דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת דואר ישראל ואקסל טלקום משיקות מכונה דיגיטלית לביול דברי דואר: חיסכון בזמן וכסף 

מאת    [ 25/02/2008 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2758 פעמים ]

חברת דואר ישראל וחברת אקסל טלקום משיקות בימים אלה מכונה דיגיטאלית חדשה לביול אוטומטי של דברי דואר לחברות ועסקים. המכונה מאפשרת לחשב במדויק את עלות הביול בעזרת משקל אינטגראלי ומונעת ביול יתר או חסר. מכונת הביול מבטלת את הצורך ברכישת בולים לחברות ועסקים ומעניקה הנחות משמעותיות ללקוחות, בכפוף למחירון הדואר. המכונה מאפשרת הדפסת לוגו וטקסט שיווקי על גבי המעטפה, שיכול לשמש לפרסומת למוצר או שרות וכמו כן לשיפור תדמית הארגון.

השקת מכונות הביול של חברת נאופוסט הינה צעד טכנולוגי ושיווקי חשוב לחברת דואר ישראל במסגרת שיפור השרות ללקוחות העסקיים. חברת דואר ישראל מיישמת בכך את מימוש החזון העסקי של החברה ע"י פיתוח והוספת מוצרים טכנולוגיים, שישרתו את הלקוחות ומכונות הביול החדשות מעמידות את החברה ואת לקוחותיה בשורה אחת עם ספקי דואר מהמובילים בעולם" אומר אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל ומוסיף: "חברת דואר ישראל הקצתה תקציב גדול ביותר לשיפור מערכות המיחשוב שלה והכנסת טכנולוגיות חדשות לייעול עבודת הדואר ולרווחת לקוחותיה".

מכונות הביול הדיגיטליות , של נאופוסט נמצאות בשימוש נרחב ברחבי ארה"ב ואירופה, במשרדים וחברות קטנות , בארגונים גדולים ובחברות בינלאומיות. מכונות הביול מאפשרת עבודה יעילה וחסכונית וזאת במקביל לשיפור תדמית הארגון. מסקר שוק שערכה אקסל טלקום עולה, כי רוב הארגונים העסקיים אינם משתמשים במכונות הביול, וחדר הדואר באותם ארגונים מנוהל באמצעים מיושנים. מכונות הביול של חברת NEOPOST מותאמות לגודל הלקוח ולכמות השימוש היומי בדואר, וחלק מתהליך שילוב המוצר בקרב הלקוחות, יכלול ייעוץ והתאמת המוצר בהתאם לצרכיו.

לדברי אשי מרק, סמנכ"ל שיווק ומכירות באקסל טלקום, אחוז מכונות הביול בישראל הוא מהנמוכים בעולם. לדוגמא באנגליה קימות יותר מ- 200,000 מכונות ביול בעוד שבישראל יש פחות מ-3000 מכונות "מכונות הביול הקיימות בשוק הם בנות 5 - 20 שנה, ואינן נותנות מענה הולם לבעיות ולאתגרים, שארגונים נתקלים ביום יום. אקסל משיקה בישראל את טכנולוגיית מכונות הביול המתקדמת בעולם. לקוחות יוכלו ליהנות מתכונות ייחודיות אשר פותחו בעבור השוק הישראלי. בישראל ימכרו מכונות הביול עם משקל אינטגראלי שיקצר את תהליך משלוח הדואר. באמצעות המשקל ניתן יהיה לבייל את כלל מוצרי הדואר כגון דואר רשום, משלוח לחול ו-EMS", אומר מרק.

NEOPOST היא החברה הגדולה באירופה לפתרונות דיוור. הפתרונות של NEOPOST מאפשרים ללקוחותיה שליטה טובה יותר בפעילות הדיוור, ייעול התהליך וחיסכון בעלויות. החברה, שהוקמה לפני יותר מ- 80 שנה, מתמחה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתחום הדואר, ובין היתר פיתחה את מכונת הביול הראשונה בעולם ומכונת קיפול המכתבים האוטומטית הראשונה.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב