דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשרת הדיברות למתארס הצעיר 

מאת    [ 26/03/2014 ]

מילים במאמר: 618   [ נצפה 2327 פעמים ]

עשרת הדיברות למתארס הצעיר

מתרגש? חושש? הפרפרים בבטן לא מפסיקים לבלבל אותך ולהוציא אותך מריכוז? תנשום אוויר, תירגע ותהנה מתחושת ההתרגשות שקוראת רק פעם בחיים. לאחר שתחקרת את חבריך הנשואים הגיע הזמן לקבל קצת פרטים מדויקים ולהתחיל לפעול, בלי לחץ ועם הרבה אהבה, הכול יעבור בשלום.

בין אדם לזוגתו


    • זכור את אהובתך היקרה: גברים רבים אשר מתחילים לתכנן הצעת נישואין מוצאים עצמם שוקעים לתוך אלף ואחד סיסמאות ורעיונות ששמעו מאנשים אחרים וראו בפייסבוק או בסרטים. רגע לפני שאתה טובע בים של רעיונות והפקות ענק, קונה טבעת אירוסין מפוצצת, מצניח הצעת נישואין מן השמיים או מעלה את אהובתך על כדור פורח, כדאי רגע שתתבונן על האשה שאתה אוהב ותחשוב איך היא הייתה רוצה שתציע לה נישואין. 
    • בל תרגיז בת זוגתך: אם אתה שובר את הראש וחושב האם להזמין את ההורים להצעת האירוסין, לעלות על הבמה בהופעה, לקרוא לכל החברים או לעשות את זה בשקט לבד תעצור רגע ותדמיין את עצמך במקומה. הצעת נישואין הינה רגע מאוד אינטימי ולכן הצעת נישואין פומבית בנוכחות קהל, מרגשת ככל שתהיה, עשויה להביך ולהרגיז את בת זוגתך וזה ממש לא הרגע שאתה רוצה לתת לזה לקרות.
    • לך אל המקום אשר אהבתם: היכן הכי כדאי להציע נישואין? זוהי שאלה שהתשובה אליה מאוד אינדיבידואלית ומשתנה מאדם לאדם. יש כאלה שאוהבים ללכת בשיטה הקלאסית ולהחביא טבעת אירוסין בעוגה במסעדה ויש כאלו שמעדיפים לצאת לשיט. אם אתה מתלבט חשוב מהו המקום והאווירה בה אתם הכי נהנים יחדיו, אולי מקום ספציפי בעל זיכרונות טובים או מקום אחר המייצג דברים ששתיכם אוהבים.
    • דע את טעמה של בת זוגתך: כאשר אתה הולך לחפש טבעות אירוסין הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא להתבונן בתיבת התכשיטים שלה ולאתר את הטעם שהיא אוהבת. אם אתה מהגברים שרואים תכשיטים ולא מצליחים למקם את עצמם אולי כדאי שתבקש מחברה טובה שלה לסייע לך בבחירת הטבעת.
    • כבד את זוגתך והפתע אותה: כיום ההחלטה להינשא מתקבלת לרוב בשיתוף בין בני הזוג. כדי לכבד את בת זוגתך מומלץ לוודא לפני ההצעה שגם היא מוכנה לעבור שלב. מנגד, אם הרצון הזה כבר מרחף באוויר כדאי שתבחר רגע מיוחד להפתיע אותה ולהציע לה נישואין באופן שירגש את שתיכם.

בין אדם לטבעתו


    • התאם את המידה לאשה: לפני שאתה יוצא לחפש טבעת אירוסין נסה למצוא טבעת של בת זוגתך. הטבעת תסייע לך להתאים את המידה המדויקת כך שלא תצטרכו לחזור אחר כך להתאמות ושינויים.
    • הענק לאהובתך את הדבר אשר יחזיק שנים כאהבתכם יחדיו: טבעת אירוסין צריכה להיות עשויה מזהב. תוכל לבחור בין זהב לבן בצבע כסוף לזהב בגוון טבעי. הזהב נמדד ביחידות של קרט ונע בין 0-24 קרט. מומלץ לקנות טבעת של 14 קרט ומעלה. ככל שמידת הקרט גבוה יותר אחוז הזהב במתכת גבוה יותר מה שהופך אותה לעמידה יותר בפני חלודה ופגעי הזמן.
    • נצור אהבתך באבן חזקה: טבעות אירוסין על פי המסורת צריכות לכלול יהלום. תוכל לבחור בין יהלום לבן ליהלום צבעוני. ישנם פרמטרים רבים הקשורים ליוקרתו של היהלום ומשפיעים מאוד על איכותו ומחירו. הכי חשוב שתקפיד על בחירת יהלום בעל שיבוץ חזק. שיבוץ הינו האופן בו היהלום והמתכת מחוברים יחדיו, עם שיבוץ איכותי היהלום יישאר מחובר לזהב לאורך שנים רבות.
    • ענוד הטבעת על הקמיצה: אם תהית מה אתה צריך לעשות עם הטבעת בעת הצעת הנישואין להלן הסבר פשוט: על פי המסורת היהודית נהוג לענוד טבעת אירוסין על הקמיצה- האצבע הקרובה אל הזרת של יד שמאל.
    • זכור את מקום המסתור אשר בחרת: פעמים רבות קונים טבעת וכל כך מקפידים להחביא אותה כדי שבת הזוג לא תראה עד שעשויים לאבד את הטבעת או לגרום לה ליפול לידיים הלא נכונות. אז אם אתם לא רוצים סצנה בנוסח קומדיה אמריקאית, חשוב שתבחרו מקום מסתור שתוכלו לאתר ולחזור אליו ביום המרגש של הצעת האירוסין.

עם הרבה אהבה, שמחה והתרגשות אתה תעבור את השלב הזה בשלום ותזכור את הרגע הזה כאחד הרגעים המאושרים והמיוחדים ביותר בחייך, בהצלחה!

 

מוטי ביטון, 35 תל אביב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב