שימוש נכון ברשימות תפוצה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שימוש נכון ברשימות תפוצה 

מאת    [ 19/11/2013 ]
מילים במאמר: 271   [ נצפה 3058 פעמים ]

 
 

רבים חושבים, שככל שהם שולחים ניוזלטר ליותר אנשים, כך הסיכוי שלו להפיק הצלחה מהניוזלטר גדולה. ואז, הם משיגים כל מני רשימות, מכניסים כל מיני נמענים לרשימות התפוצה לדוור אלקטרוני, אך אין תוצאות, למה זה קורה?

מערכת דוור טובה מאפשרת ליצור רשימות תפוצה רבות ולא רק אחת ראשית. השימוש ברשימות תפוצה מאפשר לשלוח מסר מדויק יותר, לקהל יעד ספציפי. בדוור אלקטרוני, ככל שקהל היעד יהיה מדויק יותר, כזה שמחכה למידע שאתם שולחים, כזה שמתעניין במידע והוא רלוונטי עבורו, כך הסיכוי להפיק תוצאות מהניוזלטר גדולות יותר.

נתון זה יכול להישמע סותר, כאשר חושבים על שיווק ופרסום. אך למעשה, גם בשיווק להמונים- שיווק בעיתון או בטלוויזיה- אם ניתן לפלח את הקהל ולפרסם רק לקהל הרלוונטי- הרי שזה עדיף. ניקח לדוגמא את תחום האוכל- במידה ואתה בית עסק שמספק מוצרים למסעדות- לא היית מעדיף לפרסם בירחון שמיועד רק למסעדנים? האם היית בכלל משקיע בפרסום בעיתון כללי? כנראה שלא.

יצירת רשימות תפוצה שונות, מאפשרת לחדד את קהל היעד ולפנות, בפניה ממוקדת, רק למי שבאמת מעוניין במידע או בהצעה שלכם.

בשימוש ברשימות תפוצה ממוקדות ניתן לרדת לרזולוציית פילוח קהל היעד גבוהה במיוחד, הנה מספר דוגמאות לפילוחים אפשריים:

- אזור גיאוגרפי- במידה ומדובר בעסק בעל סניפי במקומות שונים, יהיה רלוונטי לדוור לכל אזור את המידע הרלוונטי עבורו.

- גילאים- במידה ואתם מציעים מוצרים שונים לגילאים שונים

- סטטוס משפחתי- לדוגמא יועץ זוגי, יכול להפריד את הניוזלטר ששולח לזוגות טריים, נשואים ותיקים או כאלה שבזוגיות שניה.

- על פי רכישה קודמת- במידה ולקוחות השתמשו במוצר מסוים- נכון יהיה לאפיין אותם על פי מוצר זה ולהציע רק להם מוצרים נלווים או דומים וכמובן, אם יש, מבצע על מוצר זה לרכישה נוספת.

 הילה קורן | מנהלת לקוחות


הר כנען 652 מודיעין-מכבים-רעות | פקס: 153-97748338    


טלפון: שלוחה 2 , 1599-510-101


href="mailto:Support@mesereser.comSupport@mesereser.com">">Support@mesereser.com  |  www.mesereser.com  

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב