דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעשות חתונה בלי לאבד את הראש 

מאת    [ 24/03/2014 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 2369 פעמים ]

חתונה היא האירוע הכי מרגש שנעבור בימי חיינו, המעמד של החופה בו אני מתחייבים אחד לשני מול כולם כבל עם ועדה, זה אחד הרגעים הכי מרגשים שנחווה במשך כל חיינו. אנחנו רוצים לארגן אירוע שלא ישכח, שכולם ידברו עליו חודשים ויגידו "אין זה היה האירוע הכי מושקע שהייתי בו". אבל הרצון הזה לרצות את  כולם עולה לנו הרבה מאוד כסף, וכמו כל אירוע תמיד יהיו אנשים שלא מרוצים, מהאוכל, מהמוסיקה ואין סוף לבעיות שאנשים ימצאו באירוע בכדי להגיד שהם לא נהנו. כי אין מה לעשות בכל משפחה יש מישהו שנורא קשה לרצות אותו.

זוגות רבים נכנסים לחובות גדולים בגלל החתונה וממשכים לשלם עליה שנים ארוכות גם לאחר האירוע, במקום להשקיע במה שחשוב הם משקעים בהכל.

אז איך לתכנן חתונה מבלי לעשות חור בכיס?

טבעת אירוסין- הכל מתחיל בהצעת נישואין, אין ספק שזה רגע מדהים בו הגבר כרוע על ברכו ומציע לבת הזוג להינשא לו. אבל גם כאן יש לא מעט הוצאות שמבלי שים לה יוצאות מפרופורציות, מחירי טבעות אירוסין מתחילות מאלף ש"ח ומגיעות לעשרות אלפי שקלים. צריך לקחת בחשבון שגם הסיטואציה בה אנו מציעים נישואין עולה כסף. הגבר רוצה להרשים מאוד את בת הזוג לכן הוא מעוניין לקחת אותה לנופש ושם להציע לה נישואין, הנופש עולה הרבה כסף בתוספת עם טבעת אירוסין אפשר להגיע להוצאה של עשרות אלפי שקלים. לכן יש לתכנן בקפידה כל צעד  בהצעה ולקבוע תקציב שאנו נעמוד בו. מה שחשוב לדעת על הוזלת עלויות בקניית טבעות אירוסין זה לקנות בבורסה ליהלומים שם יושבים רוב יצרני הטבעות יהלומים מדובר בחיסכון של מאות ואלפי שקלים. חוץ מזה תזכרו שכל הסיטואציה מסביב היא רק תפאורה אז תחשבו טוב במה להשקיע את התקציב בטבעת או בהצעה (המלצה שלי בטבעת).

קביעת תאריך ואולם- בדר"כ זה הולך ביחד,  הרבה זוגות רוצים תאריך מיוחד, ותאריך כזה עולה המון כסף כי יש ביקוש לתאריכים מיוחדים, בנינו אין משמעות לתאריך החתונה ואם אין לכם אז מדובר בהוצאה כספית מיותרת. כמו כן קיימים הבדלים בין הקיץ לחורף מבחינת העלויות והכי חשוב זה היום בו תערכו את החתונה, ימי ראשון ושני זולים משמעותית משאר הימים, רוב הזוגות מעדיפים את יום חמישי כי זה סופ"ש, אבל זאת החתונה שלכם וכסף שלכם, ואתם תחליטו באיזה יום לערוך את החתונה ומי שלא יבוא כי היום לא מתאים לו, אז שלא יבוא, לא ככה?

הוצאות מיותרות- בכל אולם אירועים יש את הסטנדרט שהם מעניקים במסגרת התשלום, כל דבר שתרצו לשנות או להוסיף יעלה לכם כסף. תמיד תלכו עם הסטנדרט, אל תשכחו שהפרסום של האולם מגיע דרך אנשים שבאים לאירוע שלכם, וזה אינטרס שלהם שהכול יראה יפה. דוגמא: האולם יגיד לכם שהמחיר לא כולל סטנד פרחים, אז שלא ישימו סטנד פרחים מה אכפת לכם? אבל זה אינטרס של האולם שיראו את הסטנד פרחים, אז הם יעניקו לכם אותו בחינם (הבנתם איך זה עובד?)

לא לסמוך על צ'קים- רוב הזוגות מסתמכים אל הצ'קים שיכסו את האירוע, אל תסמכו על זה, היום המצב הכלכלי לא טוב, וחתונות עושות חור בכיס להרבה אנשים, לכן אנשים כבר לא יכולים להרשות לעצמם לשים סכומים גדולים לכל חתונה (קחו את זה בחשבון).

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב