דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשר הדברות לביצוע הדברה ירוקה. 

מאת    [ 25/11/2013 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1900 פעמים ]

בעבר הלא רחוק היה מותר לשימוש ביתי חומרי הדברה על בסיס חומר זרחני. היום חומרים אילו התגלו בעלי סבירות גבוהה לחלות במחלת הסרטן. לצערי חומרים אילו מותרים לחקלאות. מגדלי פירות וירקות משתמשים בחומרי הדברה זרחניים לגידולים שלהם. בסופו של דבר זה מגיע אל הצלחת שלנו.

לעומת זאת משרד הבריאות ומשרד איכות הסביבה אוסרים על המדבירים לשימוש בחומרי הדברה על בסיס זרחן. אני באופן אישי שמח על האיסור הזה כי קודם כל אני לא נחשף לחומרים הללו, וכך אי אפשר לפגוע בסביבה. היום תחום ההדברה נחלק לשניים הדברה ירוקה והדברה טבעית.

 הדברה ירוקה חומרים המבוססים על צמחים אשר מסנטטים אותם במעבדה, בצורה מושכלת. רמת הרעילות פוגעת אך ורק בחרק ולא פוגעת בבני אדם וחיות. יתרון פעיל ליותר זמן. צריך לצאת מהבית לאחר הריסוס. מחיר כמו מחיר הדברה רגיל. יעיל נגד כל סוגי החרקים.

הדברה טבעית חומרים אילו נלקחים מהצמח או מהפרי. יש לו חיסרון אינו פעיל לטווח ארוך. אין צורך ליצאה מהבית. לפי דעתי מחיר יקר מאוד, מחיר מתחיל בכמה מאות שקלים לדירה של שלוש חדרים ויותר. לא עובד טוב על כל החרקים.

ישנם חומרי הדברה ירוקים כמו מזרק ג'ל או גרגירים. חומרים אילו נכון להיום מתאימים לתיקנים ונמלים. פתיון זה עובד מצויין ומומלץ מאוד. יתרון פותר את הבעייה לטווח ארוך ללא ריח ולא צריך לצאת מהבית.

תחום המקצוע של הדברה ירוקה רק בראשית הדרך ויש עוד הרבה מה ללמוד. כל כמה שבועות יוצא מוצר חדש או חומר חדש. צריך זמן לבדוק את היעלות של המוצרים הללו. לפחות בתחום הדברת נמלים או הדברת תיקנים יש חומרים שמזה כמה שנים עובדים מצויין. ישנם מכשירים חשמליים לביצוע הדברת פרעושים אשר מושכים פרעושים.

נמלים הם המזיק עם הכמות הגדולה ביותר של סוגים ומינים, אמנם לנו מבחוץ הם נראים כולם אותו הדבר אבל תחום הנמלים מתייחס למעל 80,000 מינים שונים של נמלים, עם עשר קבוצות שונות המכילות מאה מינים, למעלה מ 40 מינים שונים של נמלים הצליחו להתביית ולהתקיים בתוך בתים, מינים אלו משתנים ממקום למקום, לכם החשיבות של זיהוי סוג הנמלה, מקור הקינון שלה, והתאמת דרכי הטיפול היא קריטית

איך כל כך הרבה מינים של נמלים הצליחו להתביית בבתים שלנו? אז ככה, נמלים הם טרמפיסטים , הם עוברים מהאזורים הכפריים אל האזורים העירוניים, כך שנמלים הצליחו להגיע ממקומות של תבואה אל תוך הבתים

 

אסי קליין מומחה בהדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים  בעל וותק של שנים. יעוץ מקצועי חינם! 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב