דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תדע אם הכתיבה השיווקית שלך אפקטיבית? 

מאת    [ 31/10/2013 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2084 פעמים ]

הדרך הפשוטה ביותר לבדוק רמת אפקטיביות של תוכן היא כמובן – לפי התוצאות!

את התוצאות מומלץ למדוד בכמותן ובאיכותן:
כמה לקוחות פוטנציאליים אתה מצליח למשוך באמצעותו בחודש?
האם מגיעים לקוחות פוטנציאליים איכותיים, אשר באמת מתאימים לקהל היעד שאליו את הפונה?

אם התוכן שלך עובד, ואתה רוצה לשפר את התוצאות ולמשוך יותר לקוחות לרשותך 3 אסטרטגיות מומלצות:

1 - לכתוב לעיתים יותר קרובות
– נושא תדירות פרסום התוכן משתנה מערוץ שיווקי אחד לשני, אבל מומלץ לשמור על כללי האצבע של התחום: מאמר או סרטון קצר מידי שבוע, סטטוס יומי בדף העסק של הפייסבוק (במדיות חברתיות אחרות מספיק לרוב להיות פעיל פעם בשבוע). תדירות הדיוור השיווקי משתנה בהתאם לאופי הפעילות ותגובת הרשימה: אם הגברתם את תדירות הדיוור ואחוז הפתיחה יורד – כדאי להוריד את תדירות הדיוור ולבדוק אם אחוז הפתיחה עולה, אם הגברתם את התדירות ואחוז הפתיחה זהה או עולה – המשיכו בתדירות זו. השתמשו בטכניקת "גל שני" המאפשרת לשלוח שוב למי שלא פתח את הדיוור הקודם
.
2 - להפיץ את התוכן בצורה אפקטיבית ליותר אתרי תוכן ורשימות דיוור רלוונטיות לתחום העיסוק שלך – המטרה היא להביא עוד תנועה איכותית לתכנים שלכם, כדי לייצר יותר לידים ולקוחות. חפשו אתרי תוכן, קבוצות ופורומים המאפשרים פרסום תוכן מקצועי בתחום שלכם.

3 - לייצר תוכן בעוד פורמטים – בשיווק נהוג כלל אצבע אשר קובע "לקוח צריך לקבל את המסר 7 פעמים לפני שהוא רוכש", היום בשיווק באינטרנט אנחנו משתמשים בערוצי שיווק שונים וצורות תוכן מגוונות כדי לוודא שהלקוח הפוטנציאלי ייחשף למסר מספר פעמים, בזמן הקצר ביותר. מאחר וכל אדם מתחבר לערוץ שיווקי שונה ולצורת תוכן שונה, מגוון יבטיח לנו שחלק גדול ככל האפשר יקבל את המסר ויתחבר אליו. גוונו את ערוצי התוכן ואת אופן הגשתו כגון: מאמרים, וידאו, מוצרי מידע וכו'.

אם התוכן שלך לא עובד או מושך לקוחות פוטנציאליים אשר אינם קהל היעד שלך, לרשותך שתי אסטרטגיות מומלצות:

1 - בדוק את התוכן שלך, האם הוא מרוכז במוצר או השירות שלך או בתועלות שמקבל ממנו הלקוח.
בעיה נפוצה  היא ליצור תוכן על המוצר או השירות שלכם, להפליג בשבחה של טכניקה ולשכוח לחלוטין לדבר על תועלות של הלקוח, והפתרון האיכותי שיקבל לבעיה שמציקה לו ואותה הוא מאוד מעוניין לפתור.

2 – האם אתה מפיץ תכנים גם מחוץ לפלטפורמת השיווק שלך? אני נתקלת בבעלי עסקים שבטוחים שברגע שהעלו תוכן לאתר או לדף הפייסבוק שלהם – סיימו את עבודתם והם יכולים לנוח ולחכות שהלקוחות יגיעו בהמוניהם. אנחנו חיים בעידן של הצפת גירויים, לוקח זמן ועבודת תוכן לאורך זמן עד שמישהו מתחיל לעקוב אחרי התוכן שלכם באופן יזום. עד אז, הקלו עליו להיתקל בתכנים שלכם – השתמשו בפלטפורמות תוכן חיצוניות ועשו הפצה רחבה לתכנים.

יצרו תוכן מגוון בהתמדה, הפיצו אותו באפקטיביות – והתוצאות יגיעו! 

עירית שריר - ייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי
מגנט - חשיבה שיווקית אחרת!
/>
info@magnet-market.co.il
www.magnet-market.co.il
כתיבה שיווקית: http://goo.gl/yfsPXk  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב