דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופשים מיוחדים לצעירים ביבשת אירופה 

מאת    [ 08/01/2014 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 6727 פעמים ]

לסטודנטים צעירים, שצריכים לחסוך כל פרוטה שהם מרוויחים מפרויקט פר"ח או עבודה רגילה כדי לשלם את שכר הלימודים, אין הרבה הזדמנויות לנפוש בחו"ל, אפילו לא באירופה. אבל כן יש יעדים פופולאריים שהם לא יקרים כמו שזה נדמה, למשל אמסטרדם, ברלין ופראג. אפשר לנפוש ביעדים האלה גם בחורף – אז המחירים נמוכים במיוחד – וליהנות מחופשה איכותית במחיר שפוי.

לשלושת היעדים האלה תמיד יש מה להציע לצעירים:

אמסטרדם

אחת הערים היותר ליברליות באירופה, ובעולם בכלל, היא אמסטרדם. יש שיאמרו שהיא אף החופשיה ביותר. יש בה משהו נעים, נוח וקליל, וגם שלו מאוד, ומצד שני מדובר בעיר מתפקדת וחיה, פעלתנית מאוד עם חיי תרבות ופנאי עשירים. היתרון הכי בולט של אמסטרדם עבור צעירים הוא כמובן החוקיות של הסמים הקלים. מלבד זאת, הרבה מזמינים טיסות לאמסטרדם כדי לבקר בבית של אנה פרנק, שלמזלנו היומנים האישיים שלה ניצלו מהתופת. עד היום, הבית שלה מושך אליו הרבה תיירים מכל העולם, שרוצים לשמוע את הסיפור ולעמוד במקום שבו היא עמדה לפני שהנאצים תפסו אותה ואת המשפחה שלה.

יש גם הרבה דברים יותר 'קלילים' שאפשר לעשות באמסטרדם, למשל מוזיאון ואן גוך, שוק אלברט קאופ, וונדלפארק שוק הפרחים ועוד. אפשר גם לעשות שייט בתעלות העיר.

ברלין

ברלין כבר שנים נחשבת לעיר הכי מגניבה באירופה, ועל כן היא מושלמת לצעירים. היא גם זולה יותר ממה שחושבים, ביחס לערים אחרות בעולם (אפילו בהשוואה לתל אביב). טיסות לברלין יוצאות מישראל לאורך כל השנה. כדאי לקחת טיסות ישירות, ולהגיע כמה שיותר מהר כדי ליהנות מכל מה שיש לעיר להציע.

בלילות, הצעירים יכולים ללכת לשלל מועדונים ומסיבות אקסקלוסיביות, וגם פאבים יש בשפע. כמו כן, אפשר לבקר בכמה מהאתרים הכי בולטים בעיר, ובעלי חשיבות היסטורית עצומה, כמו חומת ברלין ובניין הרייכסטאג. כמו כן, כדאי לבקר בשער ברנדבורג, אי המוזיאונים ומגדל הטלוויזיה.

פראג

פראג היא אחת הערים היותר מעניינות באירופה, שביחד עם הפשטות שלה, היא מציעה תענוג צרוף לעיניים עם הארכיטקטורה המדהימה שלה המבנים בה. אחת האטרקציות הפופולאריות בעיר- השעון האסטרונומי. בנוסף, פראג מציעה לתיירים בה להגיע אל גשר קארל, מצודת פראג, ארמון שוורצנברג, בית העירייה, התיאטרון הלאומי ומגדל האבקה.

טיסות לפראג הן בין הזולות שיש, מבין שלל היעדים הפופולאריים באירופה, גם חבילות הנופש מגיעות במחיר מצוין, ולכן הן מומלצות במיוחד לצעירים, שמחפשים תמורה גבוהה בעד מחיר קטן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב