דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מעצבים פינה קטנה וחשוכה בבית - בקלות ובחינם! 

מאת    [ 09/12/2013 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2120 פעמים ]

המרוץ היומיומי שלנו בחיים בכל פרמטר גורם לנו לעיתים להזניח את המקום היקר לנו מכל – הבית שלנו. ערימות של בגדים נערמות בכל פינה בבית, הילדים לא רוצים לשתף פעולה במטלות השונות, הכלים נערמים להם אט-אט בכיור ומה שבטוח שלא נעז לחשוב אפילו על שדרוג קטן של פינה חשוכה בבית שאף יתרום למטרות שונות בחיינו. אז בוא נסביר ובוא נדריך אתכם כיצד בקלות ניתן לשדרג פינה קטנה בבית שתיתן אור גדול לכולם.

ראשית, אנו צריכים להיות בעלי מוטיבציה ובעלי רצון לתרום משהו קטן לעצמנו ולילדים שלנו. מתי בפעם האחרונה, שלא במסגרת קייטנה או חוג, הייתם עסוקים יחד עם הילדים שלכם בפעילות יצירתית? ולא סתם פעילות יצירתית, כזאת שתיתן נפח ואור לבית והם ירגישו חלק מעיצוב המרחב הביתי. בשביל לבצע זאת ישנם מספר שלבים מאוד פשוטים שעלינו לבצע.

שלב ראשון: החלטה על פינה – לכולנו בבית או בדירה יש פינה קטנה שכבר הרבה מאוד זמן היינו רוצים להאיר אותה במראה חדש ויצירתי. בנוסף, כולנו מתמודדים עם בעיית מקום האחסון ההולכת וגוברת וכולנו מחפשים פתרונות אחסון זמינים וקלאסיים. לכן, כשנחליט על הפינה אותה אנו עומדים לשדרג בבית זה יהיה באמצעות מדפים בייתים שיענו על כל המטרות שלנו ובנוסף ייתנו לילדינו ולנו פעילות יצירתית. לאחר שהחלטתם על הפינה שאתם עומדים לשדרג אתם מוכנים לשלב השני.

שלב שני: לצאת החוצה ולאסוף חומר גלם – המדפים שאתם עומדים ליצור יהיו מדפים ירוקים שנשענים על מחזור חומרי גלם קיימים בסביבה – גם עזרתם לסביבה וגם חסכתם כסף. מצאו חומר גלם שבא לכם להתעסק איתו – זאת יכולה להיות חתיכת עץ ישנה, משענת של כסא שזרוק ברחוב, חתיכות מדפים ממתכת שאף אחד לא שם לב אליה וכד'. מה שצריך להקפיד הוא ששטח הפנים של חומר הגלם יתאים לפינה שלנו ולגודלם של מדפים בייתים אותם היינו מעוניינים לשים בפינה הקטנה שלנו בבית ולעצב אותה יחד עם ילדינו.

שלב שלישי: לגלות יצירתיות – חתכו את חומר הגלם באמצעות מכשירים פשוטים בייתים (אם אין לכם בבית בקשו מהשכנים) והחליטו כיצד תצבעו אותה. העיזו והיו יצירתיים וצבעו את המידוף בצורות וסגנונות שונים ולאו דווקא בצבע אחד. השתמשו בדרכים שונות לצביעת מדפים כדוגמת גזרי נייר עיתון ישנים או חתיכת ספוג שהייתה זרוקה לכם בגינה או בשכונה. שתפו את הילדים שלכם בפעילות היצירתית וכך תרוויחו מכל הכיוונים!

שיהיה בהצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב