דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה חשוב לרשום את המטרות ואת החלומות שלנו 

מאת    [ 19/04/2014 ]

מילים במאמר: 565   [ נצפה 2399 פעמים ]

לכולנו יש חלומות, אבל ישנם הרבה אנשים ששומרים את החלומות במוח שלהם, במחשבות שלהם. אם תשאלו אותם מה הם רוצים ומהם החלומות שלהם, הם יגידו בדיוק. האמת פעם גם אני שמרתי את רוב החלומות שלי בראש.

אבל אז הבנתי שזה לא נכון לפעול כך והבנתי את המשמעות של כתיבת החלומות. כשאני מדברת על חלמות הכוונה למעשה למטרות שאני רוצה להשיג בחיים שלי – בין אם זה האדם שאני רוצה להיות, בין אם מדובר בתחום העיסוק, הזוגיות, הבית ועוד.

מחקרים מוכיחים שאלו שכותבים את החלומות ואת המטרות שלהם הם אלו שמשיגים אותם לרוב. והאמת לא צריך גם מחקרים. אתן לכם כמה סיבות טובות במאמר זה למה זה חשוב ולמה זה אכן עובד. מאז שהתחלתי לרשום את המטרות וא החלומות שלי, אני משיגה אותם אחד אחד. אפילו יצרתי ספר חלומות שבו רשמתי 100 חלומות בטווח 10 שנים מהיום. מדהים J

1 אני חושבת שהסיבה החשובה ביותר למה כן לרשום את המטרות ואת החלומות שלנו זו הדבר הבא – המוח שלנו תמיד מייצר מחשבות. אדם ממוצע אינו יכול לעצור את המחשבות שלו, להגיד למוח – תפסיק לחשוב. כל מחשבה שלישית מוציאה מהתודעה את המחשבה הראשונה מה שאומר שבין כל 3 מחשבות ישנה אחת שאנחנו לא זוכרים.

אם יש לנו חלום, ואנחנו רואים אותו בפאטי פרטים בשלב מסוים, בלשב אחר לא נוכל לראות אותו באותם פרטי פרטים כמו שראינו בפעם הראשונה. תמיד יהיו חלקים שיושמטו.  כדי שהחלום שלי יתגשם עלי לכתוב אותו בפרטי פרטים, לדעת בדיוק מה אני רוצה.

לכן במוח זה נשאר כמו חלום כללי ולא עם כל הפרטים. זו הסיבה שחשוב לשים את החלום על נייר עם כל הפרטים המדויקים ברגע שאני חוזה ורואה אותו בדמיון שלי, ממש בצורה מפורטת. ברגע שזה כתוב אני יכולה לקרוא את מה שכתבתי וכל פעם לחוות שוב ושוב את אותה ההרגשה שחוויתי כשהחשתי את פרטי החלום בפעם הראשונה במוח ובגוף שלי. אני יכלה גם להוסיף או לשנות פרטים. במקרה זה החלום הוא לא איזה חלום כללי אלא דבר מוגדר ומדויק שאליו אני שואפת.

2.סיבה שנייה שהיא לא פחות חשובה – ברגע שאנחנו כותבים את המטרות ואת החלומות שלנו אנחנו יוצרים סוג של חוזה או הסכם עם היקום. הרי אנחנו לא לבד בעולם הזה ומי שנותן לנו את מה שאנחנו כל כך רוצים לקבל בחיים זה האנרגיה האוניברסלית, היקום. כל עוד זה בראש וכללי, איננו יכולים לשדר את המסר המדויק ליקום.

ברגע שאנחנו רושמים את הדברים וסתם כותבים אלא בפרטי פרטים, אנחנו ממש יוצרים חיבור עם היקום, מכוונים אותו ומודיעים לו מה השאיפות שלנו. ככל שזה יהיה יותר מדויק ומוגרד, כתוב בצורה ברורה ומוגדרת, עם תאריך יעדים, פרטים קטנים וגדולים – ממש כמו חוזה או הסכם, כך נעזור יותר ליקום למשוך לחיינו את מה שאנחנו רוצים

3.כשאנחנו שומרים את החלומות ואת המטרות, איננו יוצרים מחוייבות כלפי עצמנו, מחויבות אמיתית של להשיג את מה שאנחנו רוצים. ברגע שאנחנו רושמים את הכל, בצורה ברורה ומוגדרת, עם תאריך יעד והכל, זה גורם לנו לפעול ולהתנהג אחרת, זה מייצר אחריות ומחוייבות.

אפשר גם למצוא שותף מחוייבות – אדם שמאמין בנו ומאתגר אותנו– בין אם זה חבר, מכר, שותף, קרוב משפחה או מאמן, לשתף אותו בחלום שכתבנו ולהתחייב להגשמתו.

אז פעם הבאה כשאתם מציבים לעצמכם מטרות או חושבים על חלומות, תמצאו זמן פנוי ורגוע, שבו ופשוט תרשמו אותם, בפרטי פרטים, תגדירו מה בדיוק אתם רוצים, שימו דדליין, תצרו את החיבור עם היקום, שחררו את התודעה שלכם וצאו לדרך להגשים אותם.

שתפו אותי כיצד טיפים אלו עזרו לכם לנוע לקראת הגשמת חלומות ומטרות שלהם.

 

דיאנה בן צבי


מנטורית להצלחה והגשמה עצמית


http://www.dianabenzvi.com/date-with-yourself-3-days-seminar


 


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב