דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולים מודרכים בערים הגדולות 

מאת    [ 26/12/2013 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 7029 פעמים ]

בכל הארץ יש עשרות ערים ששווה לבקר בהם, והן בהחלט מספקות חופשות איכותיות ומהנות, עם שלל אטרקציות, מתחמים מיוחדים, מסעדות ומקומות בילוי ועוד.

אם אתם משתוקקים לצאת לחופשה באחת הערים הגדולות ברחבי הארץ, עכשיו זה הזמן. למרות החורף, יש הרבה ימים עם שמיים בהירים ומזג אוויר נוח למדי. הסערה הגדולה באמת כבר חלפה, והמחירים עכשיו נמוכים מהרגיל. אז למה אתם מחכים?

במידה ואתם רוצים להזמין חופשה בתל אביב או ירושלים, ואפילו בטבריה, ואתם רוצים להפיק את המירב מהחופשה שלכם, טיול מודרך הוא הדרך הכי טובה לעשות זאת.

טיול בערים הקדושות

יש כמה ערים בארץ שנחשבות לקדושות, ביניהן ירושלים וטבריה. השילוב של הנוף העירוני עם העתיקות והאתרים המיוחדים הופך את שתי הערים האלה לפופולאריות בקרב תיירי חוץ, וגם ישראלים. היות ויש כל כך הרבה לראות וללמוד על הערים, חופשה בירושלים או בטבריה לא תהיה נוחה וטובה מספיק ללא ליווי של מדריך טיולים מקצועי.

החלק הכי חשוב ומבוקש בירושלים הוא כמובן העיר העתיקה, ומתרחשים בה סיורים מודרכים כל עת, גם בחורף. הסיור בעיר העתיקה כולל כמה אתרים מרכזיים, ביניהם כנסיית גת שמנים, כנסיית מריה מגדלנה, שער האשפות ושער האריות, כיפת הסלע, מרכז דוידסון, הכותל וכמובן שגם המנהרות שלו.

מלבד העיר העתיקה, יש כמה פנינים שלא כדאי לפספס, ביניהן בית ימק"א ברחוב המלך דוד, מלון המלך דוד, טחנת הרוח ימין משה, הכנסייה הסקוטית סנט אנדרוז ומשכנות שאננים שלא תוכלו להישאר שאננים לה.

חופשה בטבריה גם היא כאמור בניחוח קדושה, על אף האזורים העירוניים המפותחים בעיר. כמו בירושלים, גם בטבריה יש מקום לשלוש הדתות הגדולות, אבל מה שמייחד את טבריה זה העובדה ששורר בה שקט, הרמוניה של ממש, ואין קנאה דתית כלשהי, לפחות כך זה מרגיש. על כן, סיור מומלץ הוא כזה שיסקור את שלוש הדתות. אפשר להתחיל בפארק הארכיאולוגי הפתוח שבו נמצאים שרידי בית כנסת יהודי מהתקופה הביזנטית ושרידים גם מהתקופה הצלבנית. אחר כך, ללכת לחומות הדרומיות מהמאה ה- 18 שבנה דאהר אל עומד, השיח' הבדויי ששלט במקום באותה תקופה. ולסיום, מגיעים לקצה הדרומי של טיילת איילון, שם עומדת הכנסייה היוונית אורתודוכסית שנבנתה בסוף המאה ה- 19 לזכרו של פטרוס (שמעון בר יונה), שהיה אחד משליחיו של ישו.

תל אביב

מה עוד אפשר לומר על תל אביב? חופשה בתל אביב היא חופשה של תענוגות, ונראה שלא צריך סיור מודרך כדי להתמצא בה. עם זאת, הסיור יכול להיות רעיון מצוין כשרוצים לטייל ביפו העתיקה או לעשות סיבוב מוזיאונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב