דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להסיר את המשקפיים ללא ניתוח? 

מאת    [ 12/03/2014 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 2157 פעמים ]

אנשים רבים מחפשים פתרונות להסרת המשקפיים - חלקם סובלים מליקויי ראייה חמורים, ואחרים מקשיי ראיה קלים יותר. יש שימצאו את עצמם בוחרים באפשרות הפופולארית של ניתוח לתיקון הראיה, או בשמו הנפוץ יותר: "ניתוח להסרת משקפיים בלייזר", ויש שיעדיפו לחפש אחר פתרונות אחרים. אין זה משנה אם הסיבה לכך נעוצה בפחד מניתוח או כל סיבה אחרת, העובדה היא שיש עוד כמה חלופות בשוק, באמצעותן ניתן להסיר את המשקפיים ללא ניתוח, והן יאפשרו לכם להסתובב ולהסתכל בעולם שסביבכם מבלי להרכיב משקפיים או עדשות.

נכון להיום ישנן שתי שיטות עיקריות ומובילות המאפשרות הסרת משקפיים ללא ניתוח. שתי השיטות שונות באופיין ובמהותן אחת מהשניה וכל אחת מהן מתאימה לטיפול בבעיות ראיה שונות, אך יש להן מכנה משותף: כיוון שלא מדובר בטיפול כירורגי משום סוג, אפשר לטפל באמצעותן גם בילדים וכל המטופלים נהנים מהמשך חיים כרגיל, ללא סבל מכאבים או צורך בהתאוששות. המשיכו לקרוא ותגלו איזו מהשיטות מתאימה לכם יותר.

עדשות בלילה: לשפר את הראיה בזמן השינה

השיטה הראשונה הזמינה בשוק נמצאת פה כבר משנות השישים, אבל היו בטוחים שהיא אינה ארכאית ולאורך השנים חוותה התפתחות מרשימה. שם השיטה הוא אורטקרטולוגיה, או בקיצור Ortho-k. השיטה עושה שימוש בעדשות מגע מיוחדות, קשות, אשר צורתן המיוחדת גורמת להשטחה מווסתת ועדינה של הקרנית.  שיטה זו מותאמת אישית לכל מטופל על ידי אופטימטריסט.

למי מתאימה השיטה?

הטיפול בשיטה זו מתאים לבעלי קוצר ראיה של עד 4-, ולאנשים בעלי צילינדר של עד 1.50. בעבר נרשמה הצלחה גם בקרב בעלי קוצר ראיה הגבוה מ-6. כיוון שאין שום התערבות כירורגית, השיטה מתאימה גם לטיפול בילדים.

איך עובדת השיטה?

את העדשות המיוחדות מרכיבים בשעות הלילה, לפני השינה, ובזמן שאתם שקועים בעולם החלומות העדשות המיוחדות משטיחות בעדינות את הקרנית. כתוצאה מכך, כעבור פרק זמן המשתנה בין מטופל למטופל, יכול המטופל לחוש שיפור בראיה. ??

כמה זה עולה?

טווח המחירים עבור שיטת ה-Ortho-k נע בין 2,000 ש?ח ל-5,000 שקלים. המחיר כולל תהליך התאמה (על ידי אופטומטריסט), החלפת עדשות ומעקב רפואי.

כמה זמן נשמרות התוצאות?

כיוון שהטיפול הוא תמידי (כלומר, בכל לילה) הראיה ממשיכה להשתפר באופן קבוע.

זה הכל במוח: תרגול מול מחשב

נוירו-ויז'ן הוא טיפול חדשני להסרת משקפיים ללא ניתוח, המיועד למספרים נמוכים. מדובר על טכנולוגיה שפותחה במקור במכון ויצמן למדע, כאשר הטיפול מתמקד בשיפור עיבוד המידע הוויזואלי המתקבל במוח. הטיפול בשיטה זו גם מאפשר למטופלים להבחין בצורה טובה יותר בין צללים שונים והשפעתו ניכרת לכל החיים.

למי מתאימה השיטה?

הטיפול בשיטה זו מתאים לאנשים הסובלים מבעיות עין עצלה, קוצר ראיה קל, זוקן ראיה, אנשים המבקשים לשפר תוצאות ניתוחי לאסיק וקטרקט, כמו גם אנשים המעוניינים ב"ראיית על" (כל אדם, כולל אלה שבורכו בראיה 6/6, יכולים להיעזר בשיטה כדי לשפר את חוש הראיה אף יותר).

איך עובדת השיטה?

כיוון שהשיטה עובדת על המוח, בדומה לתרגולי כושר גופני, גם פה יש אימונים המתבצעים ב-30 תרגולים מול מחשב. אורכו של כל תרגול הוא כחצי שעה והאימון מתבצע שלוש פעמים בשבוע. האימון נעשה מול מחשב, אשר חושף את המטופל לגירויים חזותיים מותאמים המופעלים על המוח. גירויים אלו מיוצרים על ידי תוכנה מיוחדת ומותאמים למטופל באופן אישי.

כמה זה עולה?

טווח המחירים עבור טיפול נוירו-ויז'ן נע בין 1,950-2,500 שקלים.

כמה זמן נשמרות התוצאות?

הטיפול בשיטה מאמן את המוח לראות טוב יותר ולכן התוצאות נשארות לתמיד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב