דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מספר דרכים שיעזרו לכם לקבל הנחה בפוליסת ביטוח הרכב 

מאת    [ 26/02/2014 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 3235 פעמים ]

כאשר אתם צריכים לחדש את הפוליסה ועושים השוואת ביטוח רכב, זה מאוד קל לבדוק את מחירי הביטוח שהחברות השונות יכולות להציע לכם. בין אם אתם רוצים להישאר עם אותה חברת ביטוח ופשוט לשפר את הפוליסה שלכם ולקבל תעריפים יותר זולים, או לעבור לחברת ביטוח רכב חדשה ולקבל את המחירים הכי טוב האפשריים, לדעת לנצל באופן חכם את ההנחות שניתן לקבל לביטוח הרכב יכולות לחסוך לכם הרבה כסף. להלן 5 הנחות נפוצות אשר מוצעות על ידי הרבה חברות ביטוח גדולות, אשר יכולות לחסוך לכם סכומים משמעותיים בעלויות הביטוח.

התקני בטיחות

הרבה חברות ביטוח מציעות הנחות עבור התקנה של אמצעי בטיחות לרכב. אם לרכב שלכם חגורות בטיחות אוטומטיות, כריות אוויר מרובות, תקן אבטחה גבוה וכו', ייתכן שאתם זכאים להנחה בפוליסה. בנוסף, גם רכבים עם מערכות בלימה למניעת נעילה יכולים לקבל הנחה במקרים רבים. חשוב לברר לגבי הנחות אלה עם חברת הביטוח, ליידע אותם על האמצעים הקימיים אצלכם ברכב ולוודאות כי אתם אכן מקבלים את ההנחות שאתם צריכים לקבל. כמו כן, בהרבה מקרים זה יוצא משתלם בטווח הארוך להתקין אמצעים אלו על מנת לקבל את ההנחות, שזה דבר נוסף שניתן לשקול.

אמצעים נגד גניבה

חלק מחברות הביטוח גם מציעות הנחות בעלויות הפוליסה לרכבים בעלי אמצעים נגד גניבה. דבר זה תלוי בחברה ובפוליסה, ולרוב יהיה רלוונטי רק עבור פוליסות אשר מכסות אתכם במקרה של גניבת הרכב (אחרת זה לא כל כך רלוונטי, ואין סיבה שתקבלו הנחה). בין אם יש לכם מערכת מתוחכמת נגד גניבות או רק אזעקה סטנדרטית, מומלץ לבדוק מול חברת הביטוח האם זה מזכה אתכם בהנחה.

מספר פוליסות באותה חברה

להחזיק מספר פוליסות ביטוח שונות אצל חברת ביטוח אחת זה אחת הדרכים הפשוטות והטובות ביותר לקבל הנחה על ביטוח הרכב. הרבה חברות יתגמלו אתכם עבור הנאמנות שלכם מכיוון שאתם לקוחות יותר משתלמים, וכי יש סיכוי נמוך יותר שהם יפסידו כסף עליהם אם אתם מבטחים מספר דברים אצלהם, כגון מספר רכבים, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא, ביטוח בריאות וכו'. בדקו עם חברת הביטוח שלכם האם אתם יכולים לחסוך על ידי העברה של מספר פוליסות אליהם.

נהיגה זהירה

מיותר לציין את ההשפעה שיש לתביעות ביטוח ושלילת רשיון. נעשו לבקש הצעת מחיר עבור ביטוח רכב אחרי שלילה של רשיון הנהיגה שלכם, אני מבטיח לכם, מדובר בעסק יותר יקר. נהגו בזהירות, ומלבד מביטוח רכב זול תמנעו מתאונות מסוכנות.

ביטוח רכב עבודה למקום ספציפי

במידה ואתם רוכשים רכב לצורך עבודה בתוך החווה שלכם או באזור מושב ספציפי, ייתכן שזה יכול לחסוך לכם הרבה כס. אם אתם יודעים שאתם קונים משאית או רכב אחר שיסע רק באזורים ספציפיים, במיוחד אם מדובר באזורים לא עירוניים, אתם תוכלו לקבל הנחות משמעותיות בעלויות שלכם.

רכישת רכב חדש

רכישה של רכב חדש יכול גם לתת לכם הטבה במחיר הביטוח. אם אתם מתלבטים בין רכב יד שנייה לרכב חדש, כדאי שתבדקו מול חברת הביטוח שלכם עד כמה רכישה של רכב חדש יכול לחסוך לכם בעלויות ביטוח הרכב. ייתכן שזה יהיה מספיק על מנת לפצות על ההבדל במחיר הרכב לאחר כמה שנים!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב