דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעבר דירה - כל מה שאתם צריכים לדעת 

מאת    [ 11/03/2014 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 1798 פעמים ]

אם אתם גרים בשכירות, מעבר דירה הוא בוודאי חלק לא קטן מאורח החיים שלכם, עד אשר יהיה לכם כסף לקנות בית שתוכלו להשתקע בו לשנים רבות, או אפילו לכל החיים. אם אתם מתכוונים לעבור דירה בזמן הקרוב, אין סיבה להתייאש ממחשבות על מארז והובלה של החפצים שלכם. המעבר יכול להתבצע מהר ובקלות אם תעקבו אחר הטיפים הבאים ותעבדו לפי מסגרת זמן ובצורה מסודרת.

מיון החפצים - הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות לקראת מעבר דירה הוא למיין את כל החפצים שאתם מתכוונים לקחת אתכם לדירה החדשה. מיינו את הכל לפי קטגוריות של ריהוט, חפצים אישיים (ביגוד, פרפומריה, הנעלה וכדומה),  כלי מטבח וכן הלאה.

רישום מלאי - אחרי שמיינתם את כל הדברים שלכם, כדאי לכם לעשות רישום של כל החפצים שאתם מתכוונים לקחת אתכם לדירה החדשה. שימו דגש על הריהוט שאותו תצטרכו להפקיד בידי חברת הובלה, כדי שתוכלו לדעת אם נזק כזה או אחר היה שם לפני או נגרם כתוצאה מרשלנות של חברת ההובלות.

איסוף הציוד - בשלב הבא, עליכם להשיג את כל הציוד שנדרש לכם כדי לארוז את כל תכולת הבית שאתם לוקחים אתכם לדירה החדשה, על בסיס שלב המיון. אתם צריכים ארגזים, ניירות עיתון, גומיות, מסקינטייפ רחב ונייר בועות לכל החפצים השבירים.

כדי לארוז לפני מעבר דירה בצורה הטובה ביותר, כדאי להתחיל עם כל הדברים הקטנים, ועדיף להתחיל עם הדברים הכבדים יותר כדי שערימת הקרטונים ימוקמו אחד על השני בצורה הנכונה לפי המשקל שלהם. כדאי להתחיל עם כלי המטבח, וליתר דיוק הכלים השבירים, לאחר שעטפתם אותם עם נייר בועות שיגן עליהם מפני שברים וסדקים. אחר כך, קשרו בעזרת גומייה את הסכו"ם- מזלגות, כפיות, סכינים וכדומה, עטפו כל צרור בנייר עיתון ושימו אותם בתוך קרטון שיהיה מיועד להם.

עכשיו אפשר להמשיך לכל הפריטים הקטנים בחדרים האחרים בבית. אם יש דברים שמגיעים בתפזורת, אל תשליכו אותם כך סתם לתוך קרטון. במקום, נסו למצוא להם צנצנות או כלים אחרים שיוכלו לשמש להם כלי אחסון זמני.

בהמשך, תארזו את הבגדים שלכם. שימו לב שהבגדים שנוטים להתקמט יהיו בראש הערימה בקרטון. זהו זה, סיימתם. עכשיו רק צריך לחכות לאנשי שירות ההובלות שיבואו לקחת הכל. ואל תשכחו לסגור היטב את כל הקרטונים עם מסקינטייפ מכל הצדדים. בהצלחה!

מיכה בריימן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב