דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זירוז לידה ומשמעותה 

מאת    [ 26/02/2014 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 2939 פעמים ]

על פי הקבלה, יום ושעת הנולד יש לה חשיבות משמעותית ביותר, והשלכות העלולות להיות קריטיות לגבי עתידו. טרם ירידת הנשמה לעולם, היא ניצבת בפני כוח עליון ובהסכמתה המלאה, היא מוכנה לרדת לעולם שוב בגלגול לתיקון נשמתה, במעמד זה נקבע לה מה יהיה קורות חייה עלי אדמות באם תהיה ענייה או עשירה, חכמה או טיפשה, מקצועה, משפחתה, הוריה, זמנה לרדת ואורך חייה.

לאחר קביעה זו הנשמה שהמתינה בעליונים, מתחילה את השתלשלותה לעולם דרך עולם  הספירות, מערכת גלגלי המזלות ושבעת הכוכבים, ואז מתעברת בגוף הנולד שנקבע לה להתשחל בו.

גלגול הנשמה הנו חסד גדול הנעשה עמה, כי אין כל נשמה זוכה להזדמנות זו, יש נשמות שנידונות לגיהנום, כף הקלע ויש לאבדון.  אדם שנפטר מהעולם ונשמתו נידונה לרדת שוב בגלגול לעולם להיתקן, היא ממתינה בעולם עליון לשעת ירידתה ולגוף הגשמי הנכון לה להתעברות.

רוב האנשים שנולדים בעולם הינם גלגולים של נשמות "ותיקות", מיעוטן הם נשמות חדשות,על כן הנשמה אינה נעלמת עם המוות, אלא חלקה אשר כבר תוקנה בעולם הזה, נשארת בעליונים שם היא מתחברת עם שורשה העליון, הנקראים חיה ויחידה, השוכנים בעולמות עליונים במקום בו אוצר הנשמות  גנוזים. חלק מהנשמה הטעונה תיקון יורדת לעולם בגלגול, וגלגולה יהיה בהתאם למעשיה הטובים או הרעים מגלגולים קודמים, נקבע לה באיזה מקום, משפחה וגוף תתגלגל.

 הגוף מהווה עבור הנשמה בית קיבול, בו היא שוכנת וממלא את יעודה ותפקידה בעולם בהתאם למה שסוכם עמה מראש, על כן נשמת נפטר המתגלגלת בגוף תינוק מסויים, בעצם ממשיכה את חייה עלי אדמות בגוף אחר, כדמיון האדם המחליף את בגדיו החיצונים ובפנימיותו הנו אותו אדם.

אישה המשתמשת בכל מיני אמצעיים רפואים כדי לזרז את זמן הלידה גורמת לכך לשני דברים משמעותיים, אחד: הנשמה שהיתה אמורה להתעבר בגוף התינוק אינה מתעברת בו, מאחר וטרם ירדה לעולם, ובגוף התינוק מתעברת נשמה אחרת, והנשמה שמלכתחילה היתה אמורה להתעבר בתינוק נשארת ללא גוף, עד שימצא לה גוף ראוי בו תוכל להתעבר.

 מצב אחר: שהנשמה שאמורה להתעבר בתינוק נאלצת בעל כורחה לרדת טרם זמנה ושעתה, וכתוצאה משינוי הזמן חל על הוולד שינוי מזלו ועתידו לטוב או לרע, וכוחות נוספים שהיה אמור לספוג קודם ירידתו אינו סופג מחמת קוצר זמן שהייתו בעליונים. כדוגמת אדם שהולך ללמוד באוניברסיטה רפואה ואינו מסיים את לימודיו מחמת נסיעתו הדחופה למקום אחר, ובאי קבלת התואר הנכסף אינו יכול לעסוק במקצועו, על כן עתידו משתנה.     

 במקרים אחרים נקבע לוולד להיוולד ביום ובשעה מסויימת, בזמן זה אדם אחר אמור להיהרג/ למות ונשמתו אמורה להתגלגל באותה שעה בעובר הנולד, מסיבת זירוז הלידה נמנע מאותה נשמה להתגלגל בגוף הנולד, ונגזר עלייה להמתין לגוף אחר. אלו חלק זעיר מסיבות רבות מדוע אין לזרז לידה.

למרות כל הסיבות באיסור זירוז לידה, ישנם מקרים יוצאים מהכלל בהם כן מותר ורצוי לזרז את שעת הלידה, אחת הסיבות העיקריות היא אם ישנה סכנת נפשות ליולדת או לוולד, מחמת בעיות וסיבוכים  רפואיות בהן יש סכנת חיים, נכון ורצוי לזרז את הלידה. אם האשה בסכנת חיים וישנו מצב שזירוז לידה עלול להמית את הוולד, רצוי לזרז את הלידה כי חשיבות חיי האשה באים קודם חיי הוולד.

אשה האמורה ללדת באופן טבעי ללא בעיות רפואיות, ונפשה חשקה ללדת טרם הזמן, או משום שעייפה לשאת את ההריון, או מסיבה שלעניות דעתו של הרופא עבר זמן הלידה בו נקבע לה ללדת, רצוי ומומלץ להמתין לבישולו המלא של התינוק ברחם ולשעת יציאתו הנכונה, כי אין התינוק נשאר ברחם אמו מעבר לשעה והזמן שנקבע לו, ועוד לא קרה בהיסטוריה שתינוק נולד לאחר עשרה חודשים או יותר.

Siona Thacker ציונה טאקר ספר "סוד הניצוץ האלוקי" sionathacker.net אתר האמנות  sionathacker.com ציונה טאקר חיזוי על פי הקבלה צור קשר  thackersiona@yahoo.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב