דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסה על קנבס למשרדים - קישוט יוקרתי או עיצוב פרקטי? 

מאת    [ 20/08/2013 ]

מילים במאמר: 587   [ נצפה 2037 פעמים ]

משרד עורכי דין, משרדי חברה, משרדים בשירות הציבורי, משרד רואי חשבון, וכל משרד אחר- מה לא נעשה כדי שיראה מפואר, נעים, מזמין, מרשים, מעוצב ויפה? ההשקעה בריהוט המשרד יקרה ודורשת זמן רב. הדרך להפוך משרד ליפה יותר, מלבד רכישת ריהוט וספרים היא ללא ספק קישוטו בחפצי אמנות. מי שרוצה לעצב משרד שמשדר יוקרה ואיכות, משרד מעוצב, חמים, נעים, מזמין ובעל אווירה מתבקשת חייב להיעזר בחפצי אמנות. כשמדברים על חפצי אמנות מתכוונים בעיקר לתמונות.

 

חפצי אמנות למשרד? לא חייב להיות יקר

אבל אמנות כמו אמנות היא נחלת עשירים בלבד. נכון שתמונה של פיקאסו תשדרג את המשרד שלכם פלאים אבל לא תשדרג ובוודאי תשנה את מצב חשבון הבנק שלכם. אל דאגה- זה לא הכל או כלום. התפתחות הטכנולוגיה המאפשרת הדפסת תמונות וציורים על קנבס הוזילה מאד את שוק האמנות. לכל אדם יש אפשרות לרכוש בזול תמונות ויצירות אמנות יקרות ויפות המועתקות באיכות גבוהה על קנבס. את קירות המשרד יאתרו יצירות אמנות לצד תמונות נוף ואפילו תמונות הווי מחיי העובדים- את  אלה ניתן ומומלץ להדפיס על קנבס.

 

מה זה קנבס?

קנבס הוא בד ששימש בעבר ליצירת אוהלים, מפרשים ויריעות בד לכיסוי חפצים גדולים כגון סירות וכדומה. עם הזמן החל לשמש הקנבס, בשל תכונותיו המיוחדות כמצע לציור. שרידותו של הבד, עמידותו הגבוהה והיכולת לצפותו, לעבדו ולצייר או להדפיס עליו מבלי שהצבע ימרח ותוך שהוא נשמר לשנים רבות הפכה את הקנבס לבד מבוקש לציורים והדפסה של תמונות, איורים, ציורים, תרשימים וכן הלאה. קנבס העשוי בעיקר מכותנה הוא בד גס הארוג בצורה גסה. כיום ישנם בדי קנבס המיועדים לשמש כמצע להדפסת תמונות ולהעתקת ציורים אמנותיים. הדפסת תמונות על קנבס איכותי מתאפשרת הודות לטכנולוגיות חדישות ומתקדמות- מדפסות ייחודיות, דיו ייחודי, ציפויים, מסגרות וטכניקות מגוונות. אם תבחרו תמונה איכותית ברזולוציה גבוהה או יצירת אמנות בלתי נשכחת ותלכו למומחה שמתמצא בתחום הוא יוכל לייצר עבורכם תמונה גדולה, רצינית, יפה ומפוארת, שנראית לא פחות טוב מהמקור.

 

 

למה להדפיס על קנבס?

בבואכם לעצב את המשרד תוכלו לבחור כל תמונה או כל יצירת אמנות שרק תחלמו עליה, לבחור מסגרת מרשימה ושיוויתם למשרד שלכם מראה בלתי נשכח. המגוון העצום של התמונות, האפשרות לבחור מבין מאות או אלפי תמונות וגם האיכות של התוצאה הסופית הופכת את האופציה של הדפסת תמונות, ציורים ואיורים על קנבס למתבקשת בהחלט. גם העובדה שתוכלו לבחור כל גודל וצורה שתרצו; העובדה שהמחיר של הדפסה על קנבס הוא לא בשמים; העובדה שהדפסה על קנבס היא הדפסה איכותית ומדויקת; העובדה שהתוצאה המתקבלת מדהימה חדה וזהה למקור; העובדה שהתמונה המתקבלת חדה ויפה, הצבעים ברורים ומודגשים והכל נראה מהמם ביותר; העובדה שהתמונה שהודפסה על קנבס תשמר שנים רבות- עשרות שנים והמראה המתקבל על קנבס הוא עמוק, צלול, מעניין ויפה- מה שנותן ערך מוסף למזכרת הבלתי נשכחת. כל אלה מוכיחים שרכישת תמונת קנבס מומלצת במיוחד. בנוסף לכל זאת- אפשר למסגר את הקנבס בכל דרך וגם לשוות לתמונה מראה מט או מבריק בעזרת לכה. ציפוי לכה גם מגן על התמונה מפני נוזלים וכתמים מה שמאפשר את שרידותה ועמידותה זמן רב – יש לה הגנה מכל הפגעים האפשריים.

 

לא רק תמונות

רוב המשרדים רוכשים תמונות על קנבס לשם העיצוב, הקישוט והאבזור של המשרדים. אך יש גם בעלי מקצוע הנזקקים לקנבס גם לשם ייעול תהליך העבודה שלהם. הכוונה לא לתמונות של עובדים, הווי ונוף המודפסות על קנבס ולא לאיורים, ציורים ויצירות אמנות המועתקים ומודפסים על קנבס אלא לקנבס ככלי עבודה. ניתן להדפיס על קנבס – ובעלי מקצוע רבים, כגון, אדריכלים ומהנדסים עושים זאת – גם תרשימים, שרטוטים, תכניות עבודה, תרשימי זרימה וסקיצות.

 

יהב שמר, מייסד ושותף בחברת מאיה ויז'ן פיתוח וקידום אתרים, משמש בתפקיד מנהל פיתוח עסקי, כחלק מעבודתי אני עורך את אתר הקנבס מבית נור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב