דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פאות בעולמם של חולי סרטן 

מאת    [ 18/12/2013 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1717 פעמים ]

מחלת הסרטן היא מחלה קשה, בעיקר בשל הטיפולים שהחולים צריכים לעבור כדי לקבל סיכוי כלשהו לגבור על המחלה. הטיפולים – הקרנות וכימותרפיה – הם קשים כשלעצמם, אבל גם תופעות הלוואי שלהם, כשהבולטת לעיני כל היא אובדן השיער, שמאלצת את החולים לחבוש פאה. למזלם, היום יש היצע רחב של פאות לחולי סרטן ואפשר גם להשיג פאה במראה טבעי.

פאות לחולי סרטן מגיעות בסוגים שונים- יש פאות קאסטם, שהן למעשה פאות שעשויות משיער טבעי, יש סמי-קאסטם שהן תערובת, ויש פאות סינתטיות. הסוג הראשון הוא היקר ביותר, והאחרון הוא הזול מבין כולם.

חולי סרטן יכולים לבחור בכל אחד מסוגי הפאות שיבחרו. הבחירה הפופולארית היא הפאה האסתטית, רק משום שהיא הזולה ביותר. עם זאת, הבחירה הטובה ביותר היא פאת הקאסטם, משום שהיא מדמה שיער אמתי.

הבחירה שחולי הסרטן יעשו בכל הקשור לפאה, אם בכלל יבחרו לחבוש פאה, תשפיע על הדימוי העצמי שלהם. אובדן שיער הוא תמיד דבר מאתגר, אך כשהוא נגרם עקב מחלת הסרטן, הוא הופך להיות קשה עוד יותר. המעט שחולה הסרטן יכול לעשות עבור התחושה האישית שלו היא לבחור בפאה שתגרום לו להרגיש טוב יותר, ומכיוון שלפאה העשויה שיער טבעי יש מראה טבעי ויפה, הביטחון העצמי של חולה הסרטן יעלה.

כמובן שאין דבר חשוב יותר מבריאות, אבל כשהבריאות רעועה, או על סף סכנה ממשית או מידית, שיפור במראה החיצוני יכול להיות קרן אור ביום סגרירי. חשוב לציין כי שיפור בתחושה הפנימית יכול להוביל לשיפור במצב הפיזי, ולכן פאות לחולי סרטן הן יעילות לא רק בהיבט האסתטי, שהרי תחושה טובה יותר לגבי המראה החיצוני יכולה לחולל מהפך פנימי עצום.

למרות החולי והתחושה הלא נעימה, חולי הסרטן יכולים למצוא נחמה בפאות. יותר מזה, החולים יכולים למצוא מידת מה של הנאה בבחירת הפאות. עכשיו הם לא מוגבלים רק לצבע אחד או תסרוקת אחת, והם יכולים לבחור את השיער שתמיד רצו שיהיה להם, אבל לא יכלו או לא העזו לעשות את השינוי הקבוע אצל הספר.

חולי סרטן יכולים לבחור בפאות בשלל צבעים וסגנונות. בין השאר, הם יוכלו למצוא שיער מתולתל או חלק, עם או בלי פוני, בשחור, בלונד, אדום וכדומה. כל האפשרויות פתוחות בפניהן.

אל לנו חלילה להמעיט בחומרת המצב, אבל בכל הקשור לאסתטיקה, לחולי סרטן שעוברים הקרנות או כימותרפיה יש פתרון לאובדן השיער. בעולם קודר כמו זה שלהם, פאה אחת יכולה לשנות הכל. 

באדיבות רמי סלע [פאות רמי] http://www.ramiwigs.co.il/ 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב