דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כרטיסי ביקור בעולם הדיגיטלי של ימינו 

מאת    [ 17/10/2013 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 12829 פעמים ]

כרטיסי ביקור בעולם הדיגיטלי של ימינו

 

כרטיסי ביקור נחשבים בעיני רבים, ובעיקר בעיני הדור הצעיר, למוצר דפוס של "הדור הישן". ואכן קיימת התחושה כי אין בהם צורך ממשי בעולם הדיגיטלי המפותח של ימינו, בו כל אדם מחזיק טלפון נייד ואפילו סמארטפון, טאבלט או מחשב נייד, אשר זמינים כל הזמן ומאפשרים יצירת סדר במידע ללא חיפוש ניירת מיותרת. אנשים רבים מאמינים שקל יותר להקריא את מספר הטלפון ליצירת הקשר עם העסק ושהלקוח ישמור אותו בטלפון הנייד שלו, או אפילו להשתמש באפליקציות שונות שמעבירות מידע מטלפון לטלפון באופן מהיר וקל.

 

ואולם דעה זו עשויה להיות טעות עסקית. כרטיסי ביקור הם עדיין מצרך חשוב ביותר עבור כל עסק, קטן כגדול. קודם כל הוא תורם מאוד ליצירת רושם מקצועי וזהות עסקית. עיצוב הכרטיס יחד עם לוגו החברה מעבירים את המיתוג והתדמית של החברה באופן ויזואלי, והלקוח יזכור זאת כאשר יתקל בשלט, בפלייר, באתר אינטרנט או בכל מוצר פרסומי אחר של החברה וישייך אותה אליכם. סיבה נוספת להדפסה של כרטיסי ביקור היא העובדה כי כרטיסי הביקור מאגדים את כל המידע באופן מרוכז. על כרטיס אחד קטן אפשר לפרט את כל הדרכים ליצירת הקשר עמכם, ולא רק את מספר הטלפון. למשל, מספר הטלפון האישי וגם המספר במשרד, מספר הפקס, כתובת למשלוח מכתבים וכתובת דואר אלקטרוני. פירוט מגוון דרכים ליצירת קשר יקלו על הלקוח ויאפשרו לו ליצור עמכם קשר באופן המתאים לו ביותר.

 

כרטיסי הביקור של ימינו נראים שונים מכרטיסי הביקור של פעם, וזאת בשל התפתחות הטכנולוגיה ואמצעי התקשורת שהתרבו. למשל, לרוב תמצאו על גבי כרטיסי הביקור, לצד הפרטים הרגילים, גם את כתובת אתר האינטרנט, הפייסבוק, הטוויטר, הסקייפ, וכל אותם אמצעי תקשורת מודרניים שהתפתחו בשנים האחרונות. זהו קשר ישיר בין כרטיסי הביקור המודפסים הנתפסים כחלק מהעולם הישן של התקשורת לבין העולם החדש והדיגיטלי. חשבו כמה מסובך ומתסכל יהיה להכתיב את כל המידע הזה ללקוח. בעזרת כרטיס הביקור הוא מקבל את כל המידע בבת אחת ובקלות, ובוחר לבד מה הוא ישמור ובאיזו דרך הוא יצור את הקשר עמכם.

 

אלמנט נוסף של המודרניזציה שמופיע כל כרטיסי ביקור ועל מוצרי דפוס רבים הוא ברקוד מרובע שמאפשר סריקה שלו על ידי האייפון או הסמארטפון ושמירת כל המידע המודפס לתוך הטלפון, או לחלופין קישור ישיר אל אתר האינטרנט או עמוד הפייסבוק של החברה או לכל מקום אחר ברשת. כרטיסי הביקור לא נעלמו מהעולם ואין זה נכון לוותר על הדפסה שלהם. פשוט יש לחשוב מחוץ לקופא של הפורמט המסורתי של כרטיסי ביקור, ולהתאים את העיצוב והניסוח שלהם לעולם הדיגיטלי החדש בו אנו חיים היום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב