרים לי להצליח!!! ה-כ-ל זה בגישה שלכם!!!

אז יצא לי בתקופה האחרונה להתקל באנשים שמקשיבים לאותם גונבי חלומות, אגב כשאתם קונים דעה של מישהו אחר - אתם קונים את הלייף סטייל שלו!! תשאלו את עצמכם האם אתם רוצים את החיים שיש לאותו גונב חלומות, או שאתם שואפים יותר גבוה? כמה אתם רציניים בלקחת אחרויות על החיים שלכם, כמה אתם רציניים לגבי העתיד שלכם, ברגע שקיבלתם החלטה פשוט תלכו עד הסוף, בסופו של דבר שאנשים יראו שאתם רציניים, הם יפסיקו ואתם תהיו הרבה יותר חזקים!!

תעשו מחקר קטן של אנשים שהצליחו בחיים, ואתם תגלו שכל אחד שהצליח עבר גונבי חלומות, כולם!!! הנה כמה דוגמאות:

חברות הפקות לא קיבלו אותם כי לא אהבו את הסאונד שלהם, ואמרו להם שצליל הגיטרה בדרך החוצה מהמוזיקה - ביטלס

העיפו אותו מקבוצת הכדורסל בתיכון -  מייקל ג'ורדן

מורה אמר לו שהוא טיפש מידיי כדי ללמוד משהו - תומאס אדיסון

פיטרו אותו מהעיתון כי הם טענו ש"אין לו דמיון ואין לו רעיונות מקוריים" - וולט דיסני

אמרו להם שלא הגיוני לעוף בשמיים והם חולמים - האחים רייט, 

 

אם האנשים האלה ועוד הרבה היו מקשיבים לגונבי החלומות שלהם, אנחנו היינו מפספסים הרבה דברים טובים בחיים שלנו!!! תחשבו מה החלום שלכם, מה הערך שאתם רוצים לתת לעולם, כשאתם תדעו למה אתם עושים את מה שאתם עושים, ותסתכלו על הסיבה הזאת כל יום כל יום, שום גונב חלומות לא ישבור אתכם! צריכה להיות לכם סיבה מאוד חזקה כדי שתוכלו לעבור את השלב הזה! 

כמה דברים חשובים לפני שאני מסיימת! חשוב חשוב חשוב!!! אל תהיו גונבי חלומות בעצמכם, עכשיו שאתם יודעים איך ההרגשה שמנסים לגנוב לכם את החלום, אל תעשו את זה לאנשים אחרים!! תפרגנו לאנשים תנו להם בטחון, בדיוק כמו שאתם הייתם רוצים שיתחסו אליכם, כי כשאתם תרצו להתחיל ולעשות משהו גדול, אותם האנשים לא ישכחו את מה שעשיתם ויפרגנו חזרה, זאת קרמה טובה שאתם צריכים אותה, ואתם צריכים את החיזוקים האלה במיוחד בהתחלה!

ועוד דבר אחרון וחשוב ביותר, אני רוצה לספר לכם על הגונב חלומות הכי גדול שלכם, זה אדם שאתם צריכים להתמודד איתו כל יום, אתם צריכים לדעת להשתיק אותו בהרבה רגעים, אתם צריכים לדעת לו להקשיב לו לפעמים ולא לקחת את הדברים שהוא אומר ללב, הגנב חלומות הכי גדול בחיים שלכם - הוא אתם

אתם מכירים את השיחות האלה שאתם עושים עם עצמכם, טוב בטח שאתם מכירים כי אדם ממוצע חושב יותר מ40 אלף מחשבות ביום, ולפעמיםאנחנו חושבים על עצמנו דברים לא טובים, שאנחנו לא מסוגלים לעשות משהו, שלא הצלחנו עד עכשיו אז למה שעכשיו אנחנו נצליח, וכל מיני שטויות כאלה ואחרות, אל תגנבו לעצמכם את החלום, תאמינו בעצמכם ובחלום שלכם, כי זה שלכם! 

אני אשמח לשתף אתכם איך אני עשיתי את השינוי הזה בראש, איך התגברתי על גונבי חלומות ואיך התגברתי על עצמי ועל המחשבות הלא טובות שהיו לי בראש, אפשר למצוא אותי בפייסבוק SHIRAN FARHI ולשאול אותי מה שצריך :)

ולסיום הנה סירטון שלי שעשיתי לפני כמה חודשים באחד החופים המדהימים בזקינתוס, יוון -  אתם שואלים את עצמכם מה הקשר? תכנסו תראו...

בהצלחה לכולם!! מי שרוצה אפשר ל]נות אליי גם באימייל shiranfarhi@Walla.com

היי אני שירן פרחי בת 26 מרעננה,יזמית,מוזיקאית. המטרה העיקרית שלי היא לעזור לכמה שיותר אנשים להגשים את עצמם ואת החלומות שלהם!  למדתי המון על השכלה פיננסית,התפתחות אישית ויזמות! ואני מאמינה שזו הדרך להצלחה ובכל אחד טמון הכוח הזה להצליח,רק צריך להשתמש בו!  אם תרצו לשאול אותי שאלות,או כל דבר אחר זה המייל שלי  shiranfarhi@walla.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב