דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב ארונות בגדים 

מאת    [ 26/01/2014 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 2586 פעמים ]

בעולם ארונות הבגדים אחד מהגורמים המודרניים והחדישים מזוהה עם עיצוב ארונות הזזה. ארונות אלו מאפשרים לאחסן ביתר נוחות וביעילות רבה יותר את הבגדים ושאר האביזרים. מדובר בפיתרון אחסון מרבי, לא מסובך כלל המנצל את החלל בצורה המקסימאלית. ארונות הזזה נחשבים כיום לחלק אינטגראלי ומרכזי מהעיצוב הכולל של הבית, כאשר הם נהיו מקובלים על יותר ויותר מעצבי פנים מובילים ברחבי העולם כולו. מלבד המידע במאמר זה, היכנסו לאתר יס פליז למידע נוסף בנושא עיצוב ארונות בגדים להזזה.

ניתן לומר שכיום ארונות הזזה הם מילה נרדפת לעיצוב ארונות בגדים לבתים, והמון מעצבים כיום בוחרים לרהט את הבית באמצעותם. בכל ארונות הבגדים הסטנדרטיים מצויות דלתות הנפתחות לצד החיצוני, ואילו בארונות הזזה ישנן דלתות שנפתחות לצידי הארון עצמו. רכיב זה מאפשר חיסכון אדיר בחלל משום שהוא מותיר את הדרך שבסמוך לארון חופשית ללא חשש של היתקלות בדלתות הארון בזמן המעבר לידו. יתרון נוסף של ארונות אלו בא לידי ביטוי בחלוקה נכונה ונוחה של הארונות עצמם.

בארונות רגילים לא ניתן להתקין דלתות גדולות מדי או כבדות מכיוון שאלו יפעילו לחץ רב מדי על הצירים. אולם בארונות הזזה ניתן להתקין דלתות הרבה יותר גדולות ורחבות משום שהן נשענות על הצלע התחתונה של הארון. ניתן להתאים ולייעד לכל אזור בבית ארונות הזזה לרבות חדרי שינה, חדרי רחצה, חדרי ילדים ואף עבור ארונות המטבח. מעבר לכך הם מאפשרים גמישות ברמה העיצובית כך שניתן להתקין על דלתותיהם מראות או כל מיני אלמנטים דקורטיביים אחרים.

ארון בגדים בהזמנה אישית

הזמנה אישית של ארון בגדים חייבת להתייחס לכמה מאפיינים מרכזיים וביניהם מידות הארון, עיצוב, פונקציונאליות והרכב. הזמנה אישית של ארונות בגדים לפי מידות נעשית דרך התאמת הארון לחלל המוקצה לו לפי המידות הרצויות של הלקוח. בין אם מדובר בארונות הזזה יחידים או חדר ארונות שלם, ניתן לבצע הזמנה אישית לפי מידות דרך חברות ריהוט רבות שפועלות בארץ. רכיב שני אליו יש להתייחס בעת הזמנה אישית של ארונות בגדים הינו כמובן העיצוב. ניתן לשלב בארון הדפסים ייחודיים על גבי זכוכית וטקסטורות מיוחדות.

אלמנטים דקורטיביים אלו יכולים להעניק לארון ולעיצוב החלל בכללותו ערך מוסף כך שהארון איננו משמש עוד ככלי אחסון בלבד אלא כפריט עיצובי לכל דבר.  הרכב הארון ניתן לביצוע לפי דרישותיו והעדפותיו האישיות של הלקוח. כך למשל לקוח שמעוניין בשטח תלייה גדול או לחלופין עבור אזורי האחסון השונים יכול ציין זאת במסגרת הזמנה אישית של ארון הבגדים. הרכב הארון נועד למעשה להפוך את שיטת האחסון לקלה ונכונה יותר על ידי קרוסלה של מדפים לדוגמא, מנגנוני תלייה מתקפלים ועוד שיטות רבות בהן יכול הלקוח לבחור.

טיפים לסידור ארון בגדים

סידור נכון של ארון הבגדים מתחיל בתכנון מקדים של כלל צרכיכם. תכנון זה חייב להעלות את השאלות הבאות האם את נדרשים לשטח תלייה גדול יותר או לחלופין למדפים עבור בגדים מקופלים. בין כה וכה חשוב לייעד כמה אפשרויות אחסון לרבות תלייה לז'קטים ושמלות, מדפים, מגירות לתחתונים וגרביים ועוד קופסאות אחסון. לפתרונות אחסון מעוצבים נוספים יס פליז לשירותכם.

מקום פנוי הינו המפתח לסדר בארון הבגדים ולפיכך אנו ממליצים לכם לאחסן במקום נפרד את מלתחת הקיץ שלכם. הפגינו אומץ והיפטרו מהבגדים שאינם משמשים אתכם וקרוב לוודאי גם לא ישמשו אתכם בעתיד, לטובת תרומות לנזקקים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב