דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם הסיפורים על המצליחנים העסקיים נכונים 

מאת    [ 25/08/2013 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1709 פעמים ]

תפסה אותי ידיעה בעיתון גלובס של יום א 25.08.2013 על כי המכללה של דונלנד טרמפ המיליונר מסדרת המתמחה והמיליארדר בפועל נתבעה ע"י מדינת ניו יורק בסך של 40 מיליון דולר, האמת ש 40 מיליון דולר זה לא הרבה כסף לאיש עסקים חובק עולם (אשר השקעותיו לא פסחו גם על  ישראל בהקמת מגרש גולף באשקלון) אשר התביעה חושפת מעשים לא מכובדים המשויכים למיליארדר באופן הפעלת המכללה, שימוש במותג האישי שלו כקרדום לעשיית כסף שלא כדין, הבטחות שווא, וכ"ד. וחשבתי לתומי עד מתי נמשיך ונספר לכול העולם על תעלולי המצליחנים התופשים שיעורים וקורסים שלמים אצל אלה שרוצים להיות עשירים.

כ מי שנותן ייעוץ עסקי אני לא מפסיק לראות ספרים של כול מיני מיליונרים, מיליארדרים, אשר מספרים את סיפור חייהם, ואנשים צעירים השואפים להתאשר במהירות האור משננים כול מילה במילה הנכתבת בספרם ומנסים לחלום ליישום מה שהמצליחנים הצליחו אז גם הם יצליחו.

כ יועץ אסטרטגי אני למד מכתב התביעה כי בשמו של המיליארדר הובטחו לתלמידים שירשמו וישלמו עשרות אפי דולרים כי יפגשו עמו, ילמדו ממנו ואפילו ייקח את הבוגרים המצטיינים כמתמחים בעסקיו, אך לטענת התביעה לא דובים ולא יער, ואם לזכור מי זה שתובע זה לא אדם פרטי אלה מדינה בארצות הברית הלוא היא מדינת ניו יורק שם נמצאת המכללה.

כ יועץ עסקי  גם אני קראתי את ספרו של דונלנד טרמפ ולמדתי את כול התרגילים והפעלולים העסקיים אשר ביצע, את הקשיחות בעסקים ואת משחק הפוקר שהציג בספר, אבל אם לשפוט באופן כללי אף ספר של מיליארדר כזה או מיליארדר אחר לא יכול להיות משוכפל בחיים של אנשים אחרים.

כול בוגר מנהל ושיווק למד על האנשים הגדולים שעשו עסקים קטנים ונהיו לאנשים עשירים גדולים כמו הבעלים של GMC באמריקה, על אותו אופה שהפך להיות מלך העוף המטוגן,  או אותו יפני שבנאומי ההצלחה שלו הביא לאולמות אלפים ועשרות אלפים של אנשים הצמאים כול כך להצלחה, או לרווחה כלכלית.

ובכן קוראי, אין שכפול של הצלחות, יש הצלחות חדשות, אתם יכולים להצליח בדרכים אחרות, מה שהיה טוב פעם כבר לא עובד היום, אף מיליונר או כזה שעושה מיליונים מתשוקתם של אחרים לא יכול להנחיל את ההצלחה שלו בהצלחה שלכם, כול נושא כל מקרה הוא אינדיבידואלי לחלוטין.

הפסיקו להיות פתיים ולהאמין או לדבוק בהצלחה של האחר, הכול זו אחיזת עיניים, הנוצרת כולה בעבורכם בכדי שתוציאו כסף להעשיר את אותם המיליארדרים המתעשרים בזכותכם.

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב