דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כללים לבחירת המוביל הנכון עבור הדירה שלכם 

מאת    [ 13/02/2014 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2694 פעמים ]

כיצד לבחור שירות של הובלות דירה?

מתכוונים לעבור דירה? לצד כל האריזות והתכנונים, חשוב מאד לבחור חברת הובלות, אשר תוכל לסייע לכם בתהליך ההובלה, ולספר לכם שירות מקיף ומעולה. השירות של הובלות דירה הוא קריטי במיוחד, שכן הוא המפתח למעבר נוח. אם השירות הוא בעייתי - יום המעבר עלול להיות סיוט. אם מדובר על שירות מקצועי ואחראי - אתם בכלל לא תבינו על מה כל המהומה, ומדוע אנשים לא אוהבים לעבור דירה. אז על מה חשוב להקפיד בעת שעוברים דירה, ואיך בוחרים את החברה הטובה ביותר?

 

הכללים לבחירת השירות


    • לא להסתנוור מהמחיר - אולי הכלל החשוב ביותר, הוא קודם כל לא להסתנוור ממחירים זולים. מציעים לכם שירות של הובלות דירה במחיר רצפה? הדבר צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. ודאו שאתם מקבלים ביטוח עבור החפצים שמובלים. בדקו שיש מספיק מובילים בחברה. כדאי גם לראות שאתם מקבלים הצעת מחיר כתובה, כולל מע"מ. לא פעם מאחורי ההצעות המפתות הללו - מסתתרים אנשים שלא ניתן לכנות אותם אחרת, חוץ מחאפרים.
    • בחרו שירות הובלות מתאים - חשוב מאד לציין, שהשירות של הובלות דירה לא אחיד מבחינת סוגי ההובלות שאנשים נזקקים להם. אם אתם זקוקים להובלה של דירת שני חדרים מנקודה אחת בתל אביב לנקודה אחרת בתוך העיר, כדאי ליצור קשר עם חברת הובלות קטנות שמתמחה בתחום. לעומת זאת, אם אתם רוצים להוביל דירת חמישה חדרים, מראשון לציון לחיפה - כדאי לפנות לחברת הובלות אחרת, שמתמחה בכך. כלומר - יש חברות שמתמחות מראש בהובלות קטנות או גדולות. יש חברות שיש להן פריסה גיאוגרפית ברמה הארצית, ויש כאלה שמתמקדות מראש באזור מצומצם יותר. כך, אתם יכולים לבחור חברת הובלות, שמתאימה באופן מושלם לצרכים שלכם.
    • חפצים מיוחדים ושיטות הובלה ושינוע - בבואכם לבחור הובלות דירה, שימו לב האם אתם מקבלים מענה לצרכים מיוחדים, לחפצים רגישים וגדולים, והאם יש פתרונות מתאימים לכך. כך למשל, במידה ויש צורך להוביל פסנתר - אזי יש צורך לעשות שימוש במנוף לצורך הזזת הפסנתר. אם יש רהיטים גדולים - כדאי לוודא שלחברת ההובלות יש נגר, שיוכל לפרק ולהרכיב את הריהוט. לא מדובר על מותרות - אלא על שירות בסיסי שאנשים רבים נדרשים אליו.
    • אפשרות לקבל הצעת מחיר - עוד כלל חשוב בבחירת חברת הובלות דירה, הוא בכך שאתם צריכים לקבל הצעת מחיר כתובה. זה כלל חשוב מאד, כדי שברגע האחרון המובילים לא יטענו לפתע שאתם חייבים להם עוד כסף. בכדי לקבל הצעת מחיר, כדאי גם לדרוש ממנהל העבודה שיגיע לדירה הישנה ולדירה החדשה, יסקור את הציוד, וישים לב לדרך - ורק אז ייתן לכם הצעת מחיר סופית, ללא התחייבות.

להקדיש זמן מתאים

אולי הכלל החשוב ביותר לבחירת חברת הובלות, הוא לא להתמהמה. אנשים חשובים שאם הם יחכו לרגע האחרון, ויצרו קשר עם חברת הובלות שבוע לפני המעבר, הכל יסתדר מעצמו. במקום זה, קחו מרווח בטחון של חודש לפני המעבר. פרק זמן זה, יאפשר לכם להשוות בין החברות השונות ללא לחץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב