דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למשחקים במסיבת רווקות 

מאת    [ 27/10/2013 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 3697 פעמים ]

מסיבת רווקות היא ההזדמנות האחרונה של הכלה המיועדת להתייחד עם חברותיה הקרובות ביותר, כשהיא עדין בסטטוס 'רווקה'. זהו ערב שמתרכז בכלה ומפרגן לה בכל דרך אפשרית. השילוב של חברות טובות, עם אירוע משמח ובדרך כלל גם לא מעט אלכוהול – מבטיח ברוב המקרים ערב פרוע ומהנה. יחד עם זאת, לרוב לא כל הבנות מכירות זו את זו ויש גם צורך לחבר ולהכיר ביניהן תוך כדי תנועה. יש מיליון דרכים להעביר מסיבת רווקות – מחשפן, דרך משחק 'חבילה עוברת' ואפילו ללא תוכנית אומנותית בכלל – העיקר שהרעיון מאחורי המסיבה יתאים למשתתפות ובעיקר לכלת השמחה.

הכי את החתן

סוג ראשון של משחקים שמקובל מאוד במסיבות רווקות הוא משחק שבוחן את מידת ההכרות והקרבה בין החתן לכלה, דרך סדרה של שאלות שמארגנת המסיבה שואלת את החתן מראש. במסיבה עצמה, הדמיון והפערים בין תשובות החתן לתשובות הכלה יעוררו הרבה צחוק במעגל.

רגע של נוסטלגיה

משחק פופולרי אחר, הוא בעצם מעגל סיפורים, שבו כל משתתפת במסיבה מספרת חוויה משותפת שהייתה לה עם הכלה – מצחיקה או מרגשת. משחק כזה יכול להוביל לצחוק וגם לדמעות התרגשות, להזכיר לכלה כמה ברת מזל היא ולגרום לכל החברות להתקרב זו לזו.

משחקי שתיה

תחת הכותרת 'משחקי שתיה' אפשר לשים כל משחק שהמטרה העיקרית שלו היא להשתטות, ושוב, שתיה חריפה בדרך כלל מעורבת בעניין. משחקים מהסוג הזה יכולים לכלול חבילה עוברת עם משימות מגוכחות, העברת חפצים (חלקם בעלי קונוטציות מיניות), בלי שימוש בידיים ועוד – כיד הדמיון הטובה.

הזמנת אטרקציה

הזמנת איש מקצוע שיעביר לכם שעה של משחקים למסיבת רווקות, עולה כסף, אמנם, אבל כשמדובר במפעיל מוכשר ומומלץ, ההשקעה משתלמת בהחלט. מגוון האפשרויות לפעילות מקצועית למסיבה היום הוא עצום – בכל תחום תמצאו איש מקצוע שבנה תוכנית חוויתית ומהנה המותאמת למסיבת רווקות. תוכלו להזמין סטנדפיסטים, סקסולוגית, רקדנית או רקדן בטן, קוראת בקלפים, יועצת רוחנית, מדריכת יוגה צחוק, גרפולוג ואפילו אמן חושים... לצד כל אלה יש מעין מפיקות של מסיבות שאפשר להזמין כדי שינהלו את המסיבה כולל משחקים למסיבת רווקות, כשברור שהן מצויידות בשלל משחקים ופעילויות ויודעות להתאים תוכנית אישית לכל קהל ולכל סגנון משתתפות. איש מקצוע שמתלווה אליכם לחלק מהמסיבה יכול לעזור לכם להתניע אותה, לשבור את הקרח בין חוגגות שנפגשו לראשונה באותו ערב ולהשאיר אתכן לאחר מכן, לחגוג, לשתות ולרקוד עד אור הבוקר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב