דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיינטולוגיה ואני - מסר אישי לאלו שיושבים על הגדר 

מאת    [ 23/10/2013 ]

מילים במאמר: 578   [ נצפה 2218 פעמים ]

סיינטולוגיה ואני - מסר אישי לאלו שיושבים על הגדר סיינטולוגיה ואני – מסר אישי לאלו שעל הגדר

שמי מורדי בוקאי, נולדתי תל אביבי ומאוד אוהב את העיר הזאת.

לפני כשלושים שנה בהיותי חייל, צעיר וללא ניסיון חיים עשיר, התוודעתי לנושא שנקרא "סיינטולוגיה". בטח ששמעת את המילה המפוצצת הזאת, בפשטות סיינטולוגיה היא "ידע" או "לדעת כיצד לדעת". לא מסובך כמו שזה נשמע. כששמעתי לראשונה על הנושא לא התכוונתי לבחור לי דת חדשה או משהו כזה, פשוט הלכתי ללמוד קצת תקשורת, ועל אנשים ואיך לשפר מצבים בחיי. הנושא קסם לי מכיוון שהוא היה ישיר, פשוט והכלים שלו נתנו תוצאות פעם אחר פעם.

שולי בוקאי, בת זוגתי למסע ואמא של ארבעת ילדינו, חלמה מילדותה לעזור לאנשים ולכן היא למדה להיות אודיטור )אדם מקצועי שמקשיב לאחרים(. ביחד פתחנו את מרכז סיינטולוגיה דימור רוטשילד, שנמצא למעלה מעשרים ושתיים שנה בשדרות רוטשילד 107 , ונותן שירות לאנשים שרוצים לשפר את איכות החיים שלהם ולהעלות את רמת המודעות שלהם.

התוצאות שניתן להפיק מסיינטולוגיה הן עצומות, מכיוון שהן נוגעות לפוטנציאל האישי של כל אחד מאיתנו שהוא הרבה יותר גדול ממה שניתן להאמין.


ל. רון האברד, מייסד הסיינטולוגיה כתב בספרו יסודות המחשבה:
"סיינטולוגיה אינה מלמדת אותך דבר היא רק מזכירה לך, משום שהמידע היה שלך מלכתחילה. זה לא רק מדע החיים, אלא זה תיאור של מה שעשית לפני ששכחת מה אתה עושה."

יש אנשים שיש להם רעיונות מוזרים בקשר לסיינטולוגיה. יש כאלה ששמעו חצאי דברים באקראי ומפחדים לבדוק בעצמם. מה שברור הוא שרבים יושבים על הגדר ומחכים…. זהו מצב לא הגיוני! הנה כל הידע המדהים הזה כאן, זמין לכל, והנה כאן אנשים שמנסים לשרוד
טוב יותר ולהיות מאושרים – ולא קל להם. אז למה לחכות?
התשובה שלי היא לקחת אחריות על המצב הקיים. אני אומר לעצמי שכפי הנראה לא הסברנו טוב מספיק, לא העברנו את המסרים בצורה בהירה מספיק. ואנשים פשוט לא יודעים מה הם מפסידים, ועד כמה הידע הזה יכול לעזור להם.
לכן חוברת הסברה זו באה להסביר טוב יותר. (לחץ כאן וקרא את החוברת חינם)


בכל השנים, מאז שהייתי עם משכורת של חייל סדיר, הצלחתי לשלם בעצמי עבור כל השירותים והקורסים בסיינטולוגיה לכן אני יודע בוודאות, שזה אפשרי להתקדם, להתפתח רוחנית ולעולם לא להיעצר. אין מי שיכול לעצור את האדם מלבדו. תמיד יהיו אנשים שיתנגדו לדברים שתעשה בחיים, אבל אם תבחן טוב תוכל לראות שבהרבה מיקרים אלו אותם האנשים שמתמחים בלעצור. הדרך היחידה שבה שבה אדם יכול להיעצר מלעשות את מה שהוא רוצה באמת לעשות היא כאשר הוא נותן כוח ונכנס להסכמה למישהו שמתנגד לו ונכנס איתו להסכמה. זה מנגנון מעניין, קצת מתוחכם, אבל אתם מכירים אותו, כי גם אתם כאן לא מעכשיו.


יש דברים חשובים בחיים ויש פחות. בשבילי לאהוב, ליצור, להקים משפחה ולגדל 4 ילדים לתפארת זה חשוב. ללמוד, להעלות את היכולת שלי לתפקד להיות אדם יותר טוב ובעל ערך לסביבה שלי זה חשוב. למדתי שכדי להשיג בחיים את הדברים החשובים באמת צריך רצון טוב, התמדה ושלמות אישית – ואלו תכונות שנמצאות באופן טבעי בכולנו, רק שצריך לעיתים לנקות מהן את האבק וללטש אותן. אני חושב שכל אחד יכול להצליח.

עם זאת, רציתי להקל עליכם להתקרב להציץ, ולהרויח בגדול. לכן הוספתי כאן הפניות והמלצות שלי, כולל, איך אפשר לגשת לנושא של דיאנטיקה חינם מהבית דרך האינטרנט, איזה שירותים אפשר לקבל חינם במרכז ההדרכה של דיאנטיקה. ההמלצה הטובה ביותר עבורך היא לקרוא את החוברת הזאת כולה ואז להגיע למרכז ולהשתתף בסדנה של דיאנטיקה חינם. לשאול כל שאלה ולקבל תשובה. אני מאחל לכל הקוראים, הנאה והחכמה מהידע הזה, שבא רק לעזור. (ראה סרטון בנושא -לחץ כאן)

באהבה שולי ומורדי בוקאי

מורדי בוקאי סיינטולוג מקצועי יועץ אישי להתקדמות בחיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב