דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכר הממוצע וההוצאה לבריאות 

מאת    [ 02/03/2014 ]

מילים במאמר: 615   [ נצפה 3396 פעמים ]

כסף הוא האמצעי הבסיסי והקיומי לכל אחד ואחד
רבות דובר ונכתב (גם על ידי) על מערכת הבריאות הקיימת בישראל ועל כל החוסרים והקשיים שכל אחד ואחד מאיתנו עלול להיתקל במהלך חייו.
כולנו מתפללים  ומקווים שבעת צרה בריאותית קטנה כגדולה , נקבל מענה מיידי ללא סיבוכים ועיכובים וללא מגבלות כספיות, אך במציאות אין כך הדבר! תמיד תהיה לנו את בעיית זמינות התורים, המתנה של חודשים לביצוע הבדיקות המבוקשות וכמובן ללא קשר לאופי ודחיפות הבעיה הרפואית. תמיד נמתין זמן רב ונשלם רבות על חוות דעת ובדיקות של רופאים מומחים ותמיד תהיי לנו השתתפות עצמית של אלפי שקלים כשנעזר בביטוחים המשלימים של קופות החולים.
על כולנו להבין ולזכור,במערכת הבריאות הציבורית ,ובבתי החולים אין רפואת מומחים ללא תשלום של אלפי שקלים להתייעצות. אין מימון  לניתוחים בידיי מומחים בלי תשלום של עשרות אלפי שקלים לניתוח. במערכת הבריאות הציבורית שלנו אין לנו זכות לבחור את מנתחים שכבר מומחים בתחומם. אנחנו לא יכולים אפילו לקבל התחייבות שבחדר הניתוח, כשאנחנו כבר מורדמים, לא ינתח אותנו מתמחה שהתחיל התמחות רק לפני כשבועיים!

הטכנולוגיה קיימת אך לא זמינה 
חשוב להבין, כל הטיפולים המתקדמים קיימים בישראל ואפילו יותר מאשר ברוב מדינות העולם המערבי, אך הזמינות לחולים נשארת בידי הרפואה הפרטית שמשלמת עבור הקידמה שבטיפולים עשרות אלפי שקלים לטיפול או ניתוח.
למערכת הציבורית אין את הטכנולוגיות העדכניות והמתקדמות! למען בריאותינו ובריאות משפחתינו חשוב לדעת שכל בדיקה, טיפול או ניתוח בטכנולוגיות מתקדמות, ימנע את הסיבוך והסכנה שבטיפול או הניתוח המדובר.
לדוגמא: חולה שחייב לעבור ניתוח ראש להסרת גידול יעבור ניתוח במערכת הציבורית על ידי פתיחת הגולגולת.
במערכת הפרטית המתקדמת אותו חולה, בעל פוליסת בריאות פרטית, יעבור את ניתוח הסרת הגידול על ידי חיבור ל-CT פתוח אשר יאפשר למנתח המומחה להסיר את הגידול עם סיב אופטי עד לגידול וכך יוכל להסיר את הגידול במדויק ללא סיבוכים של פגיעה בעצב או שיתוק חלקי של איבר בפנים או בגוף.
למען בריאותינו ובריאות  ומשפחתנו  חשוב שנבין שלכל בדיקה או טיפול או ניתוח  יש עליות הכספיות גבוהות מאוד לעלולים להגיע מאלפי שקלים עד למאות אלפי שקלים .

האחריות  מוטלת רק עלינו!
למען בריאותינו ובריאות  ומשפחתנו  חשוב שנבין שלכל בדיקה, טיפול או ניתוח, יש עליות כספיות גבוהות מאוד העלולות להגיע לאלפי ומאות אלפי שקלים.

לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה השכר הממוצע לשכיר עומד על סכום של 9.634ש"ח לחודש ברוטו. המשמעות שלזוג עם 2 ילדים השכר הממוצע עומד על 19,268ש"ח ברוטו לחודש.   
כדי למלא את תפקידינו כבעלי משפחה אחראים, עלינו להתנהל מול הצרכים הבריאותיים שלנו ושל משפחתנו ובמסגרת זו לחפש את הרופא הטוב ביותר בתחום הנדרש, לקרוא את המאמרים המקצועיים ביותר בתחום וכמובן ללמוד את האופציות האבחוניות העומדות לרשותנו, כולל התייעצויות בין לאומיות. כפי שאולי ניתן להבין, משכר חודשי זה ממש לא נוכל להבטיח את הטיפולים הטובים והנדרשים למשפחתנו.
הפתרון הטוב והבטוח לבריאות טובה ומתקדמת, ביטוח בריאות וסיעוד מקיף, שמכסה אותנו כל החיים, בעלות חודשית שוטפת שמשולבת בתוך ניהול כלכלת הבית. כך אנו נוכל להגן על משפחתנו באחריות מכל בעיה בריאותית הכוללת עלויות גבוהות
הקמת פוליסות בריאות וסיעוד ניתן להקים ללא מגבלות כיסוי כשבריאותו וגילו של המועמד מאפשרים את הקמת הפוליסה המבוקשת. 

חשוב לאפשר לסוכן ביטוח מקצועי לבדוק את הפוליסות הקיימות למען מניעת כפל ביטוח (שמכעיס בכל פעם מחדש) ומנוצל היטב (ושלא בצדק), בפרסומות ולערעור חשיבותו של סוכן הביטוח המקצועי ולרעתו של כל מבוטח בפני עצמו.

לסיכום:
במציאות הקשה ותחת אי וודאות מוחלטת במערכת הבריאות בישראל, אנו עדים למקרים קשים ואכזריים.
בטוח שעוד רבות ידובר על הצורך והחשיבות שיש בהקמת הגנות מפני הוצאות לבריאות וסיעוד משפחתינו ולמרות שההגנות הביטוחיות מלוות בעלויות חודשיות, כמו כל עלויות  כלכלת הבית שאי אפשר להימנע מהם, כל יום שעובר ללא ביטוח פרטי עלול לקרב אותנו למצבים שלא נוכל להתמודד איתם ללא עזרה מימונית.

בואו נקדים ונתאים את ההגנות הביטוחיות לצרכי משפחתינו.

בברכת בריאות טובה ושלמה

מגי ביזם     מ.תפעול
פיני רייך שרותי ביטוח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב