דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיעור חיים ..מתי ? 

מאת    [ 29/12/2013 ]

מילים במאמר: 696   [ נצפה 3086 פעמים ]

מתוך תיקשור עם מדריך רוחני

כל סביבה בעצם מבחירת הנשמה ללמוד ולצמוח , מקום בו אתה חי ונכנס למסגרת , ילדים , דודים אחים אחיות , הורים , סבא סבתא , מערכת לימודים , עבודה ושכנות , מפגשים מיוחדים פגישות דג'וו וכו , כולן נמצאים בשיעור חיים ותיקונים , מצים שונים שדומים לעבר וחוזרים על עצמם , מצבים של זוגיות בעיקרון מסר של תרומה הדדית , מחיר השיעור הוא קשר וזוגיות שמתקיימת ומתלמדת , שיעור חיים מוצא את הדרך להתקיים בבחירת הנשמה עוד לפני הלידה והחיבורים השונים כמו כל קשר , שיועור חיים הינו מעצמה לנשמה ותרומה לצמיחה הדדית ולמידה מחייבת בחיים אלו , את המצב הקדום והקיים בעבר הווה ועתיד להופיע , חיים ביחסי מעביד ומועסק גם הם שיעור וישנה תרומה טובה בדרך כלל , בסים סבתות נכנסו למערכות שונות והתחזקו בשנים אלו בגלל הדור שחזר להתקיים בגילגולים נוספים , מכאן הסבים והסבתות שבו לחיות שוב ונמצאים עדין בתיקון ושיעור שחוזר על עצמו , מצים של משפחה אחים ואחיות חוזרים ממקורות שונים ותפקיד נשמתי להצמיח ולחוות את השיעור . לעיתים אנו פוגשים  בן זוג או בת זוג ונאבקים ולא מרוצים , שבים לתקן מהלך שלא היה בסיכום ולא נתן תרומה עד לסגירת מעגל , מי הוא מי ? כמובן שניתן לגלות בעזרת קוד מידע ותיקשור , כאשר אנו חיים בדרכי הנשמה ונתיב החיים בגלגל חוזר , זה אומר שעדין לא סגרנו שיעור ועלינו להתמודד ושוב להתקיים יחד וללמוד מאותו שיעור מול אדם מסויים את התיקון של עצמנו , מציאות טובה היא התמודדות והתחייבות , כמו נשואים ולמידה לצורך צמיחה טובה יותר בהמשך הדרך הרוחנית בחיים חדשים , למה לי להאמין לזה ? ישנו פיתגם שנמצא בתהילים והוא צא ולמד דרכיך וחי בדרכו שלום , מציאות שעונה לך צא ללמוד וחיה בדרך שלום ונאמנות לחייך ולא להתקיים בלי שלום  ולא לחיות במלחמות , ואהבת לרעיך כמוך , האם עלי להנות משונאי ? לא וכן נכון ללמוד מה התיקון שלי ?

 כאשר אני  שורד מערכת אני מתקדם , כאשר אני נותן לאדם אחר או נפגע מאדם אחר , מקום שחיוני לתקן ולנצח ולא לאבד תיקווה .

כשאני מצליח יותר טוב זה מקום שמחבר אותי לנותן ומשפיע על דרכי ולאמת את הדרך גם אפשרות לברר בעזרת מדריך , מצב חזק יותר שמתקן מזל למזל מיוחד וחדש , אדם שמעיק עליך ? צא ולמד מתי נעשו השינויים ומדוע אתה במקום הקיים של אותו נושא ? ומכאן תזרום ולמד את המציאות שלך מול האדם . זוגות שנישאו בעבר .. הגילגולי שבים ונישאים לרוב וגם מתקדמים מהר למערכת טובה ומצליחים יפה , זוגיות משמיים  כך נקראים זוגות שנישאים . עובד במקום העבודה מעיק עלי ? מצא את המקור לחוסר נאמנות

אחות שלא חברה איתי ? מציאות של חשבון מהעבר ויש אפשרות לתקן בחברות מחודשת וזה נבון מאוד ...וכך ישנם הרבה מאוד מצבים שונים  וחיבורים מיוחדים . 

מה עלי לדעת לגבי הסובבים אותי ? כשאין מטרד לא מחוייבים לדעת , כאשר יש בעיה ו סיבוב נוסף ולא נסגר מעגל , אנו לעיתים מוכנים לגלות ובעיקר כאשר אנו מוטרדים מאוד ממצב של מערכות יחסים שלא מתקיימות לאחר מאבק וביטול הזוגיות , מערכת חיזורים מתוך הנשמה וכימיה מיוחדת ומשיכה מינית , מצבי יסוד של זוגיות מהעבר וכן נכנסים למערכת הקיימת  ומתקדמים ולא מצליחים תמיד , ושוב נמצאים בשיעור ומתחשבנים על היגנון הכרות והמיזוג , על המצב שכאב ולא התקדם , מצבים של אובססיה וחרם .

מעגלי חבריות מיוחדות שמשפיעות לטובה או לשלילה שבכל מצב תורמים למידה ופתיחות  מיוחדת ושיחות נפש . דו קיום מיוחד והסתכלות מהצד על דרך לא ראויה , מצבי חולשה שאינם נאמנים להיות יכולים להביר ולא מוכנים לקבל כבני משפחה ובעל וכו וכו .

האם אני אוכל למצוא את המזל הדומה בחו"ל ? כן ונכנע למזלו וחושב על גורלו , מצבים של מהרים למדינה זרה נפגשים ושוב נפרדים . מזל של גורל בחו"ל שמושך לצאת למדינה מסויימת , גורל בבגידות ומעשים יוצרי דופן מכפי שחונכתי , מצבים שונים בהם עלי להיות הרבה יותר חזק ונבון לגבי ההשלכות , פעולה שחייבת להתקיים ואני המחליט ... מצב שמזדמן ואני הקובע .. לא תמיד פשוט לנו אך לא הכרחי לנו ,   בזמן המקריות השם רקם כי השם שלנו הינו מסלול ,  אהבה אינסופית לא מוגדרת .. ואובססיה חזקה מרצון , המזל משפיע לטוב או לרע ואנו מקבלי החלטות ומתקשים מאוד .... אהבה יוקדת חוזק הכאב משפיע על החולשה שלנו ומפריע מאוד , יש הרבה יותר מצבים שנוצרו מחדש ובנו דרך טובה מאוד , מצבים שמתמודדים מול האמת ומתקדמים , אין מזל בהכרח ויש  מזל כבד ושוב גודלים , מי הוא מי  ? ומי אני הייתי מולו בעבר ?  מזלו וגורלו

שיעור חיים מזל ולא גורל

שיעור הינו תיקונים ומערכות יחסים שמציאות מקיימת בכל גילגול וחיים  

שיעור חיים אינו תרוץ לטעות בדרכים ..חשוב להתמודד ולגבש החלטה נבונה לחיים מאושרים יותר 3

    שולמית אורלב יועצת מתקשרת ומאבחנת


מרצה ומנחת קבוצות בנושאים: רוחניים וגשמיים


טלפון - 0528358777


הזמנה לצפייה


http://www.youtube.com/watch?v=08hUTyYBvZU&feature=share




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב