דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה יוצר חווית קנייה 

מאת    [ 23/11/2013 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2227 פעמים ]

האם למכור בזול זו ההבטחה האולטימטיבית להצלחה של עסק.
מדוע אנשים חושבים שאם הם יורידו את המחירים אז הלקוחות ינהרו עליהם השכם והערב
האם רק המחיר יוצר השפעה או החלטה של קניה אצל הלקוח.

אני ינסה להגדיר למה אני מתכוון בדרך הבאה!
חומוס לאן אנשים ילכו לאכול, מה יגרום להם את ההנאה המושלמת וחויית אכילת החומוס הטובה ביותר (במגזר הערבי) למה, כי שכנינו הערבים או אלה החיים בקרבנו מומחים לעשות חומוס "אסלי" "חומוס טוב" ולקוחות אכן מבינים את זה כי לנסוע כמה מטרים ליפו לרכוש חומוס עדיף על איזה חומוסיה שנפתחה באמצע רחוב אלנבי או קינג גורג בתל אביב. (לפני כחודש יצא לי להיות בעפולה, ובמתחם אחד ראיתי שלוש חומוסיות, אחת מהחמוסיות נקראה בשם ערבי ונראתה כמו חומוסיה "אסלית" עם טבון וכ"ג. מי לדעתכם היה החומוסיה העסוקה ביותר! כמובן, זאת ששמה היה שם ערבי אסלי.

נמשיך, כולנו בתת המודעות שלנו יודעים שאצל שכנינו המגזר הדתי אנשים קונים מוצרים בזול, מכולת, טיטולים, ביגוד, וכול מה שרק אפשר בני ברק באזור המרכז הוא מקום עליה לרגל לרוב תושבי גוש דן ומחוצה לו, כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי שמתי לב שגם במגזר זה התחילו ללמוד מה זה חווית קניה, וחנויות שמוכרות מוצרים בזוך החלו לעצב את החנויות שלהם לא פחות מחנויות במרכזי הקניונים ומרכזי הקנית, קחו לדוגמא את אותם מוכרי המותגים של הנהלה ובגדים שכניסה לחנות שלהם בפאתי בני ברק הפכה להיות חוויה ולא נופלת לכניסה לחנויות בקניונים או ברחובות המרכזיים והעמוסים במדינת כולה.

כ יועץ אסטרטגי החשיבה של מכירה במחירים זולים יחד עם מתן חווית קניות אוטנטית היא יוצרת שלמות של מכירה זולה עם חווית קניה מושלמת מבלי לאבד את ה"כיף" שברכישת מוצרים ברחבי הקניונים ומרכזי הקניות.

כ יועץ עסקי אני בטח לא אומר כי עכשיו ירוצו כול העסקים למכור חומוס ביפו או במזרח ירושלים או בכפרים הערבים סביב לנו ואני בטח לא אומר כי כולם יתחילו לפתוח רשתות קניה באזורים ייעודיים לתושבים כאלה ואחרים, אני רק מבקש כי יזם או מי שרוצה לפתוח עסק יבין כי לכול מוצר לכול שירות לכול סקטור יש את המיקום והקטגוריה שלו, מי שרוצה למכור פאלפלים בטעמים, זה נפלא. זה חדש, זה מעניין, אבל זה לא מוכר, ואנשים לא יגיעו לרכוש פלפלים בטעמים אלא יעדיפו את בתי הפאלפל המקוריים המוכרים את אותו טעם, בפיתה פריחה ופלאפל חם קולה בבקבוק זכוכית וטחינה מעל הפאלפל "טעם אחד טריות אחד והנאה מתמשכת .

אני מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי, אני מקווה שהבנתם ואולי אמחיש זאת בצורה כי כאשר נכנסים לארמון המלוכה באנגליה מתנהגים בהתאם מאחר והמוח התת מודעי שלנו יודע איך להתנהג בארמון, וכאשר רוצים פלאפל הולכים לקנות פלאפל במקור, בבסיס, ב-היכן שאהבנו שהיינו ילדים, כי לכך המוח התרגל! שמציעים לנו חנות מותגים בחצי מחיר שגם הנראות שלה ממותגת זה רק יגרה ויעניין אותנו ללכת לרכוש בזול אבל כמו גדול.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב