דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גלו והגשימו את הייעוד שלכם כאן ועכשיו 

מאת    [ 25/11/2013 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 2070 פעמים ]

החיפוש אחר הייעוד נועד כדי למצוא משמעות לחיים ונולד מתוך הרצון לחיות חיים עם משמעות. הצורך למצוא משמעות דוחף אותנו כבני אנוש לגלות מי אנו ולממש את עצמנו. 

ייעוד הוא יעד הנשמה, מטרת החיים המרכזית שלכם שנותנת משמעות ייחודית וערך מוסף לחייכם, ומביאה ערך גם לחיי אחרים. כשאתם פוסעים בנתיב הייעוד, אתם מתקרבים יותר ויותר לעצמי האמיתי שלכם. אתם מממשים את מה שנועדתם לעשות ומגשימים את מי שנועדתם להיות. התחברות לייעוד משמעה הגשמה עצמית ומימוש הפוטנציאל.

אתם עשויים לתהות ולשאול את עצמכם: אולי לא לכל אחד יש ייעוד, ואולי לי בכלל אין  ייעוד? ואם יש לי ייעוד, אולי לא אצליח למצוא אותו? אך עצם הגעתכם לעולם הזה משמעה שיש לכם ייעוד, ושאם תצאו לחפש אותו – תמצאו אותו. גם אם הייעוד שלכם אינו מוגדר כרגע, עצם היציאה למסע החיפוש היא נקודת תפנית, עצם ההליכה לכיוון השינוי, יש בה משום השתנות, ולא תוכלו לחזור על עקבותיכם ולהיות אותו אדם שהייתם לפני שיצאתם לדרך.

כאשר אתם נמצאים במסלול של התפתחות אישית, אתם מעלים את רמת התודעה. ככל שרמת התודעה שלכם עולה, גוברים גם הצורך והרצון להפוך את ה-יעוד ל-ידוע, אתם חשים שאין לכם ברירה אחרת אלא ללכת לקראתו ולפעול למען מימושו. כאשר האדם אינו חותר לקראת מימוש ייעודו ומיצוי הפוטנציאל הגלום בו הוא נע בין שני מצבי קיום: מצב של ויתור טוטאלי על שאיפות, כך שהאדם כבר איבד קשר עם הרצון האמיתי שלו, והרצון כבר הפסיק ללהוט ולפעום בתוכו; או מצב של תסכול מתמיד, של אי שביעות רצון שמנקרת בפנים.

אין דרך אחת לצעוד בה במסע החיפוש והמימוש. הווריאציות לניהול מסע ההתפתחות וההתחברות לייעוד הן רבות. יש כאלה שעושים את המסע שלהם בצעדים מדודים אך בהתמדה; אחרים מסתערים במרץ, נעים באינטנסיביות לעבר היעדים שהציבו לעצמם, וכובשים יעד אחר יעד; ויש כאלה שמסתערים, כובשים יעד, ונחים למשך כמה שנים. זהו המסע האישי שלכם, וחשוב שהוא יתנהל בקצב הנכון לכם, שתהיו בהתבוננות פנימית מתמדת ובמודעות גבוהה.  

אין זה מספיק כמובן לגלות ולדעת מהו הייעוד שלכם, חשוב גם להתמיד ולחיות את הייעוד ביומיום. על כן חשוב שתמצאו דרכים וטכניקות שמתאימות עבורכם, כדי להעצים את החיבור לשליחות החיים שלכם, ולשמר אותו לאורך זמן.

© כל הזכויות שמורות לרות אהרוני

 

 

רות אהרוני, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP, דמיון מודרך, תרפיית קו הזמן, ריברסינג, שחזור גלגולים, אסטרו-טארוט, אסטרו-קואצ'ינג. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית ואסטרולוגיה קרמתית. מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני. 08-9340269 
www.astro-coaching.co.il
www.Neorah.co.il


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב