דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


4 תרופות טיבעיות לכאבי יום יום 

מאת    [ 25/03/2014 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 3541 פעמים ]

4 תרופות טבעיות לכאבי יום יום

כאשר ישנו מצב חירום קל כגון : כווייה קלה מתנור חם או כאב ראש שאינו פוסק , משחות ומשככי כאבים  מסוגים שונים הינם לעתים קרובות הדבר הראשון שנושיט אליו את היד ,מתוך הרגל ומהידיעה שהן עובדות ומקילות על הכאב. גם כאשר אנו יודעים שהישן והמוכר עובד  אנו קוראים ושומעים על מחקרים המוכיחים לנו שכמה יותר טיבעי יותר טוב ...

מחקרים אלו הם ששולחים אותנו למצוא בבתי טבע ובתי מרקחת תחליף טיבעי שתוצאותיו מהירות יותר ובריאות יותר בדרך כלל  וללא תופעות לואי .

קנו בסופר והחזיקו בבית למקרה הצורך.......

השרירים כואבים

מה עשינו פעם ?מרחנו קרמים לשיכוך כאבים המכילים בדרך כלל סליצילט מתיל שריחו חריף ולא נעים . ואם במקרה הינך מהמשתמשים במדללי דם השילוב בין השניים עלול לגרום  לתופעות לוואי מסוכנות. אז מה עושים ? משתמשים במיץ דובדבנים

מיץ דובדבנים

לגימת שתי כוסות ביום של משקה דובדבנים שהינו אנטי דלקתי יכול להקל על כאבי השרירים שנגרמו בעקבות עומס פעילות גופנית שעשית אתמול. מחקר שנערך בשנת 2010 הראה כי כאשר רצי מרתון לגמו כוס מיץ דובדבנים פעמיים ביום במשך שבוע לפני מרוץ ,הם דיווחו על כאב מופחת של לפחות 70% לאחר הריצה מאשר אלו שלא שתו.

כוויה מדרגה שניה

מה היה לנו פעם ? משחות שהכילו אנטיביוטיקה  ועוד חומרים פעילים שלעיתים גרמו לתגובה אלרגית ופריחה . והיום ????  נשתמש בדבש .

דבש

כוויות בדרגה ראשונה ושניה  המטופלות עם דבש נרפאות כמעט פי שניים מהר יותר מאלו שטופלו באמצעות המשחות  המסורתיות כך מופיע ממחקר בכתב העת ההודי לכירורגיה פלסטית . התכונות האנטיבקטריאליות של הדבש הופכות את המקום הפגוע לסטרילי במהירות רבה יותר מה שמפחית את הסיכוי לזיהום.

במקרה של כוויה שטפו בעדינות את הכווייה במים קרים  ולאחריה יש למרוח שכבה עבה של דבש על גזה סטרילית ואת הגזה מניחים על האזור הפגוע , מכסים בגזה נוספת ומעליה פלסטר ( אם אין שיפור  לאחר מספר ימים התייעצו עם הרופא . )

מיגרנה

נהגנו לבלוע כמויות של תרופות משככי כאב  העלולים לגרום לנזקים באיברים פנימיים כגון :הכליות  והקיבה .וכיום יש לנו את בן החרצית .

בן חרצית וג'ינג'ר

בן חרצית

בשנים האחרונות החלה התעניינות בצמח הזה לאחר מחקרים שהראו את יעילותו בטיפול במיגרנות  וגם בדלקות פרקים . שילוב של בן חרצית וג'ינג'ר  הפחיתו באופן משמעותי את כאב המיגרנה תוך שעות בודדות ב-63 אחוזים מהסובלים.

הצטננות

נהגנו לפנות לרוקח ולבקש תרופות נוגדי גודש שמייבשות את הנזלת ותרופות נגד שיעול שניתן לרכוש ללא מרשם, למרות שתרופות אלה מקילות על סימפטומים , הן אינן  עוזרות להתאוששות וחיזוק הגוף ואילו היום !!!  המלך הוא הסמבוק

תמצית סמבוק

מחקר על מבוגרים ;ל-70 חולים נתנו סירופ סמבוק ולחלק מהם פלצבו . כבר ב- 48 השעות הראשונות מתחילת תסמיני השפעת מי שנטל סמבוק ( כף אחת של סירופ ארבע פעמים ביום למשך יומיים לפחות ) הרגיש טוב יותר תוך יומיים לעומת מי שנטל את הפלצבו שהרגיש טוב יותר רק לאחר 4 ימים. התמצית הסגלגלה הוכחה כיעילה נגד עשרה זנים של נגיף שפעת, למרות שעדיין נשמעים קולות השוללים את מה שמייחסים לתמצית זו . 

דבי גז מנכ"ל


מומחית לפתרונות טבעיים לכאב


077-5100571


info@n-painsolution.com


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב