חברת דואר ישראל וחברת אקסל טלקום משיקות בימים אלה מכונה דיגיטאלית חדשה לביול אוטומטי של דברי דואר לחברות ועסקים. המכונה מאפשרת לחשב במדויק את עלות הביול בעזרת משקל אינטגראלי ומונעת ביול יתר או חסר. מכונת הביול מבטלת את הצורך ברכישת בולים לחברות ועסקים ומעניקה הנחות משמעותיות ללקוחות, בכפוף למחירון הדואר. המכונה מאפשרת הדפסת לוגו וטקסט שיווקי על גבי המעטפה, שיכול לשמש לפרסומת למוצר או שרות וכמו כן לשיפור תדמית הארגון.
השקת מכונות הביול של חברת נאופוסט הינה צעד טכנולוגי ושיווקי חשוב לחברת דואר ישראל במסגרת שיפור השרות ללקוחות העסקיים. חברת דואר ישראל מיישמת בכך את מימוש החזון העסקי של החברה ע"י פיתוח והוספת מוצרים טכנולוגיים, שישרתו את הלקוחות ומכונות הביול החדשות מעמידות את החברה ואת לקוחותיה בשורה אחת עם ספקי דואר מהמובילים בעולם" אומר אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל ומוסיף: "חברת דואר ישראל הקצתה תקציב גדול ביותר לשיפור מערכות המיחשוב שלה והכנסת טכנולוגיות חדשות לייעול עבודת הדואר ולרווחת לקוחותיה".
מכונות הביול הדיגיטליות , של נאופוסט נמצאות בשימוש נרחב ברחבי ארה"ב ואירופה, במשרדים וחברות קטנות , בארגונים גדולים ובחברות בינלאומיות. מכונות הביול מאפשרת עבודה יעילה וחסכונית וזאת במקביל לשיפור תדמית הארגון. מסקר שוק שערכה אקסל טלקום עולה, כי רוב הארגונים העסקיים אינם משתמשים במכונות הביול, וחדר הדואר באותם ארגונים מנוהל באמצעים מיושנים. מכונות הביול של חברת NEOPOST מותאמות לגודל הלקוח ולכמות השימוש היומי בדואר, וחלק מתהליך שילוב המוצר בקרב הלקוחות, יכלול ייעוץ והתאמת המוצר בהתאם לצרכיו.
לדברי אשי מרק, סמנכ"ל שיווק ומכירות באקסל טלקום, אחוז מכונות הביול בישראל הוא מהנמוכים בעולם. לדוגמא באנגליה קימות יותר מ- 200,000 מכונות ביול בעוד שבישראל יש פחות מ-3000 מכונות "מכונות הביול הקיימות בשוק הם בנות 5 - 20 שנה, ואינן נותנות מענה הולם לבעיות ולאתגרים, שארגונים נתקלים ביום יום. אקסל משיקה בישראל את טכנולוגיית מכונות הביול המתקדמת בעולם. לקוחות יוכלו ליהנות מתכונות ייחודיות אשר פותחו בעבור השוק הישראלי. בישראל ימכרו מכונות הביול עם משקל אינטגראלי שיקצר את תהליך משלוח הדואר. באמצעות המשקל ניתן יהיה לבייל את כלל מוצרי הדואר כגון דואר רשום, משלוח לחול ו-EMS", אומר מרק.
NEOPOST היא החברה הגדולה באירופה לפתרונות דיוור. הפתרונות של NEOPOST מאפשרים ללקוחותיה שליטה טובה יותר בפעילות הדיוור, ייעול התהליך וחיסכון בעלויות. החברה, שהוקמה לפני יותר מ- 80 שנה, מתמחה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתחום הדואר, ובין היתר פיתחה את מכונת הביול הראשונה בעולם ומכונת קיפול המכתבים האוטומטית הראשונה.
השקת מכונות הביול של חברת נאופוסט הינה צעד טכנולוגי ושיווקי חשוב לחברת דואר ישראל במסגרת שיפור השרות ללקוחות העסקיים. חברת דואר ישראל מיישמת בכך את מימוש החזון העסקי של החברה ע"י פיתוח והוספת מוצרים טכנולוגיים, שישרתו את הלקוחות ומכונות הביול החדשות מעמידות את החברה ואת לקוחותיה בשורה אחת עם ספקי דואר מהמובילים בעולם" אומר אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל ומוסיף: "חברת דואר ישראל הקצתה תקציב גדול ביותר לשיפור מערכות המיחשוב שלה והכנסת טכנולוגיות חדשות לייעול עבודת הדואר ולרווחת לקוחותיה".
מכונות הביול הדיגיטליות , של נאופוסט נמצאות בשימוש נרחב ברחבי ארה"ב ואירופה, במשרדים וחברות קטנות , בארגונים גדולים ובחברות בינלאומיות. מכונות הביול מאפשרת עבודה יעילה וחסכונית וזאת במקביל לשיפור תדמית הארגון. מסקר שוק שערכה אקסל טלקום עולה, כי רוב הארגונים העסקיים אינם משתמשים במכונות הביול, וחדר הדואר באותם ארגונים מנוהל באמצעים מיושנים. מכונות הביול של חברת NEOPOST מותאמות לגודל הלקוח ולכמות השימוש היומי בדואר, וחלק מתהליך שילוב המוצר בקרב הלקוחות, יכלול ייעוץ והתאמת המוצר בהתאם לצרכיו.
לדברי אשי מרק, סמנכ"ל שיווק ומכירות באקסל טלקום, אחוז מכונות הביול בישראל הוא מהנמוכים בעולם. לדוגמא באנגליה קימות יותר מ- 200,000 מכונות ביול בעוד שבישראל יש פחות מ-3000 מכונות "מכונות הביול הקיימות בשוק הם בנות 5 - 20 שנה, ואינן נותנות מענה הולם לבעיות ולאתגרים, שארגונים נתקלים ביום יום. אקסל משיקה בישראל את טכנולוגיית מכונות הביול המתקדמת בעולם. לקוחות יוכלו ליהנות מתכונות ייחודיות אשר פותחו בעבור השוק הישראלי. בישראל ימכרו מכונות הביול עם משקל אינטגראלי שיקצר את תהליך משלוח הדואר. באמצעות המשקל ניתן יהיה לבייל את כלל מוצרי הדואר כגון דואר רשום, משלוח לחול ו-EMS", אומר מרק.
NEOPOST היא החברה הגדולה באירופה לפתרונות דיוור. הפתרונות של NEOPOST מאפשרים ללקוחותיה שליטה טובה יותר בפעילות הדיוור, ייעול התהליך וחיסכון בעלויות. החברה, שהוקמה לפני יותר מ- 80 שנה, מתמחה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתחום הדואר, ובין היתר פיתחה את מכונת הביול הראשונה בעולם ומכונת קיפול המכתבים האוטומטית הראשונה.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il