דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להרוויח עוד מקום אחסון בבית העסק שלכם 

מאת    [ 20/10/2013 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 1697 פעמים ]

עסקים רבים מתמודדים עם בעיית מקום האחסון של מגוון הפריטים הרב שהם צריכים לאחסן במקום בית העסק שלהם. יתרה מכך, עסקים רבים מתמודדים עם הבעייתיות בהוצאת והכנסת סחורה בצורה פשוטה ויעילה. לא מזמן התפרסם מאמר נחמד של עיתונאי שחזר מניו יורק וסיפר כי הוא נדהם לראות שבעת שנכנס לחנות נעליים גדולה ומפורסמת ברחוב מאוד מרכזי בעיר, וביקש למדוד נעל במידה מסוימת, הנציג של החנות ענה לו שאין בעיה והעביר את ההוראה דרך מכשיר קשר קטן שהיה מוצמד לאוזניו. לאחר שתי דקות הנעליים הגיעו אליו, אך העיתונאי הסקרן שאל את הנציג מהיכן הנעליים הגיעו. הנציג סיפר לו שהם שוכרים בית שהסבו אותו למחסן שנמצא שתי קומות מעל החנות על מנת לאחסן את כמות הנעליים הגדולה שהם צריכים לאחסן, מכיוון שאין להם מספיק מקום במחסן.

אם כך, אנו למדים שמצוקת האחסון מופיעה בעסקים רבים ובעיקר בעסקים כאלה שכל מטר של אחסון עולה הרבה מאוד כסף וצריך למצוא פתרונות יצירתיים. ובכן, לא בכל פתרון נציג בפניכם את אופציית השכרת דירה כמחסן, אך בדרך כלל תכנון נכון וחשיבה על אילו מדפים יהיה כדאי להתקין בבית העסק שלכם יכולים לחסוך מקום אחסון רב – וכתוצאה מכך גם הרבה מאוד כסף.

המרכיב הראשון שצריך לשים לב אליו הינו באיזו אופן אנו מתניידים במחסן וכיצד אנו מורידים ומכניסים את הסחורה אשר מונחת על גבי מדפים למחסן שבבית העסק שלנו. בהרבה עסקים צוואר הבקבוק שנוצר בכניסה למחסן יכול לחסום את דרכינו, לסרבל את הוצאת והכנסת הסחורה מהמחסן ולגרום לבלבול רב בסחורה הקיימת (כמו מידות, תוקף של מוצרים וכדומה). לכן, עלינו לחשוב כיצד אנו עומדים להתנייד במחסן – באם ההתניידות שלנו היא קצרה ורגלית ולא מצריכה מכשירים מסוימים על מנת להוריד את הסחורה מהמדפים במחסן הרי שנעדיף פתרונות אחסון מסוג קומפקטוס דהיינו מדפים שיודעים להתקפל אחד אל השני ולחסוך מקום אחסון רב. צורת מידוף זו מתאימה מאוד לחנויות נעליים ולחנויות בעלי מספר פריטים רב. באם אתם צריכים לאחסן את הסחורה שלכם לגובה וצורת ההתניידות במחסן היא באמצעות כלי רכב מסוים (מלגזה למשל), הרי שיהיה לכם כדאי לאחסן את הסחורה על גבי מדפים למחסן שהם מודולאריים וניתנים לשינוי בעת הצורך. ישנם הרבה מאוד עסקים בתחום המידוף שישמחו להציע לבעלי עסקים שמקימים מחסן או משדרגים אותו מידוף יד שניה אשר יכול להתאים למחסן שלכם ועל ידי כך לחסוך כסף רב.

המרכיב הנוסף שיש לשים לב אליו הוא הם שווה להשקיע עוד קצת מאמץ (וכן, גם כסף) ובמידת הצורך להתקין מערכת מידוף מסוג דרייב-אין: מערכת דרייב אין מנצלת את שטח המחסן בצורה הכי אופטימאלית שניתן ובעצם נותנת פתרונות אחסון קלאסיים לעסקים שיש להם צורך לאחסן משטחים רבים מאותו הסוג וללא בעיה של תוקף למוצרים. בשיטה זו, המוצרים מונחים על גבי מדפים שיושבים על מסילה והמוצרים נכנסים בתור כאשר המוצר האחרון שנכנס הוא יהיה גם הראשון שיצא.

שיהיה בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב