דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קליפים לבר מצווה 

מאת    [ 26/08/2013 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 1978 פעמים ]

אם אתם נמצאים בתקופה של תכנון בר מצווה, אתם כבר בטח יודעים למה הכוונה בכותרת מאמר זה: קליפים לבר מצווה. אם לא, שאלו את הבן שלכם, הוא כבר יספר לכם.

יחד עם בחירת המיקום, הקייטרינג והתקליטן, קליפים לבר מצווה הפכו במהירות לאחד מהיסודות המרכזיים של כל מסיבת בר מצווה. סרטון ווידאו שמוקרן על מסך גדול במהלך המסיבה, וכולל ליווי מוסיקלי הולם, ומבחר תמונות שמתארות את שלוש עשרה השנים בחיי הנער שהובילו עד עצם היום הזה – יכול לרגש מאוד את קהל האורחים.

בדרך כלל הסרטון נמשך כשמונה עד עשר דקות והווידאו מדגיש את שלוש עשרה השנים באופן משעשע שמאפשר למוזמנים לחוות את הייחוד של נער הבר מצווה.

יש משפחות שמעדיפות לשלוח את סרטון הווידאו כחלק מההזמנה לחגיגת הבר מצווה המתקרבת של הבן שלהם. לדוגמה, אחד הסרטונים האלה הפך לסנסציה באינטרנט כשזכה לכמעט 70,000 צפיות בלילה אחד. העיקרון בסרטון היה פשוט – הוצג דיאלוג מתוך סצנה בסרט מפורסם שתיאר סיפור מקראי. הדיאלוג הושתק, ובמקומו הושמע דיאלוג שקשור למסיבת הבר מצווה, כשההבדל בין שני הדיאלוגים הפך את הקטע למשעשע ביותר.

אז אולי רוב המשפחות לא יבחרו ללכת כל כך רחוק, אבל אין ספק שלא יוותרו בקלות על הצגת סרטון וידיאו שהוכן במיוחד למסיבת הבר מצווה.

לא אחדש לכם אם אומר שעשר דקות של סרט יכולות לעבור ממש במהירות, או להיראות כמו נצח. אם הווידאו ייערך באופן גרוע, במקום לרגש את הקהל, הוא פשוט ישעמם אותו. לכן, חשוב מאוד שהקליפ יבוצע בידי חברה מנוסה שתדע לברור את התבן מהמוץ. לאיש המקצוע יהיה פחות קשה רגשית לוותר על כל תמונה שבה ילד הבר מצווה מחייך כתינוק חמוד אדום לחיים. לעומת זאת, להורים, מדרך הטבע, קשה לבחור, והם עלולים להעמיס יותר מדי תמונות על הקליפ, ובכך לפספס את המטרה.

יצירת קליפ מוצלח תלויה גם ביכולת לספר סיפור. זהו למעשה סרט תיעודי על נער הבר המצווה, מיהו ומה מניע אותו. חשבו איך אתם מרותקים למסך כשאתם רואים סרט תיעודי טוב בטלוויזיה שמספר לכם על אדם או על חוויה שלא הכרתם לפני כן.

היכולת לביים סרט ברמה שתעניין את האחרים היא לא מנת חלקו של כל אדם. לכן, מומלץ להניח את העשייה בידי חברות שמתמחות בנושא. חברות שיציעו לכם רעיונות רבים ליצירת קליפ מוצלח לבר המצווה המתקרב ובא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב