דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורסים מקצועיים במכללות לימודי שוק ההון 

מאת    [ 13/11/2013 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 5163 פעמים ]

היום, עבודה במשרה מלאה לא בהכרח תצליח להחזיק אותנו מעל פני המים ולמנוע טביעה כלכלית. אבל עבודה נוספת היא לא תמיד אופציה, בוודאי לא כשיש משפחה שצריך לטפל בה ולהקדיש לה תשומת לב. מזל שיש עוד אופציה, שאומנם לא פופולארית בקרב מעמד הביניים, אבל היא משתלמת- לימודי שוק ההון.

הסיבה לרתיעה של הרבה אנשים המשתייכים למעמד הביניים משוק ההון והשקעות בבורסה היא הסיכון שיש בהשקעות שכאלה. רובם בוחרים לשים את הכסף בחיסכון בבנק, כשהם רוצים להגדיל אותו לאורך זמן. אם לימודי שוק ההון היו חלק מהשגרה השבועית שלהם, היו מבינים את תחום הבורסה, והיו רואים שלא כל השקעה היא מסוכנת, ורוב הזמן אפשר לצאת עם רווח.

מהצד השני, יש אלפי שכבר הבינו את הכוח של לימודי שוק ההון והם בוחרים לקחת קורס או שניים, או אפילו מסגרת לימודים מורחבת לתקופה של שנה או יותר, כדי להחכים ולהעשיר את עצמם בתחום. מי שלומד את התחום באופן מקצועי יכול להגדיל את ההכנסה החודשית שלו. יותר מזה, הוא מגלה שבבורסה יש פתרונות הרבה יותר רווחים לחיסכון לטווח רחוק בהשוואה לחסכון בבנק.

מגוון הקורסים שיש במכללות לשוק ההון

במכללות מקצועיות בתחום שוק ההון אפשר למצוא את קורסים רבים, והמטרה של המכללות היא לאפשר לכולנו גישה לכל סוגי המסחר וההשקעות שיש בבורסה. שני קורסים בולטים בתחום הם קורס אופציות מעוף וקורס אג"ח:

קורס אג"ח הוא קורס שאתו אפשר להפוך חסכון לטווח רחוק לרווחי הרבה יותר, לעומת חיסכון בבנק, והוא מצוין לכל מי שמחפש לעשות השקעות עם סיכון מינימלי. היתרון של הקורס הוא למעשה היתרון של רכישה אג"ח לעומת חסכון רגיל- לטווח הרחוק, השקעה של סכום קטן באגרות חוב יכולה להביא לרווח גבוה בהרבה מהשקעה של סכום גדול בחיסכון בנקאי. הסיבה לכך היא עקרון הריבית דריבית.

קורס אופציות מעוף הוא קורס שמתאים למי שמעוניין לסחור לטווח קצר של כמה ימים או כמה שבועות, ויש לו סכום כספי קטן יחסית (כמה אלפים) לסחר בבורסה. בעזרת 2000 שקלים בחודש, ועם הידע שנרכש מתחילת הקורס ועד סופו, אפשר להגדיל את ההכנסה החודשית ב 2000 שקלים לערך. בקורס מתמקדים בקריאת גרפים של מגמות ירידה ועלייה, ועליהם מתבססים כדי לזהות חלון הזדמנויות לרכישה ולקנייה. המסחר יכול להיות מבוסס על נגזרים שונים, לרבות מט"ח. בשל הסיכון במסחר שכזה, הקורס לא מתאים לבעלי קיבה חלשה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב