דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות עיצוב לוגו לחברה 

מאת    [ 30/12/2013 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 1666 פעמים ]

כבר עשרות שנים שעסקים קטנים, חברות, תאגידים, מועצות, רשויות, אגודות וכו' מתהדרים בלוגו חברה אשר מתנוסס בגאווה בכל הנוגע לה, בכניסה לבית העסק, בניירת המשרדית, רכבי החברה, כרטיסי הביקור, חולצות העובדים, אתר האינטרנט ובכל מקום בו העסק מציג את השירותים, המוצרים שלו. לוגו חברה מייצר זיהו והכרה מידיים כמו דגל של מדינה או חתימה של כל אחד ואחת מאיתנו, הוא  מייצר זהות, הנגזרת מאיכות הדברים אותם הוא מייצג. הלוגו הוא החותמת העסקית של החברה והוא אחד המאפיינים החשובים ביותר שלה בתהליך המיתוג העסקי ותפקידו להוות זהות חזותית ולעורר בתודעה את הערכים והרגשות הקשורים לעסק אותו הוא מייצג.

איך מעצבים לוגו חברה ? עיצוב לוגו החברה חשוב כמו שם החברה וחייב להיות בו קשר ישיר ושקוף או עקיף אך עדיין מובן למתבוננים בו. לוגו טוב חייב להיות ייחודי ומובן ללקוחות הפוטנציאליים. למרות שיש אפשרויות רבות לצבעים שונים, אלמנטים חזותיים וגרפיים, הלוגו צריך לעזור להעביר מידע כללי ומדוייק על החברה או להיות מעוצב כך שיעביר את ענף החברה, המוצרים או השירותים אותה היא מספקת.

יש להחליט מה אנו רוצים לשדר ? קלילות, רצינות ? צבע כהה או בהיר ? טכניקת הלוגו, האם הוא יורכב מאיור, צורה, משחק מילים. צורת הלוגו, מעוגל או זוויתי ?
לדוגמא, לוגו חברה העוסקת בבריאות יהיה בצבע ירוק המשדר צמיחה ובריאות, ובדבר צורת הלוגו, לוגו של חברה העוסקות בטכנולוגיה נוטה להיות לוגו חד וזוויתי המעביר במהירות את המסר, ולעומת זאת לחברות מכוונות שירותים הלוגו יהיה מעוגל כדיי לספק תחושה של שירות ואמון.

חשיבות הלוגו בהצלחת החברה.
לוגו חברה מוצלח יניב תוצאות ויחזיר את ההשקעה, לאחר שלקוחות פגשו את הלוגו שלך לראשונה והפכו לצרכנים מרוצים הם נוטים להגיב באופן חיובי במפגשים הבאים שלהם עם הלוגו, כך יבנה האמון עם המותג, סביר שתחוו גדילה במכירות ובתודעה. בנוסף, לוגו אשר מעוצב היטב אשר מרמז על מידת המקצועיות והיכולות שלו, יהווה חומת מגן מפני מתחרים חדשים פוטנציאלים. עסקים קטנים נוטים לעצב לוגו רופף מה שמעכב את צמיחתם.

עיצוב לוגו חברה הוא משימה לא קלה כלל בעלת השלכות מרחיקות לכת ולכן חברות גדולות משחקים במגרש של הגדולים ובוחרת בחברות בעלי תיק עבודות מרשים ומוניטין של שנים לצורך יצירת לוגו חברה שימריא אותה אלעל.

.

בריין וורקס - סטודיו לעיצוב גרפי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב