דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים מכון קעקועים? 

מאת    [ 01/10/2013 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 3820 פעמים ]

אין צורך במילים רבות מיד לגבי העובדה כי מכון קעקועים חייב להיות רציני ומקצועי בתחומו. הרי מדובר בעניין גופני, בסיכון מסוים (מיד נסביר) ובמצג שילווה את חיינו מעתה ואילך עד קץ הימים (אלא אם נחליט להסיר על ידי לייזר, וגם אז מדובר באפשרות לצלקת). משפטים אלה מובילים אל הבלתי נמנע: הרי כמה נקודות חשובות שחובה לקחת בחשבון לפני כל קעקוע: קטן או גדול, שחור- לבן או צבעוני, על החזה או מאחורי הכתף.

קעקוע הוא למעשה החדרה של צבע לעור. הפעולה מתבצעת על ידי מחט דקה, כאשר מדובר בצבע השחור ובמחט עבה יותר כאשר מדובר בהחדרת צבע אחר לעור. חובה לבדוק האם מדובר במכון קעקועים הפועל תחת רישיון משרד הבריאות. זאת ועוד, משום שמדובר ביצירת פצע על פני העור (וכן, הדם יורד, מנוגב וממשיכים הלאה במשך כל התהליך כולו), חשוב לוודא כי מדובר במחט שיצאה מהשקית אך ורק למענכם. הרגישות בנושא מעלה את המודעות של המקעקעים לעניין, ולכן רובם יראו לכם את השקית הסגורה הרמטית בה מונחת המחט לפני הפתיחה.

מקום קטן או מקום גדול?

בעקרון, גודל המכון אינו קובע את טיב המקום. אבל חשוב שתהיו מודעים לנושאים הבאים: מקום שומם, נידח וקטן, סטודיו בבית, אולי מציע מחיר נמוך יותר וייתכן שבאמת מדובר בעסק שווה, אבל חשוב לקחת בחשבון שמקום בו לא מבקרים אנשים רבים אינו עושה שימוש תדיר בצבעים העומדים לרשותו, ותאריך פג תוקף יש לכל דבר... תסיקו את המסקנות לבד. מצד שני, אין חובה ללכת דווקא על מותג הקעקועים התל אביבי במרכז העיר המבצע תמורת הון קעקועים, אפילו הקטנים ביותר. הפעילו היגיון בריא ופעלו לפי ההנחיות. המלצות של חברים מקועקעים תמיד יכולות לעזור.

אמנות לשמה

הציור או הרישום אינו חייב להילקח רק מהחוברות הקיימות במכון לקעקועים. מקעקע מקצועי וכשרוני מסוגל להעתיק ציורים, תמונות ואיורים ממקורות נוספים. ניתן להגיע למכון מצוידים ברעיון בראש או בסקיצה בלתי כשרונית בעליל. מתפקידו של המקעקע לצייר את הדבר האמתי על דף נייר ולאחר מכן להעביר את הציור לגוף.

מומלץ לבדוק את מידת הניסיון שיש למקעקע ולהתרשם מתיק העבודות שלו. מומלץ לנהל עמו שיחה אישית ולשאול לגבי השכלתו בנושא. אם החיפוש אחר מכון קעקועים מתחיל באינטרנט, חשוב לזכור כי תוכן יכול להירשם ללא קשר למציאות, ולכן 'עבודת רגליים' במקרה זה דרושה עבור ההתרשמות הסופית.

ואחרון אחרון חביב, אבל משמעותי מאוד

הכימיה בין המקעקע לבין הלקוח חשובה מאוד. הרי אין מדובר בזבן בחנות ובשירות טוב יותר או פחות. המקעקע יבצע את הקעקוע על הגוף במשך כמה שעות טובות. התקשורת הנוחה חשובה מפני שמדובר בתהליך כואב ואיטי. לסיכומו של דבר: בחרו את מי שמצא חן בעיניכם בתנאי שיש לו רישיון משרד הבריאות, ניכר שהוא מפעיל מקום ערני ופעיל וידו כאמן מצאה חן בעיניכם.

למידע נוסף אודות קעקועים ופירסינג, בקרו באתר: http://www.inkme.co.il

המאמר נכתב בידי מומחי האתר inkme, פורטל הקעקועים המוביל בישראל, אשר שם לו למטרה להפוך למקור המידע המוביל בישראל בנוגע לקעקועים ופירסינג.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב