דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להקים עסק מהבית 

מאת    [ 29/01/2014 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 1721 פעמים ]

קרוב לוודאי שאתם בטח חושבים לעצמכם שאין באפשרותכם להקים עסק מהבית בשל מגבלות של זמן, אולם אנו בטוחים שמה שלמעשה עומד מאחורי אמרה זו קשור באופן ישיר לסדרי העדיפויות שלכם ולא בהכרח לזמן הפנוי שיש לכם או לא. אז ראשית ברצוננו להפריך את הטענה שמאפיינת את מרבית האנשים שמעוניינים בהכנסה צדדית אך לא עושים זאת, לפיה פתיחה והקמה של עסק חדש מהבית כרוכה בלא מעט כספים. כיום במטרה להקים עסק קטן מהצד שיתנהל מהבית אין צורך בהמון כסף.

אם אתם חושבים שאין לכם את הכישרון הנדרש למכור בסדר גודל נרחב, אנו שוב שמחים לבשר לכם שכיום כל אדם מן השורה יכול ללמוד כמה מיומנויות שיאפשרו הישגים בקנה מידה גדול ונרחב. בפועל ניתן להקים את העסק על בסיסי שירות או ידע שנמצא בבעלותכם, אשר בכוחות להעניק ערך כלשהו לאנשים אחרים כמו למשל קידום או בניית אתרים עבור בתי עסק קטנים, הכנת עוגות מעוצבות לימי הולדת בגני ילדים או לתת שיעורים פרטיים בבתי ספר מכיתות ו' עד ח'.

לקבלת ייעוץ אסטרטגי בתחום ממומחים ואנשי מקצוע מובילים ומנוסים , לחצו כאן.

איך מתחילים?

ראשית אנו ממליצים לכם לוודא שהעסק שברצונכם להקים אכן מסוגל למכור וזאת עוד לפני שאתם מקימים אתר באינטרנט ממהרים לגייס לייקים לדף אוהדים בפייסבוק או מתחילים להדפיס עלונים במאות אם לא אלפי שקלים. כדי לדעת בוודאות שהעסק שלכם יוכל בעתיד למכור עליכם ראשית לפתח רעיון עסקי ממוקד. השגיאה הנפוצה שרוב העסקים עושים בשלב זה היא לנסות ולאתר רעיון מאד כללי שפונה לקהל מטרה יותר מידי רחב. הקושי להשיג לקוחות יגדל ויתעצם, לפחות בשלבים הראשונים, ככל שהרעיון העסקי והעסק יהיו כלליים.

במטרה לבחון את הרעיון העסקי שלכם ובפרט האם הוא כללי מידי שאלו את עצמכם עבור אלו אנשים ברצונכם להעניק סיוע? במידה והמענה לשאלה זו מתחיל במילים "כולם" או "לכל מי..", קרוב לוודאי שהעסק שלכם יותר מידי כללי. רעיון ממוקד אשר פונה לקהל מטרה מסוים, יאפשר לכם לנהל עם הלקוח דו שיח בשפה שלו ולפיכך להציע לו שירות שעונה על צרכיו, רצונותיו, חלומותיו וכן פחדיו. באמצעות רעיון מסוג כזה, תוכלו ליהנות מיתרון מאד משמעותי מול קהל המתחרים שלכם שסביר להניח ינסה לשווק את עצמו לכל הבא ליד.

יצירת רעיון ספציפי לעסק יכול להיעשות דרך שימוש בטכניקה הידועה בשם "המענה הכפול" במסגרת עליכם להשלים את המשפט שלהלן: " ברצוני להעניק x (השירות או המוצר שלכם) ל- y (קהל המטרה) אשר z (חתך מקהל המטרה). למשל: ברצוני להעניק שירותי עיצוב גרפי עבור אתרים באינטרנט אשר עוסקים בענף המזון.

לעבוד עם פיג'מה, יתרון או חסרון ?

ההחלטה בדבר הקמה וניהול של עסק מהבית היא אינדיבידואלית כך שמן הראוי שכל אדם יעשה את שיקוליו הוא. אולם ישנם כמה יתרונות וחסרונות משותפים, הראשונים באים לידי ביטוי בחיסכון עבור הוצאות שכירות משרדים, ובתחושת העצמאות והחופש שמתאפשר דרך עבודה נוחה מהבית מבלי מעורבותם של אנשים אחרים וחיצוניים. החסרונות נובעים מכך שניהול והקמה של עסק מהבית מחייב משמעת עצמית ברמה מאד גבוהה, כמו כן יכולת ניהול של זמן בצורה יעילה כאשר לא כל אחד ניחן בכשרים אלו.

באתר יס פליז נשמח לעמוד לשירותך ולסייע לך להבין האם פתיחת עסק מהבית היא פעולה שמתאימה לך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב