דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג המלצות למיתוג 

מאת    [ 21/12/2013 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2419 פעמים ]

להיות מותג
הכלכלה של היום או יותר נכון העסקים של היום מחייבים להתפרש כמותגים.
אין כאן מדובר רק על חברה עם יזמות מסוימת אשר רוצה לצאת לאויר העולם ולמתג את עצמה מראש כ"מותג" ארצי בתחום כזה או אחר, אנו גם מדברים על מותגים מקומיים אשר יכולים להוות "מותג" בתחום עיסוקם והעיר או האזור בו הם ממוקמים.

המבנה של ה"מותג" מחייב אותנו למספר תובנות אשר ביחד ירכיבו "מיתוג" אחיד, מיתוג אשר יקרב את הלקוח אל העסק או אל המותג ויתן לו להרגיש איתו טוב. חיבור של מיתוג נכון הוא נראות, אחידות, מסר ברור, שירות לקוחות הדוק, סיפור, התנהלות פרסומית אחידה ושוטפת. בחירת קהל היעד והקליעה לרצונות שלהם, לחבר את הלקוח עם המותג בשיטות של יחסי ציבור ומעשים למען הקהילה, לחזק את המותג בקרב העובדים בתוכה, הם אלה הדרכים בהם ניתן למתג ולהוביל מותג מנצח לעבר הצלחה גם ברמה הארצית וגם ברמה המקומית.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי בני אדם אוהבים לרכוש מותגים, צריך להבהיר שהמותג כאן והיום זה כבר לא הסמל של הקוביה או הסוס או התנין, מותגים מצליחים הם כאלה שמנסים לחבר את הרגש והרצון לשיתוף עם הלקוח, ניתן ללמוד מחיבור מותג ללקוחות בפרסומים של חברות הסלולר שם מנסים המפרסמים לחלק את הרגש בנינו ואיתנו באמצעות המותג (נכון שאני לא כול כך בטוח שבחברות הסלולר זה עוד עובד היום) אבל למעשה הניסיון של חברות הסלולר הוא הדבר הנכון מבחינת חיבור הלקוח עם המותג.

כ יועץ עסקי מי שמכניס לתוך הנראות האחידה שלו (אפילו וזה חנות או סניף אחד של מוצר או שירות) רגש, שיתוף הלקוח, הענקה ללקוח, הפתעה ללקוח, וכול אלמנט המקשר בני אדם בינם לבין עצמם רק תורם תרומה גבוהה למיתוג המוצר או השירות המוצע.

כ מי שעושה ליווי עסקי אני מגלה לא פעם את חוסר ההבנה והרצון לשנות דברים בתוך עסקים קיימים, בתוך עסקים שעדיין לא ממותגים וחיים גם בנראות גם בשם גם בהתנהלות את הימים הקודמים שהיו בתחום המסחר בישראל ובעולם והבקשה לשנות את ההתנהלות בכול מה שקשור למיתוג בכדי לקשור יותר לקוחות לעסק קשים מאד להבנה וקבלה על ידי אותם עסקים.

עסקים חייבים להפנים ולהבין שעל מנת שהם יוכלו להמשיך ולהתקיים וכעסק קטן יש להם את היכולת בעלויות לא גדולות להתמקם כמותג בתחומם הם חייבים לעשות את השינויים הנדרשים על מנת להפוך למותג נחשק.

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב