דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות חוץ בנקאיות 

מאת    [ 06/11/2013 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 1828 פעמים ]

משתוקקים לשפר את העסק או שמא לקנות בית? מנסים למצוא הלוואה ולא דרך הבנק?
בשנים האחרונות, קיים מגוון רחב של אפשרויות לקבל הלוואה גם מחוץ לבנק.

מתי יש לקחת הלוואות חוץ בנקאיות?

מירב האוכלוסייה מנהלת רמת חיים מתקדמת וגבוהה. בשביל להגן על רמת חיים זו, יש להקדיש זמן וסכומי כסף לא מבוטלים. לדוגמא, בסיטואציות שונות בתוכם מבקשים לרכוש רכב, נכס או שיפוץ דירה קיימת, הקמת עסק או הרחבתו, לצאת לטיול בחו"ל וכדומה.

בשלב כלשהו במהלך החיים, מרבית בני האדם צפויים להגיע לרגע בתוכו יזדקקו לסיוע כספי ניכר כלשהו. זה לא חשוב והיה ומדובר באדם רווק, תלמיד או נשוי עם ילדים קטנים.
הלוואה תסייע במיוחד ללומדים במוסד אקדמאי, ונאבקים לשרוד בתקופה של לימודם, כדי לסיים את התואר בצורה הטובה ביותר. הלוואה עשויה לעזור לכל המשפחה, הנערכת להוצאות כלכליות כדוגמת רכישת רכב, קניית בית או גם סגירת חובות ישנים. הלוואה נותנת סיוע לעצמאיים וגם לשכירים, שחולמים להקים עסק אישי משלהם, ואין ברשותם הכספים הנזקקים לכך.

הלוואות חוץ בנקאיות - מהם?

קיימת האפשרות לפנות לגופים שונים, כמו דוגמת בנקים, בתי הלוואות, חברות מימון,  חברות אשראי, תאגידים ביטוחים, קרנות ובתי השקעות וכדומה, כדי לזכות בהלוואה. לכל גוף קיימים תנאים שונים לקבלת ההלוואה, ולא כל אחד יסכים לאשר הלוואה חוץ בנקאית למענכם, בכל מוסד יציעו לכל מי שמעוניין פקטורים שונים להחזר תשלומי ההלוואה. ההמלצה היא לברר שפקטורים אלה יהוו את התנאים הנוחים יותר מכולם למענכם מבחינת החזר התשלומים וגובה הריביות.

הלוואות חוץ בנקאיות אלו הן הלוואות המתקבלות מגופים שונים שאינם הבנקים, כלומר ההלוואה אינה מסופקת מהבנק. רוב הציבור ניגשים בבקשה לקבל הלוואה כזו כדי שלא לגרום לפגיעה במסגרת האשראי בבנק. קבלת הלוואה מגורם חוץ בנקאי היא ככל הנראה האמצעי היחיד בו אין פגיעה באשראי. רצוי להבין, בהרבה פעמים הלוואות חוץ בנקאיות זעירות יותר מאלו המתקבלות דרך הבנק, וזאת משום שהערבונות שיש ברשותם מוגבלים מעט יותר. על כן, הלוואה חוץ בנקאית תשמש במרבית המקרים את האנשים שרוצים להמריא לטיול, להחליף רכב או שמא לעשות שיפוץ לבית מגורים. הלוואה חוץ בנקאית תשמש פחות את אותם האנשים אשר מעוניינים לרכוש בית, על אף שבמקרים מסוימים ניתן להשיג הלוואה חוץ בנקאית כמשכנתא.

מה שרצית לדעת על אודות הלוואות חיצוניים בנקאיות?

כדאי לבדוק מהם הדרישות והתנאים שמבקשים להציע הגופים השונים. על פי רוב חיוני לבחון את גובה הריבית המוצעת, תקופה החזר ההלוואה ונקודות היציאה אשר מאפשרות פריעה לפני הזמן השייך להלוואה. לגיטימי להתמקח בדבר גובה הריבית, בייחוד כאשר מדובר כאן במצב, שבו אתם יכולים להראות להם אמינות, תזרים עקבי, נדל"ן, ערבויות וכולי.

הננו מייעצים לא להתחייב להחזר חודשי שקשה לעמוד בהחזר התשלומים שלו. אפילו שרוב האנשים מרגישים שקבלת ההלוואה תפתור את הבעיות הכספיות שלהם, אם ההתנהלות היא לא נכונה, ההלוואה יתכן ותגרום להרבה יותר קשיים.

 

אודי ביג
כתיבת מאמרים מקצועית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב