דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לקנות טבעות אירוסין 

מאת    [ 12/02/2014 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2150 פעמים ]

בבואנו לקנות טבעת אירוסין , קיימים לבטים רבים באשר לרכישה עצמה . בין השאר כיוון שתחום זה רווי בחנויות רבות , חלקם מותגים ידועים וחלקם לא , וכמו כן, ישנם סגנונות רבים ,המבלבלים את רוב הלקוחות. 

שלב א' - החלט על סגנון טבעת

סגנון הטבעת הוא חשוב ביותר, כיוון שאפשר באופן עקרוני תמיד להלביש עליו את התקציב שלנו , על ידי שינוי היהלום המרכזי  .  ברוב המקרים ישנו כיוון כללי , בו הבחורה הראתה לחבר שלה את הטבעת שהיא אוהב ,בדרך כזו או אחרת. אם לא , רצוי להתייעץ עם חברה שלה או קרובת משפחה ,שברורב הסיכויים שהיא יודעת את הכיוון. באם  לא נמצאה חברה או קרובת משפחה , רצוי לבחור בסגנונות פופולריים קלאסיים ועדינים , ולא בסגנונות מפוצצים ומוחצנים . הסגנון הקלאסי הוא הסגנון הנפוץ ביותר, ולעיתים גם טבעות אירוסין טוויסט עדינות  נכנסות לקטגוריה זו.

שלב ב' - היכן לקנות וכיצד

ישנו מגוון גדול מאוד של חנויות , אך חשוב לבחור חנות אמינה ובעלת ותק.  כמו כן, רצוי שבעלי החנות יהיו יהלומנים חברי בורסת היהלומים ,כך שיש להם גישה ישירה ליהלומים ללא עמלות תיווך. חשוב להדגיש, שאם אנו לא מרגישים את תחושת האמון והביטחון בחנות בה אנו קונים ,אין טעם לקנות שמה,גם אם היא נחשבת למותג גדול ואמין, כיוון שמדובר בסכום גדול של יחסית של כסף , ומוצר קטן יחסית , שילווה אותנו לאורך כל חיינו. כמו כן,רשתות שיווק גדולות משקיעות את רוב הכסף שלהם בשיווק ומכירות , וכמה שפחות עבור המוצר עצמו. לכן אין משמעות גדולה למותגים בתחום זה. 

חשוב לדרוש תעודה על הטבעת ו/או על היהלום . תעודה  חייבת להיות ממקור מוסמך חיצוני-(מעבדה גמולוגית) שאינו קשור לחנות עצמה. תעודה של החנות עצמה אינה מעידה על איכות הטבעת בשום אופן! רק תעודה ממעבדה גמולוגית חיצונית מוסמכת . כמו כן , חשוב לבדוק את גודל היהלום (הממוצע הישראלי עומד על 0.5 קראט) מהו צבע היהלום (רצוי D-G לזהב לבן) ,ומהו הניקיון שלו (רצוי בין VS1-SI2 ) . שינוי צבע ,ניקיון ,וגודל היהלום יכול לשנות בצורה דרסטית את מחיר הטבעת,לכן, רצוי לערוך מחקר קטן בנושא . באמצעות מדריך מפורט לקניית טבעות אירוסין , בו קיימים הסברים מפורטים עבור מאפייני יהלומים ומחירים. יש לזכור כי מחירי טבעות אירוסין יכולים להיות זולים מאוד וגם יקרים מאוד, הכל תלוי באיכות המוצר בו אנו קונים. יהלומים, בניגוד למוצרים אחרים ,הם בעלי מחירון עולמי , בדומה לזהב ונפט . אך בעוד  שלזהב ונפט אין אכויות, כלומר מחירון הזהב העולמי מתייחס לזהב טהור, ומחירון הנפט מתייחס לנפט גולמי , ביהלומים קיימים מספר גדול של אכויות הנמדדים על פי פרמטרים שונים. לכן ,יש לזכור, כי בקניית יהלומים , אין משמעות ליהלומים שהגיעו מסין או ממקומות זולים. להיפך , מחירי היהלומים הזול ביותר בעולם הם דווקא כאן בישראל.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב