דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב גינות ישראלי באמצעות נדנדה לגינה - השקט והשלווה שלך 

מאת    [ 07/01/2014 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2421 פעמים ]

עיצוב גינות ישראלי באמצעות נדנדה לגינה – השקט והשלווה שלך

מידי יום אנחנו עדים לשינוי משמעותי בעולם העיצוב הישראלי, נראה כי הן עיצוב הפנים והן עיצוב החוץ הפכו להיות חלק אינטגראלי מאדריכלות הבית. החוץ מקבל משקל מאוד כבד והופך להיות חלק בלתי נפרד מהבית ומחוויית המגורים. אומנם לא כולנו זכינו בשטח כפרי ופסטורלי, בכדי לעצב אותו כפיסת גן עדן, אך ניתן להתפשר גם על ידי בית פרטי עם גינה שתאפשר לכם להתחיל את היום יחד עם השמש. חלק חשוב ומהותי מהחוץ, הם כמובן רהיטי הגן, שמפארים אותו יחדיו עם הצמחים והפרחים, תוך כדי שילוב אלמנטים מעניינים שיקנו ליושבי הבית נוחות מרבית בישיבה בגינה.

נדנדה לגינה

הן בבתים כפריים והן בבתים עירוניים עם גינה, ניתן ליצור שלווה ישראלית וליהנות במהלך כל עונות השנה מהפינה שהקמתם לעצמכם. עיצוב הגינה בצורה אופטימאלית ונוחה, מאפשר טשטוש בין הגבולות שהיו קיימים עד כה בין הפנים לבין החוץ. בעבר, הגינה היוותה כחלק שולי מהבית והשאירה את חותמה בכל הנוגע אל הצמחייה, אך כיום נראה כי החוץ קיבל מעמד יותר נחוש והשימוש בו נעשה תדיר. נדנדה לגינה הנכללת בתוך ריהוט הגן, מאפשרת ישיבה מהנה במרחב החיצוני ומעניקה ערך מוסף של משחק ושעשוע הן לילדים והן למבוגרים שבנינו.

נדנדות מעץ מלא

תרבות המזרח ידועה בסגנון הרוגע והשאנטי שלה, שמקיימת יחדיו אווירה רוחנית ויוצרת תחושה של פינוק. כיום גם הבית הישראלי נהנה מאותה שלווה וממקם נדנדות מעץ מלא לגינה, אם לישיבה או אם להתנדנדות יחד עם משבי הרוח הנעימים. באפשרותכם לבחור מתוך מספר נדנדות, לכל אחת הייחוד שלה, כאשר כולן בנויות מחומרי גלם מעולים, עץ איכותי העשוי מעץ אורן פיני חזק ומשובח. לכל נדנדה יש חיזוקי ברזל המקנים חוזק מרבי, משענת גב נוחה, מושב ספסל מעוגל בהתאמה לגוף האדם ומשענות ידיים לצידי הנדנדה. בנוסף לבחירתכם, נדנדה מעץ מלא הכוללת גגון הצללה, להגנה מלאה מפני קרני השמש ושמירה על איכות עץ הנדנדה.

להשלים את החסר בעזרת נדנדה מעץ

במידה וזה עתה שיפצתם את חלל החוץ בבית שלכם והבחנתם כי משהו חסר, העשירו את המרחב בריהוט גן אקסקלוסיבי ואיכותי, כאמור נדנדה מעץ מלא, למראה כפרי ופסטורלי שישרה אווירה נעימה בגינה ויאפשר לכם ולילדים ליהנות מנדנוד נעים, תוך כדי שהות עם בני המשפחה בגינה. כל נדנדה מגיעה בצבע הטבעי של העץ, עם מזרן נדנדה איכותי עם כיסוי ששומר עליו היטב, באפשרותכם להוסיף צבע כרצונכם ושירותי הובלה. 

אדיר צדף - מייסד ומנכל חברת פסים, נגריה לריהוט גינה מעץ מלא.  המומחים לייצור נדנדות גינה מעץ מלא לפרטים נוספים, הדרכה וייעוץ אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל בקשה שהיא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב