דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגברה לאירועים קטנים בלי להוציא אלפי שקלים 

מאת    [ 03/12/2013 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 1286 פעמים ]

אנחנו לא מבינים בהגברה. בסך הכל רצינו לחגוג בת מצווה בחוג של המשפחה והחברים הקרובים לבתנו אודליה. החלטנו ללכת על קונספט צנוע, מעולם לא הבנו את כל אלו ששוכרים אולם ומבזבזים בעצמם אלפי שקלים וכתוצאה דורשים גם מהאורחים שלהם לעשות כך.

כל הארגון הלך לנו די בקלות עד שהגענו לגורם הזה שנקרא "הגברה". לנו לא היה מושג מה זו הגברה. אנחנו מאלה שבמקום רמקול אומרים מיקרופון. חברים מהשכונה הביאו לנו המון מספרי טלפון של מגבירים שטענו שהם משכירים ציוד הגברה לאירועים קטנים במחיר מוזל.

הם כמובן בלבלו אותנו בהמון מונחים שאנחנו לא מכירים וגם לא באמת היו רלוונטיים לנו אבל כולם נפלו בנושא המחיר. מסתבר שהגברה לאירועים קטנים במחיר מוזל פירושו הגברה קטנה לכל אירוע במחיר יקר. על כל דבר היינו צריכים להוסיף כסף והגענו להצעות מחיר של 800-1500 שקל! היה אחד שאפילו אמר לנו שהוא יכול להשכיר לנו הגברה מעולה במחיר זול של 3000 שקל!!! כי "אתם יכולים לעבוד עם כל החאפרים בשוק, אבל אני באמת מביא לכם את מה שאתם צריכים".

חשבנו שאולי אנחנו תמימים לחשוב שלהשכיר הגברה זה לא סיפור יקר מדי אבל מה כבר ביקשנו? רמקול ושני מיקרופונים. זה הכל. רצינו שאנשים ישמעו את מה שהמברכים אומרים לא כמו בכל האירועים האלה שכשהסבא מברך כולם אוכלים עוגה מאחור כי אף אחד לא שומע. ואז, הישועה הגיעה בכלל מכיוון אחר. חיפשנו אטרקציה קטנה לבת מצווה ומצאנו בובות ענק להשכרה. מסתבר שהבחור שמשכיר בובות ענק גם משכיר הגברה לאירועים קטנים.

המחיר שלו היה רחוק מאוד משאר המתחרים (כלפי מטה כמובן) והיחס שלו עלה על שלהם פי כמה. הוא התעניין, שאל שאלות והסביר לנו בשפה שאנו מבינים את כל השאלות שהיו לנו בנושא ההגברה. סגרנו איתו על מחיר (לא שהתמקחנו או משהו, זה היה נראה לנו אפילו נמוך מדי) והגענו אליו כדי לקחת את ההגברה.

שם יאיר הסביר והדגים לנו בלייב איך הסיפור עובד ומה אנחנו צריכים לעשות. בנוסף, יאיר נתן לנו חוברת הוראות עם תמונות שמראה בדיוק מה צריך לעשות כשמתקינים את ההגברה שלב אחר שלב. זה היה ממש ידידותי למשתמש. הכי מדהים היה לראות שיאיר חשב על כל פרט קטן. בערכה שקיבלנו מעבר לרמקול ולמיקרופונים היו כבלים מאריכים ואפילו סלוטייפ כדי שנוכל להדביק את הכבלים לרצפה ואנשים לא יתקלו בהם.

מיותר לציין שהאירוע עבר בצורה מעולה. מערכת ההגברה של יאיר עבדה כמצופה, אודליה, החברים והמשפחה מאוד נהנו (גם מהבובות ענק) ואנחנו שמחנו שהצלחנו לקיים אירוע מדהים במחיר שפוי. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים הגברה טובה וזולה, תזכרו את השם בובה בובה, וכמו שהם אומרים, באמת יש להם "בובה של הגברה".

יאיר יפת - מראה לכם שאפשר גם אחרת.
לא חייבים להוציא אלפי שקלים ע"מ להרים אירועים.
השכרת בובות ענק ומערכות הגברה לאירועים קטנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב