דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך נתחיל בהשקעות נדלן בארהב 

מאת    [ 09/02/2014 ]

מילים במאמר: 832   [ נצפה 1995 פעמים ]

השקעות נדל"ן בארצות הברית עשויות להיות מסוכנות ללא הידע המתאים, הנכסים נמצאים 10,000 ק"מ מאיתנו וללא שליטה שלנו ובכל זאת הרבה משקיעי נדל"ן וביניהם גם הרבה ישראלים מרוויחים היום מנדל"ן בכל חודש הכנסות גבוהות מאוד. בעצם הנדל"ן היא אחת הדרכים היעילות והנוחות ובעיקר הבטוחות על מנת לייצר עבורנו הכנסה פסיבית ולהשתחרר מהחובה לעבוד בשביל כסף אלא לגרום לכסף לעבוד בשבילנו.

מה אפשר לעשות כדי לשלוט על ההשקעה שלנו, להשקיע בביטחה ולישון בשקט כשההשקעה שלנו מנוהלת בצורה נכונה והכסף נכנס אלינו בכל חודש לחשבון הבנק. 

אם היה לנו הרבה כסף היינו יכולים להרשות לעצמנו לעשות טעויות ולקנות נכסים ללא הגבלה, אבל אם זה סכום הכסף היחידי שיש לנו שאותו חסכנו בעמל רב - לא היינו רוצים לעשות טעויות. במאמר זה תוכלו לגלות איך גם אתם יכולים להתחיל להשקיע בנדל"ן גם אם אין לכם הון עצמי גבוה במיוחד ולשוט באופן מקצועי על ההשקעה שלכם.

אחד המכשולים העיקריים שמעכבים אנשים מלהשקיע בנדל"ן בארה"ב הוא חוסר ההון העצמי הגדול הנדרש לצורך רכישת נכסי נדל"ן, ובכן כמה באמת נצטרך בשביל ההשקעה הראשונה? התשובה לכך היא שגובה ההשקעה הראשונה תלויה רק בך, תוכל להשקיע סכום של 40,000 דולר ותוכל להשקיע 100,000 דולר אבל בשלב הראשון ההמלצה שלי היא לא להשקיע יותר מ-50,000 דולר.

גם לי כמו אנשי נדל"ן אחרים היה קשה מאוד להשיג את ההון העצמי הנדרש לרכישת הנכס הראשון שלי, בשלב זה עדיין לא חשבתי על נכסים אחרים פשוט התמקדתי בנכס הראשון ואחרי שהצלחתי וביצעתי את ההשקעה עברתי לנכס השני וכך הלאה לבא אחריו.

מעולם לא הייתי עשיר ולעולם לא חשבתי שאוכל להגיע למצב הזה, זה פשוט קרה – נכס ועוד נכס ועוד נכס והמכשול העיקרי היה הראשון, הפחד מלבצע את ההשקעה הראשונה היה פחד משתק, לא יכולתי לישון בלילה – כל כך הרבה מחשבות הטרידו את מנוחתי, מה יקרה אם הנכס לא מוצלח, אם האיזור לא טוב, אם לא אמצא שוכר, מה יהיה אם תקרה תקלה בנכס.

מחשבות כאלו ואחרות המשיכו להתרוצץ במוחי אבל להפתעתי הנכס הושכר במהרה והכסף החל לזרום, חודש אחרי חודש.

חברת הניהול שלי גבתה את הכסף עבורי והעבירה אותו ישירות לחשבון הבנק שלי, החששות החלו להתמוגג ומכאן הדרך הייתה קלה יותר לקראת הנכס השני.

אנחנו נמצאים היום בתקופה נהדרת להשקעות ומי שינצל את המצב היום ירוויח המון בשנים הקרובות.

למה בעצם כדאי לנו להשקיע בנדל"ן בארה"ב? התשובה פשוטה מאוד, מכיוון שהמחירים של הבתים בארה"ב נמוכים משמעותית ממחירי הבנייה שלהם, וכדי להבין איך ארה"ב הגיע למצב הזה נחזור אחורה לשנת 2006, מחירי הבתים בשיא של כל הזמנים והבנקים במקום לעצור את ההלוואות ממשיכים לתת משכנתאות לכל מי שרוצה לרכוש בית ולא בדקו יותר מדי את יכולת ההחזר של הלווים. הבנקים היו בדעה שאם הלווים לא יעמדו בהחזרים נוכל להחזיר את ההלוואה על ידי עיקול הנכס ומכירתו.

בשנת 2008 עקב המשבר הכלכלי העולמי, הכלכלה של ארה"ב נכנסה לקיפאון מפעלים החלו בפיטורים של אלפי עובדים וזה הוביל בעקבותיו לגל ענק של לווים שלא יכלו לעמוד בתשלומי המשכנתה שלהם.

הבנקים שהם מוסד כלכלי ולא חברת נדל"ן נתקעו עם מיליוני בתים, דבר שהוביל חלק מהם לפשיטת רגל.

ברגע שהשתחררו מיליוני בתים לשוק, השוק הגיב מיידית ומחירי הבתים צנחו. בעלי ההלוואות מצאו את עצמם חייבים לבנקים יותר מאשר הנכס שלהם היה שווה ולכן העדיפו לא לשלם את ההלוואה והבנקים נאלצו לעקל עוד ועוד נכסים.

משנת 2008 ועד היום נעשים ניסיונות כבירים על ידי הממשלה לשפר את הכלכלה ואת שוק הנדל"ן.

שוק הנדל"ן מתאפיין בעליות קטנות מידי שנה ועדיין ניתן למצוא מציאות טובות, במחירים של בין שליש לחצי ממחיר השיא של סוף שנת 2006.

רבים המתחילים בעולם ההשקעות חושבים על התעשרות מהירה ועל עשיית מיליונים בהשקעות בנדל"ן. זו גם הסיבה שהם מתייאשים מהר ואז מגיעות להם ההכפשות, כמה שזה לא כדאי להשקיע בנדל"ן או כמה שזה מסוכן, אבל הסיבה היחידה שהם נכשלו היא שלא הייתה להם תוכנית מוכנה מראש עם מספרים מדוייקים שתראה להם במדוייק לאן הם יכולים להגיע. נדל"ן הוא אמנם לא דרך להתעשרות מהירה אבל זו דרך מצויינת להיות עשיר, הדרך שונה אצל כל אחד ואחד אבל אם תתמיד ותלמד איך לעשות עסקאות טובות ההצלחה אצלך בכיס. 

אחת התכונות הנדרשות ממשקיע נדל"ן היא היכולת לזהות הזדמנויות והיכולת לקבל החלטה מהירה. ברגע שביצעת ניתוח שוק בצורה נכונה ועקבת אחרי נכסים תוכל לזהות במהירות הזדמנויות טובות להשקעה, בשלב זה תצטרך לפעול במהירות, הזדמנויות טובות לא נשארות הרבה זמן על המדף.

נכס שיירכש היום ב-50,000 דולר והיה שווה 110,000 דולר לפני המשבר ייצר לנו הכנסה חודשית של 750$ בנוסף לכך נוסיף את הסבירות הגבוהה מאוד שהנכס יעלה בערכו בשנים הקרובות לפחות עד ל-75% מערכו לפני המשבר,  זהו רווח הון של 30,000 דולר בכל נכס שכזה.

המפתחות להצלחתה של עסקת נדל"ן בארצות הברית היא בניית קשרים עם צוות מקומי, לדעת כיצד לבחור את הברוקר המתאים ואת האמינות שלו, את חברת הניהול המקצועית שתלווה אותנו לאורך כל תקופת ההשקעה, עורך הדין וחברת הטייטל שתבדוק את ההסטוריה של הנכס ואת כל זאת לבצע בשלט רחוק מהארץ - זה לא דבר פשוט אבל זה אפשרי.
תמיד תוכל לקפוץ לביקור קצר בארה"ב כדי לראות את הנכס ולוודא שאכן ביצעת השקעה נבונה.  

כל השקעה צריכה להיבחן בפני עצמה לטיב הנכס ולעבור ניתוח כלכלי שיקבע את כדאיות ההשקעה.
השקעה נבונה מתחילה בניתוח שוק מעמיק על האיזור ועל סוג הנכסים המוצעים למכירה.

ליווי מקצועי להשקעות נדל"ן בארה"ב


6 שנות ניסיון ומעל 200 עסקאות נדל"ן בשוק האמריקאי.


יריב גולן - מומחה להשקעות נדל"ן בארה"ב טלפון: 052-3737510




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב