דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריקודי בטן במקום אירובי? 

מאת    [ 02/03/2008 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 3322 פעמים ]

מכוני הכושר עושים עבורנו את העבודה. הרצון של הלקוחות בגיוון של הקורסים המוצעים להם על ידי המכונים והתחרות הגדולה ביניהם גורמים ליצירתיות אצל מומחי השיווק בשוק הצפוף הזה.
הצורך לחדש, לעניין ולרתק את קהל הלקוחות, שיכול לבחור היום בין רשתות וחדרי כושר רבים, עושה את שלו והמוח היהודי ממציא לנו פטנטים. לפעמים מקורותיהם פשוטים כל כך שניתן פשוט להשתאות- איך לא חשבו על זה קודם?
חשבתן פעם שיש אפשרויות מענינות יותר על מנת להיכנס לכושר מאשר שוב להזיע על אופני הספינינג לצלילי מוסיקת דיסקוטקים אימתנית.
האם כל עיסוק ספורטיבי חייב להיות משעמם ואיך בדיוק אפשר להפוך שעה של כושר לשעת בילוי חברתית.
מסתבר שריקודי בטן הם התשובה בשבילכן אם אתם נשים יצירתיות, שמחפשות חברה ולא רק ספורט ומוכנות לשקול גיוון באימונים הקבועים שלכן.
מחול מזרחי, או בשמו העממי ריקודי בטן: הוא סגנון מחול שמקורו במזרח התיכון ובצפון אפריקה. באופן מסורתי הוא נתפס כמבטא נשיות וכמתאים במיוחד לגוף הנשי.
למרות שמו המקובל, המחול המזרחי משתמש בתנועה של כל שריר בגוף. הוא מאופיין כריקוד של רקדנית בודדת, ויש בו אלמנטים של אימפרוביזציה.
הרקדנית משתדלת לבטא באמצעות התנועה רגשות, התואמים את המוזיקה המושמעת. רוב הצעדים והטכניקות הבסיסיים כוללים תנועות מעגליות של חלקי גוף בודדים, כמו הכתפיים, החזה, הבטן, המותניים או האגן. התנועות מודגשות על ידי ניעור או תנועה בולטת של חלקי גוף אחרים. שימוש באביזרים, כמו סלים, חרבות ומקלות, או בצעיפי משי ושיפון, מציג לראווה את יכולותיה של הרקדנית.
בעוד שבעולם הערבי, ערש התרבות הזו, ישנה דעיכה בפופולאריות של ריקודי הבטן, בעיקר עקב התחזקות האיסלם, שאינו רואה בעין יפה את האלמנטים החושניים הטמונים בריקוד ואת המלבושים הלא צנועים, הרי שהעולם המערבי מאמץ את הריקוד האקזוטי הזה בחום.
מיכל, הרוקדת בסטודיו לריקודי בטן כבר שנתיים אומרת: "בשנים האחרונות צצו להם חוגים לריקודי בטן בארץ בכל מקום כמעט מתוך סקרנות ישראלית בריאה לסממנים האוריאנטלים של הריקוד ומתוך הכרה הולכת וגוברת בו כפעילות גופנית אירובית מצוינת. מעבר לשריפת הקלוריות וההנאה הצרופה שיש בענטוז מול המראה, לריקודי הבטן יש תרומה אמיתית לכושר הגופני ולחיטוב הגוף.
ריקודי הבטן עובדים מצוין על הפן האירובי ובשיעורים אנו מגיעות לרמת הזעה גבוהה מאוד. הידיים כל הזמן עובדות, הברכיים כפופות ואנו מפעילים גם שרירים שלא עובדים כל כך חזק בפעילויות אחרות. לכן זו גם פעילות מאוד מחטבת ומספקת מאד גם ברמה הנפשית. להיות עם חבורת בנות שיש לה תשוקה דומה לעניין בדיוק כמוך, שרוצה לשמור על כושר אבל בדרך קצת שונה - זו חוויה ממריצה במיוחד. אני ממליצה לכולן לא להתבייש, האווירה נשית חמה ועוטפת ואפשר להתקדם ולהרגיש את השינוי במהירות!"
חוגים לריקודי בטן ניתן למצוא בחדרי סטודיו פרטיים ברחבי הארץ וגם במרבית רשתות הכושר הגדולות, נסו גם אתן, אולי תמצאו את הפתרון המושלם לפיתוח כושר גופני בהנאה גדולה.
אתר המרכז לטיפול בהשמנת יתר - מלב"י, מרכז מידע מקצועי ומהימן אודות כל האמצעים לטיפול בבעיות השמנת יתר: הרזייה, דיאטה, ספורט, פסיכולוגיה, ניתוחי קיצור קיבה ועוד. טל: 03-5228088
http://www.hashmana.co.il/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב