דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פריטים שחייבים להיות לכל גבר בארון 

מאת    [ 11/08/2013 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2175 פעמים ]

פריטים שחייבים להיות לכל גבר בארון

גברים יקרים, כיום אופנה היא לא רק לנשים וזה דבר ידוע ממזמן. גם לא חייבים להיות סלבריטי כדי להתגנדר בבגדים שיושבים עליכם מיליון דולר. חייבת לציין שלעתים נדמה כי חלק מהחברה הישראלית מודעת לכך מאוד וחלק בכלל לא. לא מעט אנו מטיילים בחו"ל במקומות חביבים על ישראלים (שהם לרוב כל העולם בערך) ומוצאים את הישראלי הממוצע עם נעל הרים פרומה, ג'ינס שלא תמיד יושב עליו נכון, כובע וחולצת כפתורים. גם לשילוב הזה אפשר לעשות שדרוג בסטייל. לא אומרת שאם אתם יוצאים לטרק בהימלאיה אתם צריכים להתלבש כאילו הלכתם לחתונה אבל ביומיום שדרוג קל בלבוש יכול לשנות את כל הגישה כלפיכם במקומות רבים ואף להראות על השקעה ורצינות.

אספנו בשבילכם מספר פריטים ששווה שיהיה לכם בארון לכל אירוע וכל יום :

ג'ינס

כולנו נשתמש בו בשלב כזה או אחר ואני ממליצה לרכוש ג'ינס אחד באמת איכותי שיקבל את השפשוף היפה של ג'ינס משומש ויכול להתאים להרבה פריטים. זה יכול להיות בסטייל אלגנט עם חולצה מחוייטת ונעלי עור מגונדרות וזה יכול להיות עם טי שרט מדליקה ונעליי ספורט שוות ליציאה עם החברים או ליומיום. ג'ינס אחד שיושב עלייך בול – לא גבוה מידי ולא נמוך מידי. מה שטוב בג'ינס שזה השקעה לטווח ארוך ברגע שמדובר בג'ינס איכותי. ג'ינס ברמה גבוהה יכול לשבת לכם כמה שנים טובות בארון ואף להשתבח עם השנים ממש כמו יין טוב.

נעלי ספורט ונעלי עור

2 זוגות נעליים שאתם חייבים בארון שלכם. נעליי העור המסוגננות ישמשו אתכם לאירועים ולפגישות עבודה חשובות ונעליי הספורט ישמשו אתכם ליומיום וליציאה למסיבה או לבר השכונתי. אני תמיד ממליצה בעיקר בנעליים כן להשקיע כסף במותג איכותי שכן כפות הרגליים שלנו מחזיקות עליהן את הגוף כולו וחשוב שיהיו נוחות, חזקות ויתפסו את הרגל בצורה הנכונה מה שיהיה קשה מאוד ליישם בנעליים שעולות 100 שקל, בעיקר בישראל.

מכנסיי ברמודה

בשלל צבעים תוכלו למצוא היום את התחליף המושלם לג'ינס במכנס בד קצר , מעולה לקיץ הארוך של ישראל ואת המראה שלו תוכלו להשלים בחולצה מכופתרת מדליקה או טי שירט , את הנעליים יכולות להחליף גם כפכפי אצבע נינוחות שתוכלו לאוורר קצת את כפות הרגליים בחום ואו נעליים נמוכות ספורטיביות בסטייל שיחד עם טי שירט נכונה תיתן לכם לוק צעיר ומדליק ובעיקר- אופנתי.

גברים יקרים, מקווים שעזרנו לכם קצת בעניין האופנתי במאמר הזה. המטרה היא להתחיל מאיפשהוא ומשם כל אחד מפתח לעצמו סגנון משלו בתוספת אקססוריז, תכשיטים, תספורת אופנתית או אפילו קעקוע קטן. כתרגישו טוב מבחוץ תרגישו טוב יותר גם מבפנים, בודאות.    בהצלחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב