דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה היא שיטת Warp.app.GPS לאימון הרכבים ?! 

מאת    [ 21/08/2013 ]

מילים במאמר: 672   [ נצפה 1965 פעמים ]

warp.app.GPS הוא שמו של תהליך אימון להקות בגישה הוליסטית חדשנית שפיתחתי במהלך שנים הכולל ליווי והדרכה של להקה בכל קשת העשייה בתחום המוזיקה, משלב כתיבת השירים ועד שלב הפצת החומרים וקיום ההופעות.

 בתהליך האימון קורים 4 דברים עקריים : 

1. אתם מקבלים מפה ברורה כיצד תוכלו להגיע מהנקודה שבה אתם נמצאים כלהקה אל עבר היעד שהוא הגשמת הפוטנצאל האומנותי והמסחרי שלכם , או אם תרצו אל קבלת ההכרה ע"י הקהל שלכם 

2. אתם מקבלים ארגז כלים ובו כל הידע המקצועי , הטיפים והדרכים להתמודד עם כל האתגרים שצפויים לכם בדרך אל הגשמת היעדים האומנותיים והמסחריים המשקפים את הפוטנציאל שלכם 

3. ביחד אנחנו יוצרים מוצרים מוחשיים , כלי רכב אם תרצו , בעזרתם נגיד אל היעד שלנו מהר יותר ובעוצמה, מוצרים כגון מופע מופק בסטנדרטים הגבוהים ביותר , הקלטות מצולמות המופקות "לייב" בחדר חזרות / אולפן (live sessions), הפקת DVD של הופעה חיה , הפקת סרטון פרומו לסיבוב ההופעות של הלהקה , סינגלים למטרת הפצה ברשתות החברתיות ובמדיה ועוד...

4. מתגבשים : הזהות האומנותית של ההרכב הכוללת את הקונספט , הסאונד , הסגנון וההגשה שבאים לידיי ביטוי ברפטואר השירים שנתכב, נבחר , עובד והופק כדי להוות בסיס ליצירת מוצר הקצה - אלבום מלא ומופע המלווה את יציאתו ..

מה כוללת השיטה ?

w.a.r.p

!Writing - ייעוץ והכוונה בבחירת השירים עזרה בהלחנה ובעיבוד הטקסטים

Arranging - עיבוד בחדר החזרות , עזרה המציאת תפקידים , גיבוש הסאונד

Recording - הפקה מוזיקלית וליווי תהליך ההקלטות באולפן, המיקס והמאסטרינג 

Performing - הנחייה בחזרות על במה בדרך לבניית מופע מופק ומקצועי

a.p.p.

 and Post production - ייעוץ בבניית אסטרטגיה שיווקית,הכרת התעשייה ודרכי ההפצה 

 G.P.S.

המטרה  - Going.Public.Soon 

 

או בקיצור אימון והדרכה לאורך כל שלבי העיסוק בתחום המוזיקה המקצועית מיצירה עד הגשמה , מרעיון גולמי ועד הפצת המוצר המוגמר !

 

וכעת ארחיב: 

 אימון להקות מתחיל בגיבוש הקונספט והזהות הייחודית של הלהקה , מה שיגרום לאנשים לזהות את הלהקה שלכם משמיעה ולרצות לשמוע דווקא אתכם, כולל בחירת שירים מתוך הרפרטואר , הנחיה לכתיבת שירים חדשים שישלימו את התמהיל שייצור את זהות הלהקה וישלים את ה"מוצר" ואת עיבוד הטקסט הלחן והמבנה .  הדבר נעשה באמצעות מפגשים שבועיים בחדר החזרות או בחדר כתיבה במתחם האימון שלי ברמת השרון.

 

בהמשך ,השירים הכתובים שעברו את שלב העיבוד הראשוני ,  עוברים לשלב העיבוד המלא , הכולל את גיבוש הסגנון והסאונד האופייני והעדכני בהתאם לסטנדרטים המקצועיים והאומנותיים המקובלים היום ואת בחירת התפקידים שישרתו את השיר ואת הקונספט הכללי בצורה הטובה ביותר וכמובן אימון וליטוש הביצוע עד שלב בו הוא מוכן להיות מוגש לקהל. שלב זה מתבצע בחדר החזרות המאובזר שבמתחם האימון שלי ברמת השרון . 

 

מכאן נעבור לשלב בניית מופע מקצועי שמייצג את הקונספט הסגנון והמסר שלכם איתו תוכלו לעלות על כל במה ובכל מסגרת וליצור את אפקט ה"וואו" בכל פעם מחדש. זה נעשה באמצעות מפגשי אימון ספציפיים על אלמנטים הקשורים למופע הכוללים גם חזרות על במה אמיתית שנמצאת אף היא במתחם האימון שלי ברמת השרון.

 השלב הבא שמגיע, הוא כמובן הפקה מוזיקלית בהקלטות , אם מדובר בסינגל , אי.פי הכולל מס' סינגלים, אלבום מלא או "live recorded session" , את ההחלטה מה הדבר הנכון לכם ביותר לעשות בשלב זה אנחנו עושים ביחד וכמובן שאני מלווה אתכם בכל שלבי ההפק'ה ,החל מביצוע אדפטציה של השירים שנבחרו להקלטה ואימון  לקראת ההקלטה ועד בחירת הטכנאי והאולפן , ניהול של כל התהליך תוך הקפדה על כל הפרטים ,כאשר אני מוודא שאתם מקבלים את התוצאה הטובה ביותר בהתאם למטרות ולתקציב שלכם .

כך שאתם נהנים מכל הנסיון והידע הרב שלי בתחום ויכולים להיות מרוכזים ב- 100% ביצירה ובביצוע שלכם באולפן .

 מעבר לכל זה ומתוך הנסיון הרב שיש לי כמוזיקאי פעיל בתעשיית המוזיקה הישראלית , אני מעביר סדנאות ללהקות אותן אני מאמן , שעוסקות בכל התחומים הנלווים לעשיית המוזיקה כולל , שיווק ברשת ובמדיה החברתית, בוקינג , ניהול וייצוג, יחסי ציבור והפצה של חומרים מקוררים למדיה ועוד', כך שבמהלך האימון אתם מקבלים את כל הכלים שאתם צריכים כדי לעשות את זה בעצמכם בצורה מקצועית ונכונה. ממש כפי שאני עשיתי בעצמי ביחד עם חברי מ"התקווה 6" ... כמובן שברקע אני מאפשר לכם להתייעץ איתי באופן שוטף במייל בפייסבוק ובטלפון על דברים נקודתיים על בסיס זמינות ... לכל מיש רוצה לשמוע ממקור ראשון מומלץ מאוד לדבר עם כל אחד מחברי הלהקות אותן אני מאמן שיספרו לכם מהזוית שלהם כיצד תהליך האימון תורם להתקדמות ולהתפתחות שלהם כלהקה .. 

 

נתראה באימון :)

עידו לדרמן מפיק מוזיקלי | מפתח הגישה ההוליסטית לעבודה עם מוזיקאים Warp.app.GPS


 idolederman@gmail.com או בטלפון 050-3203060


https://www.facebook.com/idolederman.producer




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב