דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור חברת אחסון אתרים 

מאת    [ 24/02/2008 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 4227 פעמים ]

1. מהו בעצם אחסון אתרים?

לאחר שסיימתם לבנות את האתר שלכם, עליכם לדאוג לכך שיהיה זמין לכולם ברשת האינטרנט, זהו תפקידן של חברות אחסון אתרים.

חברות אחסון אתרים מחזיקות שרתי אינטרנט, אלו הם בעצם מחשבים חזקים מאוד המוצבים בחוות שרתים המקושרת לאינטרנט בקווים רחבים מאוד ומגובה במערכות חשמל כפולות, גנרטורים וכו.

לאחר שסגרתם עסקה עם אחת מחברות אחסון אתרים הקיימות בשוק, החברה תדאג להציב את האתר על גבי אחד משרתיה ותטפל גם בהפניית הדומיין (כתובת האינטרנט שלכם) לאתר.

2. כיצד לבחור חברת אחסון אתרים?

החיפוש בגוגל היום מעלה אלפי חברות אחסון אתרים, אבל למעשה, רבות מהחברות לכאורה שמציגות אתר לאחסון אתרים כלל אינן חברות ולעיתים מדובר באדם בודד אשר קנה שטח אחסון אתרים גדול דרך האינטרנט מחברה כלשהי בחו"ל ומוכר חלקים משטח האחסון שרכש במחיר זול. מדוע לא לבחור בעסקה כזאת? נתחיל בכך שגם אותו אדם בעל חברת אחסון אתרים לכאורה אינו יודע בפועל היכן ממוקם השרת באמת והוא עצמו עשה עסקה וירטואלית, בהרבה מקרים, כאשר יש תקלות, גם אותו אדם חסר אונים כאשר כל הקשר בינו לבין החברה בה רכש את שטח אחסון אתרים הנו וירטואלי בלבד ואין לו מענה. אם האתר שלכם חשוב לכם לא תוכלו להרשות לכם ימים ארוכים בהן האתר שלכם "למטה" ואינו זמין.

חשוב מאוד לוודא כי חברת אחסון אתרים עמה אתם עומדים לעשות עסקה נותנת לכם מענה טלפוני אמיתי לפחות בימי העבודה, רוב חברות אחסון אתרים הקיימות היום בשוק אינן נותנות מענה טלפוני לצורך תמיכה וכל התמיכה נעשית דרך שליחת אמייל לחברה, כמובן שדבר זה אינו מספק מענה הולם ללקוח אשר נתקל בעיה בקבל אמייל דחוף ואינו יכול לחכות שעות לתשובה באמייל אשר גם היא אינה מספקת, חלק מהחברות אינן נותנות כלל מענה טלפוני לתמיכה וחלקן נותנות תמיכה טלפונית בתשלום נוסף, אבל חברות אלה מצניעות את הדבר לפני סגירת עסקה. לכן חשוב לוודא כי תקבלו תמיכה טלפונית חינם כל שעות היום.

בנוסף, חשוב לוודא כי חברת אחסון אתרים אשר עמה אתם עומדים לבצע עסקה הנה חברה בע"מ ולא עסק פרטי, עצם היות החברה חברה בע"מ מעיד על רצינות , שקיפות ועל מחזור סביר בדרך כלל.

בבואכם לבחור חברת אחסון אתרים חשוב גם לקרוא את הסעיף אודות החברה אשר מופיע כמעט בכל אתר, בחברה רצינית לאחסון אתרים תמצאו מידע חשוב באשר לוותק החברה (ביגנט למשל עוסקת באחסון אתרים מאז 1999) ועל לקוחותיה, לעומת זאת, ישנם אתרים אשר באודות החברה כותבים משהו חסר משמעות כגון: הוקמנו על מנת לספק שירות טוב ומענה בנושאי אחסון אתרים" , זה נחמד, אבל לא כולל שום מידע החשוב לכם על וותק החברה ומי לקוחות החברה.

חשוב גם לוודא כי חברת אחסון אתרים אשר עמה אתם מתקשרים מחזיקה שרתים משלה וכי אלה ממוקמים בארץ. בחירת חברת אחסון אתרים אשר שרתיהם ממוקמים בארץ חשובה מבחינת המהירות אם רוב לקוחותיכם ממוקמים בארץ, כמו כן גוגל ישראל נותנת עדיפות בחיפוש דרכה לאתרים הממוקמים בארץ. לגבי העובדה כי השרתים שייכים לחברה אני מחזיר אתכם הקוראים למעלה לסעיף בו כתבתי על ה"חאפרים" בתחום הרוכשים שטח אחסון מחברה אלמונית בחו"ל ומוכרים לכם שטחי משנה.

ניתן גם לעיין במכתבי לקוחות אשר מופעים בחלק מאתרי החברות אחסון אתרים ולהתרשם מאמינותם .

לסיכום, הנה בקצרה הדברים החשובים בבחירת חברת אחסון אתרים.

1. וותק החברה.
2. היות החברה חברה בע"מ.
3. תמיכה טלפונית חינם, (אינה קיימת ברוב החברות).
4. מיקום שרתים בארץ.
5. לקוחות החברה, (לקוחות מוכרים - מעיד על אמינות).

לסיום הרשו לי להפנות אתכם לאתר חברת ביגנט אשר אני מקימה ומייסדה והפועלת מאז 1999 באחסון אתרים, רישום דומיין ובניית אתרים, באתר תוכלו לקרוא על החברה ופועלה ולהתרשם.


בהצלחה.
יובל שטרנברג הינו המנכ"ל והמייסד של חברת ביגנט פתרונות בע"מ העוסקת באחסון אתרים, בניית אתרים ורישום שמות דומיין מאז 1999.


הכותב עוסק באינטרנט מאז 1996 ובעל ניסיון עשיר בתחום.
האתר: http://www.bignet.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב