דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד התגלתה התגלית 

מאת    [ 29/02/2008 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 2489 פעמים ]

Koryo Soojichim
אקופונקטורת ריפוי קוריאנית בכף היד


שיטת אקופונקטורת הריפוי הקוריאנית בכף היד המפורסמת בעולם כ: Koryo Hand Therapy או Soojichim התגלתה בשנת 1971 ע"י מומחה האקופונקטורה הקוריאני ד"ר Tae Woo Yoo ומאז כבשה את קוריאה בסערה והתפשטה ל- 50 מדינות נוספות.
אקופונקטורה - ?? זו טכניקת ריפוי, המהווה חלק בלתי נפרד מהרפואה המסורתית המזרחית. ישנם סגנונות רבים של אקופונקטורה שהתפתחו באסיה במשך אלפי השנים האחרונות. מהפכה זו נמשכת עד רגע זה.
ד"ר Yoo היה הראשון שגילה וזיהה בהיסטוריית הרפואה המזרחית, כי כף היד מהווה השתקפות מדויקת להפליא של גוף האדם. בתחילת הדרך, שיטת הריפוי הקוריאנית בכף היד, עסקה בעיקר בהשתקפות הפשוטה של הגוף בכף היד. בהדרגה, שולבו היבטים מעמיקים יותר של הרפואה המזרחית ובמיוחד הסגנון הייחודי של האקופונקטורה הקוריאנית. סגנון זה מדגיש את החשיבות של איברי הג'אנג-בו (האיברים הפנימיים). ד"ר יו הרחיב את התיאוריה המסורתית וייסד מערכת ייחודית להפליא.

למרות הרקע העמוק, שיטת הריפוי והטיפול היא פשוטה להפליא, אינה פולשנית, ללא תופעות לווי וללא כאב כל שהוא. המחטים מוחדרות לעומק מזערי של 1-2 מ"מ בלבד. בנוסף למחטים המיוחדות, נעשה שימוש נרחב במוקסות, טבליות כסף וזהב, קרן אלקטרונית ועוד. פשטות ובטיחות הטיפול, מאפשרים למטופלים לטפל dגם בעצמם עד לדרגה מסוימת.יעילותה המדהימה של שיטה ייחודית ומקורית זו לטיפול וריפוי מחלות שונות, הוכחה קלינית ברחבי העולם במהלך עשרות השנים האחרונות. בבסיס ההמצאה, קימת כאמור החשיבה כי פעילות הגוף ככלל, ניתנת לבקרה ושליטה דרך כפות הידיים. יתרה מכך, ניתן לטפל ולמנוע מחלות בעזרת המרצת ועיסוי כפות הידיים.

גילוי הרעיון עצמו התגלה בצורה בלתי שגרתית. באותה תקופה, ד"ר יו, בעצמו נצר למשפחת מומחים לאקופונקטורה, ערך מחקר נמרץ למציאת דרך יעילה יותר ופחות מכאיבה לעומת האקופונטורה הסינית המסורתית. ד"ר יו מספר " זה היה לילה קייצי חם של אוגוסט 1971, באותו זמו הייתי מעורב עמוקות במחקר אחר גישה חדשה לטיפול באקופונקטורה. החיפוש לא היה משימה קלה, למדתי ובצעתי ניסויים רבים בכל חלקי הגוף. אבל לא הצלחתי להביא לשום תוצאה.
הייתי מאוד מתוסכל מחוסר הצלחתי. זה קרה בחצות, לפתע התעוררתי משינה עמוקה בגלל כאב ראש חד בחלק האחורי של הראש. הכאב היה כל כך חזק עד שכמעט לא הצלחתי להניע את הראש . לחצתי על האזור הכואב, אבל זה לא עזר. לאחר מכן, דקרתי את האזור בעזרת מחט אקופונקטורה סינית מסורתית, אבל הכאב נשאר.
החלטתי לנסות ולחזור לישון ולהתעלם מהכאב.
לאחר זמן מה, אני חושב שהייתי במצב חצי רדום , הכה בי הרעיון, לנסות ולאתר מקום מקביל לראש בכף היד ובמיוחד באצבע האמצעית. התעוררתי מייד על מנת לנסות את הרעיון שהתגלה לי. רציתי לנסות זאת מאחר וזו הייתה הפעם הראשונה שחשבתי על כיוון זה.
לחצתי על קצה האצבע האמצעית בעזרת עט ובאמת, מצאתי נקודה כואבת במיוחד. לחצתי על אזורים אחרים באצבע באותו כוח על מנת להיווכח האם הכאב הוא כאב רגיל כתוצאה מהלחיצה או שזה כאב מסוג אחר לחלוטין. מצאתי שזה לא היה כאב רגיל. בכלל לא. הכאב היה חד וכואב במיוחד.
החדרתי מחט אקופונקטורה לנקודה הכואבת בכף היד, לאחר כמה דקות, הנס התרחש, הכאב בראש נעלם. פרק הזמן הקצר שנדרש לסילוק כאב הראש הדהים אותי. התחלתי לבדוק האם קימת הקבלה בין יתר חלקי הגוף לכף היד.אכן גילתי שכל חלקי ואיברי הגוף משתקפים בברור בכף היד. רפואה חדשה נולדה לעולם Soojichim, הידועה גם כ-
KHT - Koryo Hand Therapy השיטה הקוריאנית לריפוי בכף היד.






זאב גולן
ריפוי קוריאני בכף היד
Korean Hand Therapy
Koryo Soojichim
http://www.kht.org.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב