דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג לגני ילדים 

מאת    [ 08/03/2014 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 2499 פעמים ]

כאשר בוחנים את הצלחתם או כישלונם של עסקים קטנים, לא פעם חוזר הביטוי: "מיקום, מיקום, מיקום" אמירה זו נכונה במידה רבה גם בכל הנוגע לגני ילדים פרטיים, שכן אין ספק כי חייה של בעלת גן פרטי באיזור רב משפחות אך דל בגני ילדים, קלים בהרבה מחייה של גננת הנאלצת להתחרות בגני ילדים סמוכים. במאמר זה נעסוק באחת הדרכים בה יכולה מפעילת גן פרטי להעניק לגן יתרון יחסי לא מבוטל בהתמודדות מול המתחרים על ליבם של הילדים וכיסם של ההורים וכל זאת ללא שינוי משמעותי באופיו החינוכי של הגן וללא השקעה פיננסית גדולה במיוחד.

מהי אותה דרך? התשובה הקצרה היא – מזון בריאותי והתשובה הארוכה יותר היא – שכירת שירותיה של חברת קייטרינג לגני ילדים, מקצועית ואיכותית המתמחה בבישול מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים מחומרים טריים.

במהלך השנים האחרונות ידוע כמעט לכל הורה, עלתה במידה ניכרת המודעות הציבורית לסוגי המזונות הנצרכים על ידי ילדים, כבר החל מגיל הינקות. בין אם על ידי בחירה בתזונה טבעונית, בין אם בהימנעות ממזון תעשייתי ובין אם בהקטנת צריכת ממתקים עתירי סוכר וצבעי מאכל, ניתן לומר במידה רבה של ודאות כי יותר ויותר הורים בישראל רואים חשיבות בהקפדה על כך שילדיהם יצרכו בעיקר מזון בריא.

לאור התיאור שהוצג לעיל, ובהתייחס לעובדה כי במרבית גני הילדים בישראל מוגשת ארוחת בוקר וארוחת צהריים, עולה השאלה – האם אותה עלייה במודעות הציבורית באה לידי ביטוי גם באוכל הניתן בגני ילדים? באופן מעט מפתיע התשובה לשאלה זו היא – לא ממש. על פי מספר ידיעות שפורסמו בעניין זה, מסתבר כי גם נכון ל- 2014 במרבית גני הילדים בישראל עדיין לא התבצעה הפנמה של חשיבות הזנתם של ילדים קטנים במזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים. כל גננת כיום מודעת לחשיבות קיום ביטוח גני ילדים אשר יכסה כל סיכון כלפיה,  אולם לשירותי מזון המאושרים ע"י משרד הבריאות המודעות נמוכה.  

למצב עניינים זה יש מספר סיבות אפשריות, אולם לעניינו נתמקד רק בשתי סיבות רלוונטיות – עלויות וזמן עבודה. בבחינת שני פרמטרים אלו אין ספק כי הגשת ארוחת בוקר הכוללת מעדני חלב מוכנים היא זולה יותר ומצריכה פחות זמן עבודה מהגשת ארוחה של כריך עם אבוקדו, סלט וכו'.

אם כן מאחר וכבר סיכמנו כי בחירה במזון בריאותי תעניק לגן ילדים מיתוג חזק יותר מזה של המתחרים, נשאלת השאלה – כיצד ניתן לעבור לשימוש במזון טרי ובריא יותר מבלי שהדבר יהיה כרוך בעלויות גבוהות בהרבה ובזמן עבודה רב בהרבה? התשובה לשאלה זו נעוצה בהליך מקובל במרבית החברות הפועלות כיום – אאוטסורסינג – הוצאת פעילויות שאינן נכללות בתחום הליבה של העסק אל נותן שירותים חיצוני.

במקרה שלפנינו ברור שבישול מזון טרי ובריא אינם נכללים בתחום ליבה של פעילות חינוכית ולימודי הגננות בסמינר הקיבוצים אינם כוללים שיעורי בישול. על כן מומלץ לכן, בעלות הגנים, לערוך בדיקה מול חברות קייטרינג איכותיות המציעות שירותי הסעדה לגני ילדים, ואשר פועלות על פי תקני משרד הבריאות. יתכן כי תופתעו לגלות כי תמורת תשלום בעלות סבירה לחברת קייטרינג לגני ילדים, תוכלו להעלות את איכות המזון בגן בצורה משמעותית וכך לזכות ביתרון שיווקי ברור וכן לחנך ילדים בריאים יותר.

חשוב לציין כי כחלק מתהליך הוצאת היתר שימוש חורג לגן ילדים קיים הכרח להציג שירותי הסעדה על פי תקני משרד הבריאות, לגן ילדים רגיל קשה מאוד לעמוד בתקנים אלו, במקרה זה שימוש בחברת קייטרינג אשר עובדת כבר על פי תקנים אלו, תקל על קבלת היתר רישוי תקני לעבודת הגן.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב