דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול שיווק בעסק 

מאת    [ 14/12/2013 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1821 פעמים ]

ספר לי סיפור!
האם מקדחה, סדין, מברשת נעליים, ארון,מיטה,או כמעט כול מוצר אחר באמת מענינים?
האם פרסום על מקדחה כזאת או אחרת תעבור לכם ליד הראש בלי שתשימו לב אליה כלל.
האם מצעים סדינים ציפיות וכריות המתפרסמות בעיתון באמת יענינו אתכם כלל ועיקר.
ובכלל האם מוצרים רגילים שאנו רואים את הפרסומים שלהם מכול כוון באמת יכולים להסיט את עינכם או לכבוש את תשומת ליבכם!

כ יועץ עסקי אם הייתי מראה את דוגמנית העל הישראלית מחזיקה את סט המצעים בידה ומכריזה "אלה המצעים בו אני הכי נהנת במיטה" האם זה לא היה תופס תשומת לב ואפילו מקבל כתבה בעיתונות הכתובה והאלקטרונית.

או אם הייתי לוקח את המקדחה ומספר סיפור כי מי שהמציא את המקדחה הספציפית הזאת היה בחור שסבל ממחלה קשה וכול חייו חלם איך לייצר מקדחה שהיתה במוחו והוא העביר את המחשבה לביצוע מקדחה שקצרה הצלחות רבות בשווקי העולם.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני בכוונה נותן את הדוגמאות האלה בכלל ובפרט בתקופה הזאת תקופת השפל העסקי והצרכני, תקופה שעינינו כבר לא יכולות לשאת את הפרסומים מכול מקום ואנו פשוט לא רואים אותנו, הם מבחינתנו המינוח כי "מרוב עצים לא רואים את היער"

כ יועץ שיווק אני יכול לספר לכם כי אנחנו אוהבים סיפורים, אנחנו אוהבים לשמוע סיפורים, מסיפורים אנו ניזונים הכי הרבה, ראו את המוחצנות המופגנת אלינו מכול עבר על מנת לרכוש את ליבנו, שימו לב לתכנית הריאלטי המגישה לנו מוחצנות מכוונת, ראו את האנשים השופטים כביכול של תחרויות הכשרונות הצעירים כוכב נןלד וכ"ד המתנהגים בדרך של מוחצנות, שנוי במחלוקת, שערוריתי, פרובוקטיבי, ואנו שרואים הצגה מול העיניים ולא ריאלטי אמיתי מאמינם לסיפורים ולמחרת בבוקר כול המשרד או החברה בעבודה מדברים על זה.

כן, לכול אחד יש סיפור, והסיפור יכול לקדם את העיסוק או העסק, השאלה איך מוצאים את הסיפור, איך מקשרים את הסיפור, איך יוצרים עניין שהסיפור יחזיק את השיווק של העסק.

מונוטוניות זו כבר לא הדרך ליצור פרסום או עניין, פרסום האומר "מסגריית דוד" "פיצה מקפיצה" "אולם האושר" וכול מיני שמות בנאלים של פעם כבר לא אומרים דבר, אבל אם יש סיפור על בחור חרוץ, שעלה לבדו בלי הורים מאיטליה, שלא ידע לדבר מילה בעברית וישן ברחובות שהגיע ארצה, ולאחר שחסך קצת כסף מעבודות שחורות פתח פיצריה והפיצה שלו מצליחה ומריחה לכול עבר. זה סיפור טוב להרים עסק! והרעיונות לא חסרים

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב