דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב מסעדות ובתי קפה בעזרת צמחייה מלאכותית 

מאת    [ 01/12/2013 ]

מילים במאמר: 318   [ נצפה 1889 פעמים ]

ביקור במסעדה, פאב או בית קפה מלווה לרוב בציפייה וההתרגשות גדולות. אוירה נעימה, חמימה ומזמינה היא המינימום הנדרש בכדי להכריז על מוקד הבילוי כמקום מומלץ ואילו הצליח המקום להרשים בעיצוב בלתי נשכח, הרי שההמלצה תופץ גם באזני מכרים ובני משפחה. לוויזואליות תפקיד מהותי ביצירת רושם חיובי וככל שהדגש על אלמנטים עיצוביים חזק יותר כך צפויים לבקר בו לקוחות רבים יותר. אחד מן האמצעים האולטימטיביים להפוך פני מוקד בילוי לבלתי נשכח, הוא עיצוב פנים המקום והעיצוב הסביבתי באמצעות שלל גווניה של הצמחייה המלאכותית.

שילובה של צמחייה מלאכותית במוקדי בילוי כגון מסעדות , פאבים ובתי קפה הינו תחום רחב המעניק  למקומות אלו יתרונות רבים, וזאת עקב האפשרויות הרבות העומדות לראשות  מעצבי הפנים והאדריכלים המעצבים מקומות אלו. ניתן לבחור בצמחייה מלאכותית בסגנונות מגוונים, מהפנטים, בגיזום ייחודי ואף צמחייה אשר מקדמת קונספט ספציפי היחודי למקום. כמו כן, בנוסף להיבט העיצובי ההיבט הפסיכולוגי אינו פחות חשוב ובא לידי ביטוי בתחושת הנינוחות המלווה את אורחי המקום. צמחים מלאכותיים יוצרים אווירה חמימה, מוסיפים צבעוניות, חיות וחיוניות רבה לסביבה, כל אלו מתעצמים כאשר צמחים אלו מותאמים וממוקמים באזורים אסטרטגיים נכונים.

בישראל שטופת השמש, רוב מוקדי הבילוי מלווים באזורי ישיבה תחת כיפת השמיים, אך למרבה הצער אין אחד המתהדר בצמחייה מטופחת ברוב עונות השנה, השמש הקדחתנית לצד חוסר תחזוקה נאות משווים מראה מוזנח ובלתי מטופח. ואילו, במקומות סגורים קיים קושי רב לגדל צמחייה כתוצאה מתנאים שאינם תואמים את דרישותיהם של הצמחים. צמחייה מלאכותית הינה פתרון אידיאלי, פרקטי וקל ליישום למסעדות, בתי קפה ומוקדי בילוי. סוג זה של צמחייה אינו דורש מים וזמן, דישון או טיפול נגד מזיקים. נשירת עלים אינה קיימת וחרקים אינם מטרידים את מנוחת המבקרים.

ניתן להקנות לבית קפה, מסעדה ואף פאב חזות ירוקה ומלבלבת גם בשיא הקיץ וגם בלבו של מדבר צחיח. צמחייה מלאכותית מעניקה למסעדות ולמוקדי בילוי מראה מטופח לאורך זמן, וכשקיים צורך בצמחיית חוץ הפתרון פשוט אף הוא שכן צמחיית החוץ המלאכותית מותאמת לשהות חוץ בכל עונות השנה, ליבת הצמחייה עשויה לרוב מתכת והצמחייה עצמה מורכבת מחומרים פולימרים עמידים בפני תנאי מזג האוויר וחסינים בפני קרינת השמש.

חברת freshline עוסקת ביבוא, שיווק וביצוע פרויקטים בצמחייה מלאכותית. לחברה מבחר עשיר של צמחים מלאכותיים איכותיים , בשילוב מגוון רחב של מוצרי השלמה כגון כדיםמזרקות, פסלים ופסלי גינה המיועדים לקשת רחבה של גופים פרטיים ומוסדיים כאחד.


צמחייה מלאכותית - freshline


freshline4u@gmail.com


04-9982926




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב