דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזה טיפול לפטרת הציפורניים לבחור? 

מאת    [ 25/01/2014 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2102 פעמים ]

אם קראת הרבה מידע על הטיפולים השונים של פטרת ציפורניים, יכול להיות שהגעת למצב שקשה לך לבחור איזה מהטיפולים מתאימים לך. לעיתים קרובות אפשר לראות פרסומות של מוצרים שונים כאשר אתה קורא על פטרת ציפורניים באינטרנט. איך אתה יכול לדעת איזה מהטיפולים השונים הוא היעיל ביותר? ראשית, יכול להיות שאתה תוהה למה הרבה אנשים עדיין סובלים מפטרת ציפורניים, אפילו כשיש כל כך הרבה פתרונות ומוצרים המוצעים בשוק. האם המוצרים האלה באמת עובדים? ישנם מספר דברים שצריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים מוצר לטיפול בפטרת ציפורניים. להלן מספר נקודות חשובות בנוגע להתנהגות צרכנית של טיפולים בפטרת:


    • אנשים מגיבים לתמריצים. זהו עיקרון בכלכלה אשר משמש את היצרנים היטב בשביל לפתות את הלקוחות לקניית המוצר שלהם. אדם קונה טיפול בפטרת ציפורניים לא על פי חוות דעות, אלא בעיקר על פי מחיר סביר.
    • האם באמת יש לך פטרת ציפורניים? יש סימנים וסימפטומים שונים אשר דומים למספר מחלות עור. אם אדם מאבחן את עצמו וחושב שיש לו פטרת, יכול להיות שהוא שלמעשה יש לו משהו אחר והוא מטפל בבעיה שלמעשה אין לו.
    • תהיה עקבי. המוצרים הללו נבדקים באופן קליני, ועוברים בדיקות שונות, כולל על תדירות השימוש לתוצאות אופטימליות. כאשר אתה עקבי ביישום ומבצע את ההוראות כראוי, אתה תראה שיפור כצפוי.
    • הישאר עם מוצר אחד. למי שכבר מאסו בכך שפטרת הציפורניים מופיעה אצלהם שוב ושוב, יש נטייה לעבור ממוצר למוצר. לוקח זמן לטיפול לרפא את הזיהום. התהליך דורש יישום עקבי של הטיפול על פי הוראות היצרן.

אז אם אי פעם תראה את הבוהן שלכם מתחילה לקבל צבע ונדמה לכם שזה פטרת ציפורניים, אל תיבהלו ותתחילו לטפל בכך. טיפול רפואי עדיין דרוש כדי לאבחן את הבעיה ולאמת האם באמת יש לכם פטרת ציפורניים. לאמת פירושו ללכת לרופא ולבצע בדיקה. התהליך הוא כזה:


    • נלקחת דגימה מהציפורן על ידי גירוש השכבה העליונה של הציפורן הנגועה שלך. בעזרת המדגם הזה, יהיה ניתן לבדוק במיקרוסקופ מה היא בדיוק הבעיה והאם אתם אכן נגועים בפטרת.
    • מבחן DMT, או בשמו המלא Dermatophyte Test Medium, זה גם הליך בדיקה שניתן לעשות. זה נעשה בעזרת דגימה של העור או הציפורן באזור הנגוע. דגימות אלו יהיו תחת דגירה של 14 ימים. המדגם הזה ישנה את הצבע שלו בהתאם לדגימה, ועל פי הצבעים נתן לקבוע אם באמת מדובר בפטרת ציפורניים.

לאחר שהמצב שלך אובחן ואושר שהוא אכן פטרת הציפורניים, הרופא שלך ידון איתך על האופציות שלך. אם אתם רוצים לדעת יותר על הסיבות אשר גורמות לפטרת ציפורניים, הוא יכול גם לדבר איתך לגבי כך ולגבי האמצעים שניתן לנקוט על מנת למנוע התפשטות על פטרת. ניתן לבקר באתר שלנו פטרת ציפורניים על מנת לקבל מידע נוסף, ייעוץ אישי והצעות מחיר לטיפולים השונים מהחברות המובילות בישראל. הבהרה: מאמר זה לא מחליף ייעוץ עם רופא. לפני ביצוע כל הליך רפואי, חשוב להתייעץ עם רופא המשפחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב