אמצעים דיגיטאלים לניהול תהליכים בארגון
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

אמצעים דיגיטאלים לניהול תהליכים בארגון 

מאת    [ 02/04/2014 ]
מילים במאמר: 358   [ נצפה 1207 פעמים ]

 
 

במאמר הבא אפרט מגוון של אמצעים טכנולוגיים המאפשרים לנהל תהליכים סטנדרטיים בארגון:

ניהול מסמכים באמצעות מערכת ארכיון דיגיטאלי, סבב אישורים וחתימות דיגיטאלי, שליחת חשבוניות חתומות במייל ישירות מהמערכת הארגונית, ניהול ותיוק מסמכי אופיס כגון וורד, אקסל ופאוור-פוינט.

 

ניהול מסמכים באמצעות תוכנת ארכיון דיגיטאלי:

מה זה: במקום תיוק מסמכים ושמירתם בארכיון פיסי (קלסרים, מדפים, דפדפות וכדו') , תיוק קבצים באמצעות המחשב ושמירתם במערכת ארכיון ממוחשבת.

איך זה עובד:  מסמכי נייר נסרקים על ידי סורק משרדי והופכים לקבצי תמונה או PDF. לאחר מכן הם מתויקים במערכת ממוחשבת. ניתן להוסיף למסמכים המתויקים מאפיינים שונים לזיהוי (Metadata) שיאפשרו למשתמשים לאתר ולשלוף מסמכים במערכת על ידי הקלדת מילות חיפוש.

 

סבב אישורים וחתימות דיגיטאלי:

מה זה: מערכת workflow המאפשרת לנהל סבבים קבועים ודינאמיים לאישורים וחתימות על מסמכים שונים.

איך זה עובד: מסמכים הדורשים אישור מכמה גורמים בחברה נטענים למערכת ניהול הסבבים. כל מסמך עובר באמצעות המערכת בין המשתמשים השונים על פי תהליך מוגדר מראש לצורכי אישור, חתימה ובקרה. מערכות לניהול סבבים מאפשרות בדרך כלל התייעצויות בין הגורמים השונים, חיתום דיגיטאלית, בקרת תהליכים, אישורים ודחיות, כמו כן מערכת ניהול גמישה ליצירת סבבים אד-הוק, ניהול משתמשים, סוגי מסמכים והרשאות.

 

שליחת חשבוניות חתומות במייל ישירות מהמערכת הארגונית

מה זה: מערכות ארגוניות(ERP) מאפשרות בדרך כלל שליחה אוטומטית של החשבונית ישירות למייל הלקוח. מערכת חיתום דיגיטאלי מותאמת חותמת את המסמכים באופן דיגיטאלי הנדרש על פי חוק לפני השליחה.

איך זה עובד: מערכת חיתום מסמכים דיגיטאלית עובדת באינטגרציה עם המערכות הארגוניות (ERP) ושקופה למשתמש. היא רצה באופן אוטומטי ברקע לאחר הרצת הפקודה לשליחת החשבוניות במייל, חותמת אותם ומוסיפה את הנדרש על פי חוק, לאחר החתימה היא מחזירה אותם למערכת הארגונית להמשך ביצוע השליחה.

 

ניהול ותיוק מסמכי אופיס כגון וורד, אקסל ופאורפוינט

מה זה: תיוק מסמכי אופיס ישירות מהמסך עצמו למערכת ארכיון דיגיטאלי ו/או מערכת אישורים וסבבי חתימות

איך זה עובד: תוסף לאופיס המותאם למערכות ממוחשבות של ניהול מסמכים מאפשר בלחיצת כפתור מתוך המסמך לתייק אותו ישירות למערכת/ארכיון הרצוי. ניתן להוסיף מידע (metadata) על המסמך שיאפשר לאתרו על ידי מילות חיפוש. לאחר התיוק המסמך יהיה נגיש למשתמשים הרלונטיים.

 

חברת Tomax מתמחה בפתרונות סריקה וניהול מסמכים תוך ביצוע אינטגרציה בין האמצעים הטכנולוגים הקיימים בשוק.החברה עוסקת בפיתוח ושיווק תוכנות סריקה וניהול מסמכיםשירותי סריקה ומכירת סורקים מקצועיים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב